آنچه باید درباره پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی دور شده اید زیرا معتقد بودید که باید شدید باشد ، بیایید به شما یک فعل بمب بدهیم که دوستش خواهید داشت – این ورزش برای تأثیرگذاری لازم نیست شدید باشد! درج: قدرت راه رفتن. بله ، پیاده روی در شرایط خوب نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م effectiveثر عمل کند.

این که آیا به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا فقط نمی توانید با کار تنفس عرق کنید ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و مبتنی بر سرمایه گذاری باشد. کم برای رسیدن به اهداف تناسب اندام شما.

برای آگاهی از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام و اینکه چرا جایگزینی م effectiveثر برای تمرینات شدید است ، ادامه مطلب را مطالعه کنید!

مطالب مرتبط: من صبح را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا چه اتفاقی برای سلامتی من افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی دارای مزایای جدی برای سلامت جسمی و روانی شما است.

برای شروع ، پیاده روی تا تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد پشتیبانی کاهش وزن، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، خطر خود را کاهش دهید دیابت، و حتی ممکن است به شما کمک کند خلاق تر شدن

غذای آماده؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری به طور کلی! و ، بیشتر وجود دارد. این ورزش با شدت کم همچنین خطر استرس بر مفاصل شما را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین کاملاً از شما مالیات می گیرد ، در حالی که با ترک عضویت گران قیمت در سالن ورزشی ، مقداری پول اضافی را برای شما ذخیره می کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. برای بسیاری از شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های ورزشی خود را بپوشید و خانه خود را ترک کنید! و ، هیچ راهی برای ورود به مراحل شما وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی نیز می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد لترکید در طول روز یا حملات ناگهانی طولانی تر. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر شما مشغول کار روی میز هستید ، بگذارید این انگیزه برای حرکت باشد! آن مراحل را معرفی کنید و از بسیاری از آنها دوری کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام به سادگی استفاده از قصد در پیاده روی های شما است. یعنی مال خود را بگیرید اهداف، سطح سلامتی ، توصیه های فعالیت CDC، و برنامه ای که هنگام ایجاد یک برنامه پیاده روی تناسب اندام در نظر گرفته می شود.

به جای راه رفتن آهسته در همسایگی خود ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ شکل مناسب راه رفتن

چگونه می توان با تناسب اندام پیاده روی شروع کرد؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده شروع یک برنامه تناسب اندام پیاده روی هستید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، به راحتی می توان بهترین نیت را بدست آورد اما تمرکز خود را در این راه از دست داد. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از رسیدن به اهداف سلامتی شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی صحبت از سالم ماندن ، سالم و متناسب می شود ، الف روال متعادل یکی از تمرینات قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید ، برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در ساعات مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف 150 دقیقه ای هفتگی خود می رسید.

شماره 2 پیاده روی های خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعات نشان دهید که عادت های چسبنده همان عادت هایی هستند که شما به طور منظم (و در زمان های مشابه هر روز / هفته) انجام می دهید.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید یک پیاده روی طولانی 30 دقیقه ای انجام دهید ، یا می توانید آن را بشکنید. شاید دو پیاده روی 15 دقیقه ای ، یا شاید حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای! فقط مطمئن شوید که با برنامه خود سازگار هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ جالب بود ، مگه نه؟ شروع کردم به دیدن نسخه شادتر و سالم تر شما. احساس خوبی داشتید و احساس انگیزه می کردید. اما ، انگیزه کوتاه است. ممکن است برخی روزها احساس کنید که بسیار الهام بخش هستید و کاملاً برعکس روزهای دیگر. به همین دلیل است که بسیار مهم است بدانید که دلیل شما چیست.

آن را بنویسید و به خود به عنوان نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام گرفته خود نگاه کنید. چه چیزی به روال پیاده روی او پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه در آن یافت نمی شود ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است از روزهای دیگر سخت تر به نظر برسند ، اما شما می دانید که به سمت اهداف خود حرکت می کنید. دلسرد نشوید!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

در حالی که تغییرات فیزیکی به تدریج اتفاق می افتد ، مزایای روحی ناشی از ورزش پیاده روی می تواند کاملاً آنی باشد. شما در واقع این لذت را با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید بنویسید. این به شما کمک می کند تا عادت پیاده روی جدید خود را به طور ناخودآگاه تقویت کنید و ادامه آن را بسیار ساده تر کنید. به محض اینکه ذهن شما متوجه شد که بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه حرکت کنید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

افزودن طعم کمی به پیاده روی های شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند و به احتمال زیاد آنها را ادامه می دهید. ما دوست داریم آهنگ های مورد علاقه خود را بسازیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم یا حتی از یک دوست بخواهیم به پیاده روی ما بپیوندد. وقتی سریع ضربه می زنید ، شگفت زده خواهید شد!

این تمرین پیاده روی برای تناسب اندام خانگی را امتحان کنید

اگر نمی توانید برای پیاده روی بیرون بروید ، چطور؟ بدون استرس! به سادگی بازی را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید پیاده روی تناسب اندام روتین با مربی FitOn Bree Koegel. شما در نهایت یک مایل کامل به سمت موسیقی پر انرژی حرکت می کنید که باعث می شود سرعت شما (به معنای واقعی کلمه) افزایش یابد.

شما برنامه پشتیبان دارید و موانع را قبل از آمدن پیش بینی می کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک یا شاید فقط غم و اندوه!) وقتی زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، همینطور) ، برای انگیزه و تمرینات به برنامه FitOn بروید تا به شما کمک کند همچنان در جهت رسیدن به اهداف خود گام بردارید!

دیدگاهتان را بنویسید