از رژیم یکنواخت گرفته تا اندام زیبا – من و رژیم


آیا تا به حال با تلاش برای هزاران راه موفق به کاهش وزن نشده اید؟ یا مدت زیادی رژیم گرفته اید و نتیجه قطعی نگرفته اید؟ آیا به دنبال راهی هستید تا بهترین نتایج را بدون دردسر و در کوتاه ترین زمان ممکن بدست آورید؟ باید بدانید که راه درستی را انتخاب کرده اید زیرا سیستم و رژیم غذایی شما رژیم های مختلف کاهش وزن را به شما معرفی می کند و همه چیز را برای دستیابی به اندام ایده آل در اختیار شما قرار می دهد.

شما همچنین می خواهید برای یک روز خاص مانند عروسی ، مصاحبه شغلی یا عروسی آماده شوید و نمی دانید با این پوندهای اضافی چکار کنید. رژیم یکنواخت یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید تنها با خوردن یک وعده غذایی به بدن رویایی خود برسید. با خوردن تنها یک نوع غذا در رژیم غذایی یکنواخت خود به وزن ایده آل خود برسید.

رژیم یکنواخت چیست؟

حال سوالی که مطرح می شود این است که رژیم انحصاری چیست؟ آیا فایده یا ضرری دارد؟ از چه موادی در آن استفاده شده است؟ توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید تا به س yourال خود پاسخ دهید. رژیم یکنواخت نوعی برنامه رژیم غذایی است که در آن فرد باید فقط یک نوع غذای خاص را برای مدتی مصرف کند. این رژیم می تواند به سم زدایی و پاکسازی بدن کمک کند و حتی ممکن است چند کیلوگرم وزن کم کند. شما بدون شک از طرفداران برنامه های کاهش وزن سریع هستید و از بیشتر موارد گفته شده لذت خواهید برد. به طور خلاصه ، اگر اضافه وزن دارید و می خواهید چربی اضافی خود را از بین ببرید ، دستور رژیم لاغری را از دست ندهید.

انواع رژیم های یکنواخت کدامند؟

روشهای مختلف رژیم غذایی تک یا رژیم غذایی تک وجود دارد و هر فرد می تواند از اقلام خاصی مانند شیر ، موز یا چیزهای دیگر به یک شکل استفاده کند. به یاد داشته باشید که این رژیم فقط برای کاهش وزن مناسب است. آیا برای شروع داشتن اندامی ایده آل آماده اید؟

رژیم اول

در این رژیم لاغری ، فقط می توانید آب میوه بنوشید. حتماً توجه داشته باشید که آب میوه باید طبیعی باشد و مصرف نوشیدنی با مواد افزودنی کاملاً صحیح نیست. البته افزودن سبزیجات تازه نیز توصیه می شود. البته با شیرین کردن این غذاها می توانید مقدار زیادی مواد معدنی دریافت کنید.
ممکن است در اوایل احساس ضعف کنید ، اما بدانید که می توانید نتایج قابل توجهی در کاهش وزن انتظار داشته باشید.

رژیم دوم

ممکن است در مورد رژیم غذایی تصفیه کننده شنیده باشید ، اما ممکن است ندانید که برای جلوگیری از مشکلات معده چه بخورید. این نوع رژیم انحصاری توسط افراد مشهور در ایالات متحده ، سایر کشورها و حتی ایران استفاده شده است و آنها از این روند بسیار راضی بوده اند. اگر می خواهید از این نوع رژیم استفاده کنید ، باید برای تهیه نوشیدنی های پاک کننده وقت بگذارید.

یکی از آنها مخلوط آب لیمو ، فلفل قرمز و دو تا سه قطره عصاره افرا است که برای کاهش وزن استفاده می شود. نوشیدن 5-6 بار در روز را فراموش نکنید. البته رژیم های سم زدایی معمولاً باید برای مدت کوتاهی انجام شود و می تواند عوارض طولانی مدت داشته باشد زیرا مصرف مقدار زیادی فلفل قرمز برای معده مضر است.

رژیم سوم

اگر عاشق مرغ و ماهی هستید این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید. کسانی که دوست دارند گوشت سفید بخورند مرغ و ماهی را ترجیح می دهند. این دو ماده خوشمزه نه تنها کالری کمی دارند بلکه منبع عالی پروتئین و ویتامین نیز هستند. البته سعی کنید این غذا را بدون کربوهیدرات بخورید. در حالی که انجام این کار دشوار است ، اما با مصرف زیاد کربوهیدرات ها آن را خراب خواهید کرد.

رژیم چهارم

شاید بارها بین خانواده یا دوستان خود دیده باشید که قبل از عروسی یا مراسم خانوادگی دارای اضافه وزن بوده اند ، اما در مدت زمان کوتاهی شگفت انگیز چند کیلو وزن کم کردند. از آنها می پرسید که چگونه وزن کم کرده اید. و البته پاسخ این است که رژیم یکنواختی از موز ، سیب یا گریپ فروت بخورید. شاید باورش سخت باشد اما شدنی است. گریپ فروت برای کسانی که معده درد دارند مناسب نیست زیرا اسید زیاد می تواند آنها را اذیت کند. اما به طور کلی میوه ای مانند موز دارای خواص بالایی است و می تواند فرد را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. گریپ فروت همچنین نقش مهمی در سوزاندن کالری و چربی دارد.

رژیم یکنواخت

رژیم پنجم

رژیم غذایی ، که اغلب توسط مدل های لباس و نمایش های مد استفاده می شود. رژیم سوپ کلم. مطمئن شوید که آن را رقیق کرده اید. ممکن است احساس ضعف شدید کنید ، اما نگران نباشید زیرا می توانید میوه ها و سبزیجات حاوی فیبر زیاد بخورید. رژیم یکنواخت سوپ مرغ نیز می تواند در این گروه گنجانده شود. این رژیم غذایی سرشار از پروتئین است. فقط مراقب باشید نمک و روغن اضافه کنید.

رژیم ششم

نوع دیگری از رژیم های کاهش وزن رژیم گیاه خواری است. به عنوان مثال ، در این رژیم غذایی ، به گفته متخصصان تغذیه ، شما فقط باید یک نوع سبزی را انتخاب کرده و آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

رژیم هفتم

این نوع رژیم غذایی یکنواخت برای همه کسانی که می خواهند شیوه زندگی خود را تغییر دهند ، قابل استفاده است. زیرا باید غذاهای سالم را با غذاهای سالم و سالم جایگزین کنید. برای مثال ، هویج و موز بخورید و از چیپس و پفک اجتناب کنید تا کالری دریافتی روزانه خود را کاهش دهید و از چربی و قند اضافی جلوگیری کنید.

آنچه باید در مورد رژیم هفت روزه ناشتا بدانید

علاوه بر رژیم های ذکر شده در بالا ، رژیمی به نام رژیم هفت روزه یکنواخت وجود دارد که با توجه به اینکه روزانه فقط یک نوع غذا می خورد ، فرد می داند که به چه مقدار کالری نیاز دارد. ممکن است به خودتان بگویید که من ممکن است وزنم را کم کنم یا سلامتی من در خطر باشد. با این حال ، این به هیچ وجه صادق نخواهد بود ، زیرا هرچه میزان کالری دریافتی کمتر باشد ، میزان مصرف مواد معدنی ، ویتامین و پروتئین کمتر خواهد بود. در رژیم لاغری برای صبحانه چه بخورم؟ برای ناهار و شام باید چکار کنم؟ نگران من و رژیم با شما نباشید

صبحانه چه بخورم؟

به یاد داشته باشید ، صبحانه مهمترین وعده غذایی است. اما فقط در این وعده غذایی مجاز به خوردن سفیده تخم مرغ ، آب پرتقال ، شیر سویا ، چای سبز و غذاهای خاصی مانند سیب ، نان تست ، کیوی و لیمو هستید. شما باید با یک پزشک و متخصص تغذیه مانند من و رژیم غذایی خود مشورت کنید تا بدانید هر روز باید چه بخورید.

ناهار چی بخورم؟

در این رژیم یکنواخت هفت روزه سوپ هایی مانند کلم ، مرغ ، سوپ هویج و اسفناج مجاز است. حتی می توانید عدس را بپزید و مزه دار کنید. قارچ هایی را که سوپ شما را فوق العاده خوشمزه می کند فراموش نکنید.

شام چی بخورم؟

ممکن است بگویید با نخوردن شام می توانید وزن خود را کاهش دهید ، اما این یک اشتباه است و هر سه وعده غذایی باید حتی در رژیم غذایی یکنواخت ارائه شود. اگر ادویه های طعم دار را به مرغ یا ماهی پخته شده اضافه کنید ، این غذا بسیار خوشمزه خواهد بود. ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما این به اصطلاح میوه ها نیز مجاز هستند. به عنوان مثال ، پاپایا که همان انبه هندی است ، قابل مصرف است. یا حتی خوردن گوجه فرنگی و چند برگ کاهو را فراموش نکنید.

مزایا و معایب رژیم یکنواخت

درست است که رژیم یکنواخت می تواند به کاهش وزن شما کمک کند ، اما تکرار یک وعده غذایی می تواند ناامید کننده باشد و شما را از یک روال عادی خسته کند. چون هر روز باید یک وعده غذا بخوری !!!! به یاد داشته باشید که بیشتر موادی که در رژیم غذایی یکنواخت استفاده می شود یا ملین هستند یا باعث یبوست می شوند !!!!!!!!!

با این حال ، رژیم یکنواخت فواید خوبی دارد ، از جمله:

    • به کاهش سریع وزن کمک می کند
    • باعث سم زدایی و حذف چربی می شود
    • شما را از نظر روحی و جسمی به فردی قوی تبدیل می کند
    • این رژیم بسیار ارزان است زیرا نیازی به خرید انواع غذاها ندارید
    • رژیم غذایی یکنواخت بسیار ساده است و تنوع غذایی در آن وجود ندارد.
    • سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد

با وجود همه این خوبی ها ، برخی موارد بد نیز وجود دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم:

    • این می تواند باعث کمبود پروتئین ، ویتامین و مواد معدنی در بدن شود.
    • حتی پس از اتمام رژیم ، ممکن است میل به خوردن را از دست بدهید.
    • افزایش تمایل به ترک رژیم غذایی
    • بوی غذای دیگر شما را آزار می دهد
    • مردم برای مدت طولانی گرسنه می مانند
    • از استرس و افسردگی رنج می برند
    • اسهال همچنین باعث کم آبی زیاد می شود
    • از طرفی یبوست اشتها را سرکوب کرده و سموم را در روده افزایش می دهد.
    • ریفلاکس یا سوزش سر دل را تشدید می کند
    • نفخ و سوء هاضمه وجود خواهد داشت

به ندای بدن برای کاهش وزن توجه کنید

شاید بتوانید با رژیم غذایی یکنواخت به مدت هفت روز یا یک ماه به وزن ایده آل خود برسید و چربی بدن را از بین ببرید. اما به یاد داشته باشید که این پایان راه نیست و بدن شما برای سلامتی و بقا به مواد معدنی زیادی احتیاج دارد.در خاتمه می توان گفت که مضرات این رژیم بسیار بیشتر از مزایای آن است. همچنین ، بدانید که هر چه زودتر نتیجه ، زودتر ناپدید می شود. بنابراین بهتر است وقت خود را تلف نکنید و از رژیم غذایی سالمی مانند رژیم و رژیم من پیروی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید