استرس دارید؟ اینو امتحان کنید!


امروز به شما می گوییم که ما زمان زیادی را صرف کرده ایم ، تلاش زیادی کرده ایم و رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصول) تغذیه سالم و تغذیه و …) اما ما می بینیم که همه اینها را انجام داده ایم اما نتیجه مطلوب نیست نگرفتیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که میزان انرژی را بیان می کند. الزامات ما مشروط است

می تواند انرژی مورد نیاز مانند مشکلات عصبی مانند استرس را تأمین کند بدن را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس استرس است. اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا در شرایط کار و استرس و)

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین معمولاً رژیم غذایی به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن شما وارد می کند. اما غافل از وزن آن کاهش نخواهد یافت

وقتی از متقاضیان پرسیدیم ، “برای کاهش استرس خود از 9 از 10 چه می کنید؟ می گویند ما غذا می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، پس ما چکار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم ، یک لیست شخصی از فعالیتها برای کمک به شما در کاهش استرس لذت ببرید ، آماده شوید!

این ایده ها می توانند به شما در پیشبرد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

کشیدن یا رسم کردن

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید