اطلاعات رژیم کتوژنیک اطلاعات رژیم کتوژنیک


اصول رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک نیازی به رژیم خاصی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذاهای هرم غذایی کتو را بخورید.

همچنین ، بیشتر غذای ته هرم و کمتر غذا را در بالای هرم بخورید.

آجیل و محصولات لبنی ، دو قسمت اصلی هرم ، باید در رژیم کتوژنیک به مقدار کم استفاده شود ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت از هرم را میان وعده کتو می نامیم.

آجیل ها باید به اندازه یک کف دست و میوه ها و شیر حدود نیم لیوان باشد. و حتی فقط 1/4 فنجان زغال اخته مصرف کنید.

با رعایت این شرایط ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که به شما امکان می دهد چربی بیشتری بسوزانید. و اگر ورزش می کنید ، حتی می توانید عضله بسازید.

غذای کتوژنیک - اطلاعات رژیم کتوژنیک

این بخاطر عادات بد غذایی شماست ، اگر بخواهیم این مسئله را با یک مثال روشن کنیم. ما می توانیم فردی را که مصرف آجیل خود را کاهش نمی دهد بلکه آن را بالا نگه می دارد ، مثال بزنیم.

در اوایل رژیم غذایی ، این به خودی خود باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، سپس وارد کتو شود یا حتی کتو را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو را دنبال می کنید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای خوب شما را راهنمایی می کند ، اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید.

این هشدار از بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و در اوایل رژیم غذایی کمتر از دو قسمت اول هرم استفاده کنید. و مطمئن باشید این سری جواب می دهد و اشتهای جعلی شما به مرور کمتر و بهتر می شود به شرطی که تقلب نکنید.

تقلب چیست؟

شخصی که دو ماه رژیم کتو داشته و بدنش با کارهایی که انجام می دهد سازگار شده است. نه اینکه او دیرتر برگردد ، بلکه خیلی زودتر از مردم عادی به حالت کتو باز می گردد.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

وقتی کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید میزان مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک انجام دهید ، که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند ، این است که مصرف چربی خود را افزایش یا کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - اطلاعات رژیم کتوژنیک

از روغن ها نترسید.

ممکن است بگویید در روزهای اول مقدار زیادی چربی می خورید ، حالا من خیلی چاق می شوم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما کمک می کند تا به وزن دلخواه خود برسید.

اگر با رژیم کتوژنیک صبور هستید ، ما تضمین می کنیم که به وزن دلخواه برسید.

بدون هیچ یک از مشکلات عصبی یا سایر مشکلات موجود در رژیم های دیگر ، بنابراین احساس راحتی کنید.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - اطلاعات رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو را رعایت می کنیم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما گلیکوژن (کربوهیدرات) را کاهش می دهند و پتاسیم ، سدیم و منیزیم با دفع کربوهیدرات ها از بدن از بین می رود. با این رژیم غذایی ، شما به راحتی از کمبود الکترولیت که حاوی این سه ماده است رنج می برید. شما باید هر سه این مواد را از طریق مکمل ها تهیه کنید.

اگر می خواهید برای او غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ از آنجا که در این مورد بدن آن را به راحتی و به سادگی از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، بیشتر این مقادیر را هنگام عرق کردن از دست می دهید.) بیشتر عوارض جانبی که افراد در این رژیم دارند به دلیل کمبود آن است. این الکترولیت ها

ما توصیه می کنیم که سدیم را به راحتی با نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما به خاطر داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمیتوانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم بخورید).

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تامین می شوند. اما وقتی صحبت از منیزیم می شود ، بیشتر منبع منیزیم از طریق مصرف غلات تأمین می شود که در رژیم کتوژنیک ما وجود ندارد. بنابراین حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار بالا سمی است ، بنابراین داروخانه ها فقط مکمل هایی دارند که 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کند ، و این به این دلیل است که شما در مصرف آن زیاده روی نمی کنید. بنابراین ، مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. آووکادو ، که سرشار از رژیم غذایی و پتاسیم است ، برای به دست آوردن پتاسیم کافی توصیه می شود.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، توصیه می شود از اسفناج و حتی سبزیجات برگ سبز استفاده کنند.

Ketogenic 1200x715 1 - اطلاعات رژیم کتوژنیک

نکته نهایی با این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

یکی دیگر از توصیه های افراد تازه وارد به این رژیم استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از روغن هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد فاز کتو شوید.

آنها همچنین به شما اجازه نمی دهند گرسنه بمانید و فواید زیادی در ابتدای رژیم داشته باشید.

mct thumb 640x480 1 - اطلاعات رژیم کتوژنیک

چگونه می توان از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو استفاده کرد؟

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. آن را در قهوه خود بریزید. از آن به عنوان یک پروفایل ضخیم استفاده کنید.

از Fat Bonbon (تهیه شده از روغن نارگیل و کره) استفاده کنید ، که به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را زودتر ساده کنید.

در ابتدای رژیم نگران دریافت کالری اضافی یا نیاز به سوزاندن آن نباشید. برای ورود به مرحله کتو ، مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات را کاهش دهید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما آرام شد ، سایر پیشنهاداتی که به شما داده شده را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید