اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی


2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (یکی رای)
بارگذاری…

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی بر هیچ ورزشکاری پنهان نیست. نقش گوشت قرمز در بدنسازی تنها به دلیل داشتن پروتئین زیاد نیست. برعکس ، گوشت قرمز سرشار از ویتامین ها و منابع طبیعی معدنی است. برای بهره مندی از مزایای گوشت قرمز در بدنسازی ، باید از کیفیت و تازگی محصول مطمئن باشید. منابع پروتئینی این فقط سینه مرغ و سفیده تخم مرغ نیست. سعی کنید گزینه های خود را متنوع کنید.

اگر تأثیر برنامه تناسب اندام را 30 درصد در نظر بگیریم ، رژیم غذایی 70 درصد بر پیشرفت تأثیر خواهد گذاشت. چه مکمل هایی استفاده می کنیم ، چگونه ورزش می کنیم و همه اینها مهم است. اما اگر روی غذای خود تمرکز نکنید ، سایر فعالیت ها جواب نمی دهد. اساساً غذا یکی از بزرگترین معماهای بدنسازی است.

عبارت “شما همان چیزی هستید که می خورید” اغراق آمیز نیست ، اما اهمیت یک برنامه تغذیه برای رشد ماهیچه ها را نشان می دهد. البته گوشت قرمز تنها منبع پروتئین در بدنسازی نیست. اما این یکی از محبوب ترین منابع غذایی برای بدنسازان است.

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی چیست؟ آیا از فواید گوشت قرمز برای بدنسازی اطلاع دارید؟ ادامه دادن با تنورها با تکنیک های امروزی بدنسازی از گوشت قرمز از طریق بدنساز حرفه ای به نام مری کریستین آشنا شوید (پیروز شوید ، دریافت کنید).

NS برنامه تغذیه بدنسازی را دریافت کنید روی Tenors Coaches کلیک کنید.

من بیش از 25 سال رژیم غذایی خود را دنبال کرده و کنترل می کنم. من همیشه به تاثیر غذاهای سبز اعتقاد داشتم. سبزیجات برگدار نوع مورد علاقه من هستند. از نظر پروتئین ، من سفیده تخم مرغ و ماهی سفید را دوست دارم. ماهی هایی مانند “پولاک” ، “لوزی” یا “قزل آلا وحشی” نیز برخی از گونه های آن هستند.

بعد از اینکه من در یکی از بازی های 1999 صحنه را ترک کردم ، یکی از داوران مرا به دیوار هل داد. وی گفت: “اگر قرار است چند هفته دیگر دوباره مسابقه دهید ، به خانه بروید و استیک بخورید.” من چندین سال است که چیزی جز ماهی و سفیده تخم مرغ ندارم! نمی دانستم چقدر دلم برای تغذیه و تاثیر گوشت قرمز در بدنسازی تنگ شده است.

من در واقع چربی بد گوشت قرمز را برای بدنسازی نمی خواستم. بنابراین یادم آمد یکبار در مورد گوشت گوزن کم چرب خواندم. از آنجا که این گوشت در گروه گوشت قرمز قرار دارد ، من در اینترنت جستجو کردم. گوشت گوزن ، گوزن و شترمرغ را از یک مغازه خریدم و آماده سازی گوشت کانگورو را برای بعد گذاشتم.

گوشت قرمز در بدنسازی

همه این گوشتها تقریباً ارزش یکسانی دارند ، اگر بیشتر از ارزش غذایی گوشت گاو نباشد. آنها فقط به اندازه مرغ و ماهی چربی کمی دارند. منبع طبیعی فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و نقش گوشت قرمز در بدنسازی است.

من در آن مسابقه پنجم شدم. سه هفته بعد من نفر دوم بودم و عالی به نظر می رسید. من هم احساس خوبی داشتم. بنابراین شروع به جستجوی بهترین گوشت قرمز و جایگزین هایی برای بدنسازی کردم. صادقانه بگویم ، این گوشت ها ارزان نیستند. ولی اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی همچنین نمی توان آن را نادیده گرفت.

من فکر می کنم بزرگترین مشکلی که مردم با خوردن گوشت قرمز در بدنسازی دارند طعم و مزه است. طعم گوشت بستگی به محل تولد ، نژاد و نحوه کشته شدن آن دارد. اگر گوشت خود را مستقیماً از محل قانونی خریداری می کنید ، می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

برای بهبود طعم گوشت ، مقداری سیر به آن اضافه کنید تا خوشمزه شود. من 8 تا 10 تکه گوشت منجمد را در یک قابلمه به همراه یک حبه سیر چرخ کرده ریختم. بعد از 2 و نیم تا 3 ساعت آماده و آبدار است.

اگر قصد شرکت در مسابقات بدنسازی را ندارید و تنها هدف شما داشتن یک وعده غذایی خوب است ، می توانید از سایر گوشت های قرمز نیز استفاده کنید. نحوه پخت این گوشتها مانند گوساله ، تغییر طعم و فواید گوشت قرمز در بدنسازی استفاده کنید. بسته به عادات غذایی ، ممکن است لازم باشد روغن به آن اضافه کنید.

در مورد میزان مصرف گوشت قرمز در بدنسازی ، اگر رقابت نکنم ، 400 گرم و نیم کیلو گوشت خریداری می کنم. یک تکه گوشت شترمرغ را در قابلمه ای با مقداری سیب زمینی خرد شده ، پیاز ، سیر ، کرفس و اسفناج یخ زده قرار دهید و بعد از 6 ساعت خورش من آماده است!

گوشت قرمز مورد علاقه من گوشت گوزن ، کانگورو و شترمرغ اروپایی است. گوشت کانگورو در واقع نازک ترین نوع گوشت قرمز است و طعم کمی شیرین دارد. طعم گوشت شترمرغ بیشتر شبیه گوشت گاو است.

راه حل

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی بر هیچ ورزشکاری پنهان نیست. برای بهره بردن از آن پروتئین رژیمیکیفیت و سلامت آن نیز مهم است. نقش گوشت قرمز در بدنسازی علاوه بر پروتئین ، موارد دیگری مانند فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و کراتین نیز وجود دارد. مقداری سیر برای بهبود طعم این پروتئین و بهره مندی از مزایای گوشت قرمز در بدنسازی اضافه کنید.


نویسنده:

تنورها (برگرفته از مقاله ای در bodybuilding.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1672



دیدگاهتان را بنویسید