برای کسانی که در طول روز وعده های غذایی کوچک می خورند ، خوب سفر می کنند ، فاسد نشدنی هستند و ناچو ، تنقلات و غیره دارند. میان وعده های شما که به عنوان جایگزین های سالم برای غذاهای ناخواسته خوب عمل می کنند ، عبارتند از: تغذیه


من بیشتر بادام ، هویج و سیب را برای غذاهای خیلی سریع انجام می دهم ، اما همه چیز را با هم مخلوط می کنم:

  • جو دوسر و ادویه جات ترشی جات را در ظرف در بسته + قمقمه با آب گرم تقسیم کنید

  • اگر یخچال دارید – بلغور جو دوسر یک شبه در یک کاسه سرپوشیده

  • ناز (پرتقال پوست کنده و کوچک)

  • موز

  • خیار خرد شده

  • فلفل دلمه ای خرد شده

  • نان غلات کامل کوچک یا یک تکه نان غلات جوانه زده

  • کراکر غلات کامل یا کتان

  • بخشهای کوچکی از آجیل/روغن آفتابگردان یا حمص برای افزودن میوه ، سبزیجات ، بلغور جو دوسر ، کراکر ، تورتیلا ، نان – (داشتن این گزینه واقعاً کمک می کند زیرا پروتئین اضافه می کند و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد)

  • تنقلات جلبک دریایی

  • ذرت بو داده

  • گردو ، گردو و غیره (نوعی بادام در بالا)

من همه اینها را به محل کار ، سفر جاده ای یا حتی عروسی برده ام و هر بار برنامه غذایی من را به طور جدی نجات داد. من همه چیز را از قبل به کیسه یا ظروف تقسیم می کنم تا همه چیز فقط “بگیر و برو” و شما به طور تصادفی پرخوری نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید