بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


با شروع سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که فصل پاییز به سراغ ما آمده است. این بدان معناست که برخی از چیزهای مورد علاقه ما در پاییز مانند است فوتبال و هالووین – و بنابراین ، تعداد زیادی کیک خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است فصل نوشیدن به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما ضرری ندارد. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی در تعطیلات نیز می توانید از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، نیازی به محرومیت یا رژیم نیست!

فصل پاییز غذا

هنگامی که زمان تابستان شروع به بسته شدن می کند ، طبیعت ما را تشویق می کند که یک غذای خوب برای شما تهیه کنیم ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! در حالی که این فصل بیشتر برای کدو محبوب شناخته شده است ، غذاهای مفید پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

از کدو تنبل گرفته تا سبزیجات تعداد زیادی وجود دارد توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • اسکواش
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذا برای کاهش وزن می شود ، گزینه های فصلی پاییز فراوان (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش ، خبری از خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر نبود. مردم غذای تازه را می خوردند – بسیاری از گزینه ها در طول سال در دسترس نبود!

این روزها اما به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، بیشتر غذا در تمام طول سال در دسترس است. در حالی که دسترسی نامحدود می تواند مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: خوردن فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

طعم بیشتر در فصل

برای شروع ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی آن به اندازه محصولات طبیعی که در باغ یا مزرعه گل می دهند طعم خوبی ندارد. تصور کنید یک گوجه فرنگی شیرین تابستانی در اواسط زمستان یک تاک را در مقابل یک بقالی می گیرد. به احتمال زیاد گوجه فرنگی تابستانی آبدارتر و طعم بهتری نسبت به انواع زمستانی دارد.

رد پای کربن کوچکتر

غذای فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما برسد! و این ممکن است نیاز به کامیون ، هواپیما و قایق را ضروری سازد. این به معنای سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه برای حمایت از هوس شما در خارج از فصل! علاوه بر این ، غذای فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مغذی تر

اگر می خواهید بیشترین فواید تغذیه ای را داشته باشید ، خوردن فصلی عاقلانه است. هنگامی که غذای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما ارسال می شود ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. قرار گرفتن در معرض آفتاب اضافی به مخلوط ، (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و با مواد مغذی کمتری نسبت به آنچه که اگر یک گزینه محلی فصلی را انتخاب کرده اید دریافت کنید.

5 غذای پاییزی برتر برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان دریافت که چگونه غذاهای فصلی می توانند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کنند. پس از همه ، اگر غذای مغذی و خوشمزه تری باشد ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

در میان فراوانی غذاهای فصلی پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این اوصاف ، در اینجا بهترین غذاهای کاهش وزن پاییزی وجود دارد که باید در این فصل به بشقاب شما راه پیدا کنند!

کدو تنبل

دیدن کدو تنبل در بالای لیست ما در مورد کاهش غذاهای کاهش وزن جای تعجب ندارد. در حالی که شیرینی همه چیزهای کدو تنبل را نمی توان انکار کرد ، آیا می دانستید که این غذا به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است پشتیبانی کاهش وزن با ایجاد احساس سیری طولانی مدت در ما. برای بسیاری ، افزایش آن می تواند میل به شکر را کاهش داده و کالری مصرفی در طول روز را کاهش دهد.

و ، از آن زمان به بعد کدو تنبل این بیشتر از آب ساخته شده است (در واقع بیش از 90) ، به طور طبیعی کالری کمی نیز دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را با اسموتی یا غذاهای پخته شده اضافه کنید ، یا سعی کنید آن را در غذاهای ذوب شده برای یک مشت مغذی که بسیار ظریف است تفت دهید.

پاستارد

گل کلم غذایی است که به کاهش وزن احترام می گذارد ، بنابراین مطمئناً در لیست ما قرار دارد. در حالی که این علف چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات اطراف آن است ، در بحث تغذیه و کاهش وزن نیز یک نیروگاه قدرتمند است.

من احتمالاً گل کلم را به عنوان عنصر اصلی پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده ام. و به دلایل خوب! این مبادله سالم حاوی مواد مغذی مناسب برای شما مانند فیبر ، همراه با کالری کمی و تقریبا بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که باید برای دستور العمل های متناسب با وزن پاییز باشد. فکر کنید: میان وعده هایی برای روز بازی ، برنامه های تعطیلات و غذاهای سبک اما بسته بندی شده!

در اینجا چند ایده پیچیده وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در لقمه گل کلم بوفالو بپزید
  • حتی آن را به صورت میوه ای با اسموتی برای ضخیم کننده کم قند به جای میوه اضافه کنید!

آیا شما نیاز به هیچ inspo دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

قلع

اگر در حین رسیدن به اهداف کاهش وزن در پاییز به چیزی دلپذیر علاقه دارید ، به انجیر تکیه کنید تا دندانهای شیرین شما را ارضا کند. این میوه های پاییزی سرشار از فیبر ارضا کننده و کالری کمی هستند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ قرار دهید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید ، یا فقط آنها را به تنهایی برای یک میان وعده ساده و شیرین بخورید.

قارچ

هوای سردتر به معنای دستور العمل های علوفه ای زیادی است که با این غذا پر شده است و برای کاهش وزن مفید است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به غذای خود پیدا خواهید کرد!

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام گوشتی دارند ، این سبزیجات می توانند یک پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای وعده های غذایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین است ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی برای افزودن به برنامه غذایی سالم هستند!

کنگر اورشلیم / آفتابگردان

مطمئناً شما نام پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی را که برای سلامتی مفید هستند ، شنیده اید! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم از اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک غافل شویم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های موجود در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذایی که می خوریم می گیریم و یکی از منابع عالی کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ میکروبیوتای سالم زمانی امکان پذیر است که فیبر پری بیوتیک کافی مصرف شود. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها با داشتن محتوای غنی از آهن به حمایت از سطوح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را به تنهایی با مقداری روغن زیتون و سیر ، مخلوط شده در پخت سبزیجات بو داده یا روی یک کاسه سالاد داغ سرخ کنید.

پاییز خوشمزه مورد علاقه های فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش کشیدن محصولات پاییزی می تواند به شما در روحیه پاییزی کمک کند و همزمان اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کند. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، چربی سوخاری ، انجیر و قارچ در غذاهای شما می تواند به طور کلی تغذیه شما را با کالری کم ، فیبر بالا و ظریف افزایش دهد. غذا خوردن فصلی با کمی دانش ساده است و گنجاندن این تمرین در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

خوب زمین بخورید و با شادی غذا بخورید!

دیدگاهتان را بنویسید