بهترین غذا برای شما خوب و سالم – تناسب اندام کندی


به رغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، فرم گرفتن به آسانی به اندازه کالری و کالری از بین نمی رود. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذایی که می خورید تأثیرات مهمی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی و همچنین ایجاد سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “کل” می نامیم ، دارد. سلامتی.”

این که آیا علاقمند به ثبت نام در یک برنامه سلامتی شرکتی هستید یا به دنبال چند راه برای بهبود سلامتی و وضعیت شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود ، به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیری کننده از بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که به مرور زمان رایج می شوند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل است که باید در رژیم غذایی شما فراوان باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد دارید یک تمرین ، دویدن طولانی مدت یا کاری که کالری زیادی می سوزاند ، انجام دهید ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای این کار را دارید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم است.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی انواع کربوهیدرات ها هستند که به مرور زمان از توانایی شما برای ورزش پشتیبانی می کنند و به عنوان یک مزیت ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با استفاده از امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه برای کمک به رشد ماهیچه ها ، عادت خوردن ماهی قزل آلا می تواند تأثیر مثبتی بر سلامتی و وضعیت کلی شما داشته باشد.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم گیاه خواری پیروی کنید و چه به دنبال ترکیب پروتئین خود هستید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع وعده های غذایی با پروتئین بالا ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده استفاده می شود و به تنهایی کنار آن می ایستد. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. وکیل دادگستری

در حالی که غذاهای چرب زمانی مورد اجتناب قرار می گرفتند ، از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری است.

آووکادو به این دلیل که به طور متوسط ​​حدود 77 درصد چربی دارد ، منحصر به فرد است – این چیزی است که مسئول قوام خامه ای خود میوه است.

6. سبز برگ

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد نمی خورید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی ها یا آب میوه های آنها استفاده کنید تا هر روز یک ویتامین افزایش دهید که به شما احساس خوبی می دهد!

برای تناسب اندام سبک زندگی از غذا استفاده کنید

حالا که می دانید سلامتی و تناسب اندام بیش از ورزش و کاهش وزن است ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود بخشید ، متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، توصیه های تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانیم برای سلامت کلی بدن خود چه چیزی را در بدن خود قرار دهیم. به



دیدگاهتان را بنویسید