بهترین مکمل برش عضلات


بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضلات | برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

مکمل ها گلوله های جادویی برای کاهش چربی نیستند ، اما همراه با رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، می توانند به شما در حفظ وزن سالم کمک کنند. اول از همه ، رژیم غذایی شما باید به موقع باشد. باید مطمئن شوید که غذاهای تمیز ، سالم و مغذی می خورید. وقتی مطمئن شدید که رژیم غذایی بهینه است ، می توانید تمرین خود را کامل کنید. برای سوزاندن چربی به عضله نیاز است. قسمت دوم این معادله نیز به اندازه کافی مطمئن است تمرینات قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره دارد). هنگامی که به آموزش خود متعهد هستید ، آماده قطعه نهایی پازل هستید: بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضلات!

برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

آیا بدن باریک در ورزشگاه رشد می کند یا در آشپزخانه؟ خوب ، هر دو مکان ضروری است. کاهش وزن و کاهش وزن به معنی از دست دادن چربی اضافی و عضله سازی است ، بنابراین بسته به سطح تناسب اندام شما ممکن است مدتی طول بکشد. برش ماهیچه به معنای کاهش چربی بدن کمتر و حفظ توده عضلانی بیشتر است. این امر باعث می شود ماهیچه های شما به دلیل مقدار بسیار کم چربی در بدن از پوست متمایز شوند. درصد چربی بدن باید بین 6 تا 10 درصد باشد تا بدن بریده شود. چربی برای اندام های حیاتی مهم است. بنابراین ، کمتر از 6 درصد چربی برای مدت طولانی توصیه نمی شود. برای یافتن درصد چربی و ماهیچه بدن و همچنین درصد آب و وزن استخوان می توانید از آزمایش تجزیه و تحلیل ترکیب بدن استفاده کنید.

مولتی ویتامین

گزارش شورای تغذیه مسئول (CRN) بهترین مکمل های بدنسازی برای دوره برش و شکست عضلات نشان داده است که:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (ترجیحاً با مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مثبت قابل اندازه گیری را در طیف وسیعی از زمینه های مرتبط با سلامتی نشان داده است. “


ناگفته نماند که هنگام رژیم گرفتن ، برخی از مواد مغذی ضروری را که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف می کنید دریافت می کنید ، از دست می دهید.

مکمل BCAA برای برش و شکاف ماهیچه ها

احتمالاً می دانید که اسیدهای آمینه بلوک های سازنده پروتئین هستند. وقتی یک غذای پروتئینی می خورید ، آن را به اسیدهای آمینه و زنجیره های کوتاه اسیدهای آمینه تبدیل می کند که به اندازه کافی کوچک هستند و جذب جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه طیف وسیعی از تأثیرات را بر بدن دارد ، از ساختن و ترمیم بافت گرفته تا تولید مواد شیمیایی که عملکرد مطلوب مغز ما را حفظ می کند و در عین حال به شما انرژی مورد نیاز برای به حداکثر رساندن تمرینات خود را نیز می دهد. فرآیند نیز از نظر علمی ثابت شده است که اسیدهای آمینه زنجیره ای شاخه دار (BCAAs) به سرعت تولید ATP را بهبود می بخشد و حجم سلول را افزایش می دهد و با جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز ، از خستگی جلوگیری می کند. سنتز پروتئین به عملکرد سیستم ایمنی و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. ترویج گشاد شدن عروق ، که می تواند منجر به جذب و جذب بهتر پروتئین و افزایش سطح هورمون رشد شود.

باید خواند: مکمل های چربی سوزی

BCAE یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی است زیرا به شما امکان می دهد از کاتابولیسم (از دست دادن اندازه عضلات) جلوگیری کرده و توده عضلانی را حتی در غیاب کالری حفظ کنید. فقط بدانید که این مکمل برای تقویت عضلات برای افزایش انرژی ، بازسازی ماهیچه ها و تنظیم سیستم ایمنی بدن معجزه می کند.

پروتئین ، بهترین مکمل برای آبگیری و برش بدن است

پروتئین آن بلوک های لازم را برای تولید اسیدهای آمینه در بدن فراهم می کند که برای ساختن بافت ماهیچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین آن را با منابع دیگر مقایسه می کند.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین دارای ترکیب کاملی از ترکیب کلی اسید آمینه و غلظت مناسب برای عملکرد مطلوب در بدن است. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین همراه با ورزش منجر به عضله سازی پایدار می شود.

اگر در مورد آمادگی جسمانی خود جدی هستید ، از مصرف مکمل پروتئین خودداری کنید. به این ترتیب ، بازار پروتئین می تواند مکانی ترسناک و قریب به اتفاق باشد. اما نگران نباش! اگر می خواهید در حین چربی سوزی عضله بسازید (یا حداقل توده عضلانی را حفظ کنید) ، ممکن است این س ariseال مطرح شود: برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟ پروتئین جدا شده بهترین گزینه است. این امر دو دلیل دارد:

  1. هر وعده پروتئین جدا شده بیش از 90 درصد پروتئین دارد.
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است.

پروتئین ها از بیست آمینو اسید تشکیل شده اند که 11 مورد از آنها غیر ضروری و 9 مورد دیگر ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری اسیدهای آمینه ای هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. به همین دلیل ، از منابع غذایی یا با مصرف مکمل ها در دنیای امروز تأمین می شود. پروتئین V جدا شده یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها همچنین درصد بسیار بالایی از پروتئین در هر وعده دارند ، به این معنی که شما حرارت خود را با پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهید. مکمل پروتئینی باعث رشد بافت ماهیچه ای بدون چربی می شود. و وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، دقیقاً همان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید. مطالعات نشان داده است که پروتئین می تواند کاهش وزن را در مکمل های فعال افزایش دهد ، درصد چربی بدن را کاهش داده و فیبرهای عضلانی بدون چربی را تقویت کند.

باید خواند: راهنمای جامع مکمل های چربی سوزی!

گلوتامین

مطالعات نشان می دهد که سطح گلوتامین در بدن پس از ورزش شدید تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی وابسته است ، تحقیقات علمی نشان می دهد که مکمل گلوتامین می تواند تجزیه عضلات را به حداقل برساند ، متابولیسم پروتئین را بهبود بخشد و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای تن ماهیچه ها است. از آنجا که بدنسازان هنگام ورزش از گلوتامین زیادی استفاده می کنند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این آمینو اسید وابسته است. اگر بدن ماهیچه ها را از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر مانند انتقال نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی محروم کند ، ممکن است کاتابولیسم یا تجزیه ماهیچه ها رخ دهد. مکمل گلوتامین برای حفظ ماهیچه بسیار ضروری است – نه برای از دست دادن آن!

دوره برش چربی سوز را تکمیل می کند

ترموژنیک مکمل هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چربی را می سوزانند (“ترمو” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چندین روش وجود دارد که نشان می دهد چگونه به از بین بردن چربی ترموژنیک کمک می کند:

  • آنها متقاعد شده اند که بافت چربی سرسخت باز می شود و به چربی اجازه می دهد تا وارد جریان خون شود و در طول ورزش به یک منبع انرژی قابل استفاده تبدیل شود.
  • ترموژنیک ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای بدن شما در داخل بدن کمک می کند تا بدن شما گرم شود و کالری بیشتری در پایان روز بسوزاند.

ال-آرژنین / تقویت کننده اکسید نیتریک قبل از تمرین

اکسید نیتریک گردش خون را کنترل می کند و پیام ها را بین سلول های عصبی منتقل می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد ، زیرا افزایش جریان خون به رساندن مواد مغذی بیشتر به ماهیچه ها کمک می کند ، بنابراین در هنگام استرس به عضله سازی کمک می کند. مکمل های حاوی آرژنین به دلیل توانایی آنها در تولید آرژنین نیتریک اکسید ، حذف رادیکال های آزاد و همچنین تحریک سلول های ماهیچه ای ، ترشح هورمون رشد ، حمایت از کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی رایج شده است. همچنین تصور می شود که آرژنین به دلیل توانایی در گشاد شدن رگ های خونی و سنتز پروتئین برای رشد ماهیچه ها مهم است.

مکمل حاوی یکی از این مواد باعث گشاد شدن عروق می شود (“پمپ”) و اکسیژن و مواد مغذی را به سلول های شما می رساند. داشتن مقداری کافئین در مکمل (اگر به مواد محرک حساس نیستید) نیز می تواند به انرژی کمک کند. اکسید نیتریک (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماده ای که به شل شدن ماهیچه های پوشاننده رگ ها کمک می کند و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر باز شوند. این باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی با فشار خون بالا مرتبط است. در واقع دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود بافت چربی تمایل به تجمع در شریان ها داشته باشد. این فشار زیادی به قلب وارد می کند زیرا باید خون را کمتر از حد ایده آل فشار دهد.

اکنون تصور کنید که مسیر را گسترده تر کرده اید. این همان چیزی است که اکسید نیتریک انجام می دهد ، خواه شریان های شما به طور کلی سالم باشند یا نه. تقویت کننده های اکسید نیتریک مکمل هایی هستند که به طور طبیعی تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. وقتی خون به راحتی به ماهیچه ها جریان می یابد ، اولین چیزی که در مورد تقویت کننده های اکسید نیتریک به آن توجه می کنید پمپ باور نکردنی در حین ورزش است. مطالعات نشان داده است که با افزایش جریان خون در حین ورزش ، NO می تواند تحمل فرد را نسبت به تمرینات بدنی افزایش دهد. تقریباً این می تواند مدت زمان آموزش شما را افزایش داده و پویایی تمرین شما را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای برش عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم ارزش ترین مکمل های موجود در بازار است. دو راه اصلی وجود دارد که منیزیم می تواند به تنهایی کار کند. مکمل برای دوره برش بازیگری ، بازیگری:

  1. با کاهش خستگی عضلات و افزایش استقامت بدنی
  2. کیفیت خواب را بهبود بخشید تا بدن شما بتواند بهبود یابد و روز بعد دوباره این کار را انجام دهد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و در سراسر جهان یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی است که آن را ضروری می کند. در واقع منیزیم در هر سلول بدن شما یافت می شود. بنابراین ، می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. نکته نگران کننده این است که بدانیم تقریباً از هر دو ایرانی یک نفر منیزیم کافی دریافت نمی کند. هرچند ممکن است عالی به نظر نرسد! منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به تولید انرژی ، ساخت پروتئین ، جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند و حتی نشان داده شده است که عملکرد مغز مانند یادگیری و حافظه را تقویت می کند.

دلیل دوم برای لیست منیزیم تأثیر عمیق آن بر عادات خواب است. به طور خاص ، نشان داده شده است که گلیسینات منیزیم به تولید ملاتونین (ماده شیمیایی اصلی خواب بدن) ، افزایش مدت زمان خواب ، بهبود کارایی خواب و کاهش “بیداری صبح زود” کمک می کند. اگر تا به حال سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و ذهن شما بعد از هفته اول چقدر احساس خستگی می کند. کلید بهبودی طولانی مدت این است که مطمئن شوید می توانید در پایان هر روز تنظیم مجدد داشته باشید و هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه وجود ندارد.

باید خواند: بهترین مکمل های چربی سوزی و حجم دهی همزمان

مکمل ال کارنیتین برای برش و شکاف ماهیچه ها

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود ، اما تأثیر مثبت آن بر عملکرد مغز نیز توصیه می شود. کاهش چربی چیزی است که باعث می شود این مکمل بسیار مورد استفاده قرار گیرد. بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم ماهیچه ها شناخته شده است و دلیل خوبی دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. یک گروه 2 گرم ال کارنیتین و کربوهیدراتهای با قند بالا صبح قبل از ورزش مصرف کردند ، در حالی که گروه دوم فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد که گروهی که ال کارنیتین مصرف می کردند ، 55 درصد چربی بیشتری را در حین ورزش شدید سوزاند. از دیگر مزایای این چربی سوز می توان به درد عضلانی کمتر ، بهبود سریعتر بعد از ورزش و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین کربوهیدرات است. مطالعات نشان می دهد که برای ورود ال کارنیتین به سلول های ماهیچه ای ، سطح انسولین باید به میزان قابل توجهی بالاتر باشد و باید برای بهترین نتایج مصرف شود.

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله به صفحه بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده سایر مقالات در صفحه وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید