بهترین وعده غذایی قبل از تمرین


2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (دوم رای)
بارگذاری…

بهترین وعده قبل از تمرین

خوردن بهترین غذاها قبل از ورزش به شما در دستیابی به بهترین نتایج و تناسب اندام کمک می کند. شما در واقع در کنار قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنیدخود را برای چالش های پیش رو آماده کنید و به اصطلاح به اصطلاح سوخت دهید.

یک اصل کلی این است که بین مصرف درشت مغذی های چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها تعادل برقرار شود. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهای غنی از مواد مغذی قدرت بدنی را افزایش می دهند و به عملکرد بهتر ما کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه بخوریم؟

قبل از ورزش چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟

قبل از باشگاه چه بخوریم تا انرژی لازم را برای سیر شدن کسب کنیم و در عین حال یک میان وعده غنی به بدن خود بدهیم؟

در ادامه مطلب تنورها به این س questionsالات پاسخ خواهد داد. همین حالا با ما همراه باشید تا به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

بهترین و بهترین غذاهای قبل از تمرین برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل انرژی بار طبیعی خود شناخته شده است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که عملکرد عصبی و ماهیچه ای را پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست وعده غذایی قبل از تمرین NS سرشار از فیبر است و به آرامی کربوهیدرات آزاد می کند. به دلیل این رهاسازی آهسته ، سطح انرژی شما در طول تمرین ثابت نگه داشته می شود. این بدان معناست که می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل کمتر بودن “پارافین غذا” بهترین نوع است. همچنین دارای قند خون کمتری نسبت به جو معمولی است. بنابراین ، این ماده مغذی ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از تمرین برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر آموزش چالش برانگیزی در پیش داریم ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتماً این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین فراتر از یک میان وعده است. با این حال ، به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. می توانی امتحانش کنی.

  1. میوه خشک شده

برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش انرژی قبل از تمرین ، مقداری توت سیاه ، زردآلو ، انجیر و آناناس بریزید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که به راحتی هضم می شوند. می توانید یک مشت از این غذاها را در وعده غذایی قبل از تمرین میل کنید.

  1. نان سبوس دار

یک تکه نان گندم کامل منبع عالی کربوهیدرات است. نان گندم سبوس دار با مقداری تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب میان وعده پروتئینی برای مصرف. این ترکیب یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

وعده غذایی قبل از تمرین

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب عالی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. میوه ها کربوهیدرات بالایی دارند و ماست یونانی سرشار از پروتئین است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی حاوی کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم آن نصف ماست معمولی است.

اما چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات های موجود در میوه به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر ، پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها ضروری است. به همین دلیل ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. آجیل‌ضرز

هنوز نمی دانید قبل از تمرین چه بخورید؟ یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین ، آجیل است. این غذاها حاوی مقادیر زیادی چربی هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، آنها پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تامین می کنند.

آجیل برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از فندق یا موزلی پوشیده از شکلات اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

قبل از ورزش میزان مصرف غذا را رعایت کنید. اطمینان حاصل کنید که وعده ها و میان وعده های خود را 30 تا 90 دقیقه قبل از تمرین دارید. زیرا در این صورت شما احساس نفخ نخواهید کرد. ۹۰ دقیقه قبل از تمرین یک وعده غذایی سنگین بخورید. با این حال ، اگر میان وعده شما مانند یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین وعده قبل از تمرین

بهترین غذای قبل از تمرین برای اهداف خاص

  1. قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین باید یک وعده غذایی سبک میل کنید. این یک غذای سنگین نیست که شما را چاق کرده و معده شما غرغر کند. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. خودت ببین. وعده غذایی سبک شما باید دارای نسبت مساوی از پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین عبارتند از:

  • جو دو سر نورد شده
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین ایزوله
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید: تغذیه قبل از تمرین کنترل زمان مصرف و نسبت مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا انرژی داشته باشید و ماهیچه های خود را در طول ورزش تقویت کنید. با این حال ، باید مراقب باشید که زود غذا بخورید و وزن خود را افزایش ندهید. غذای سنگین در معده شما را در حین ورزش کند می کند.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کرده و حدود یک ساعت قبل از تمرین غذا بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی را در اختیار داشته باشید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع قبل یا بعد از تمرین از شیک پروتئینی استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

NS از مربیان برنزه رژیم بگیرید روی آن کلیک کنید.

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما باید به اندازه ای غذا بخورید که به بدنتان سوخت و انرژی کافی بدهد. بدون انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سخت را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید بیش از حد کالری بسوزانید. بنابراین قبل از چربی سوزی لازم است با بهترین غذاها آشنا شوید.

خوردن یک میان وعده سبک حدود نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای تامین سوخت بدن قبل از سوزاندن چربی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین آورده شده است:

  • نخود
  • یک میوه کامل
  • یک موز با کره بادام زمینی ، به ویژه کره بادام
  • بلغور جو دوسر با 1/2 فنجان کشمش یا توت فرنگی
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • سیب کره بادام زمینی یا یک مشت کوچک آجیل

به یاد داشته باشید که هدف شما سوخت گیری مجدد بدن در حین ورزش است. انجام تمرینات قلبی با معده خالی نتیجه دلخواه را نمی دهد. وقتی از قبل تغذیه مناسب را داشته باشید ، بهترین نتایج تمرین را بدست خواهید آورد.

  1. قبل از ورزش برای دریافت انرژی چه غذاهایی توصیه می شود؟

سطوح انرژی مناسب به شما در تمرینات کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدراتهای پیچیده برای تغذیه خوب بدن خود استفاده کنید. برخی از مواد غذایی برای تامین انرژی عبارتند از:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست گرانولی و میوه ای
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

وعده غذایی قبل از تمرین

  1. میان وعده های مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. همچنین اهداف آموزشی مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری آنها کم است و در عین حال بهترین غذاها را قبل از ورزش بخورند. ترکیب متعادل کربوهیدرات و پروتئین بهترین گزینه است. البته بسته به تمرینی که انجام می دهید ، ممکن است لازم باشد میزان کالری دریافتی خود را نیز پایین نگه دارید.

برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان عبارتند از:

  • میوه کامل
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر شیرین شده با عسل.
  • اسموتی های میوه ای ، مخصوصاً آنهایی که با شیر بادام یا یک گزینه کم کالری دیگر تهیه می شوند.

راه حل

پیدا کردن بهترین غذاها قبل از ورزش گاهی دشوار است. با این حال ، با انتخاب مناسب ، انرژی بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ در کنار ورزش ، میزان مصرف غذای قبل از ورزش نیز با هدف افزایش حجم متفاوت خواهد بود. تغذیه مناسب همراه با ورزش منظم به شما این امکان را می دهد که سریعتر به نتایج برسید. علاوه بر همه اینها ، به یاد داشته باشید که در حین و بعد از ورزش آب کافی بنوشید.


نویسنده:

تنورها (برگرفته از مقاله ای در inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید