تمایل به کاهش وزن چگونه میل خود را برای کاهش وزن تقویت کنیم


آیا می خواهید وزن کم کنید اما نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید؟ این بزرگترین مشکل ماست. تغییرات در نوع غذایی که می خوریم ، تغییر در شیوه زندگی و مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع مختلف غذا باعث شده است که ما هر روز بیشتر و بیشتر بخواهیم. اما حقیقت این است که ما اضافه وزن داریم اما تمایلی به کاهش وزن نداریم. راه حل چیست؟ اگر می خواهید بدانید چگونه اراده ای قوی برای کاهش وزن داشته باشید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چگونه میل به کاهش وزن را تقویت کنیم؟

کاهش وزن فقط یک تصمیم ساده نیست. برای تقویت میل به کاهش وزن ، هم مشکلات روحی و هم نوع رژیم غذایی یا رژیم غذایی و حتی شیوه زندگی باید تغییر کند. و تغییر همیشه سخت است. اگر این کار را با برنامه ریزی مناسب انجام ندهیم.

رژیم غذایی سالم همراه با انگیزه قوی برای کاهش وزن ضروری است. اول از همه ، باید این سالات را از خود بپرسیم: چه غذاهایی می خوریم؟ چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چقدر می خوریم؟ آیا از انواع غذا پر شده ایم؟ آیا وقتی سیر هستیم غذا می خوریم؟

با پاسخ به این س questionsالات ، ما در واقع هر آنچه را که می خوریم بررسی می کنیم. پاسخ های ما نشان می دهد که مشکلات در کجا نهفته است. وقتی فهمیدیم کجا ضعیف هستیم ، در نیمه راه هستیم و می توانیم روی آن کار کنیم. بنابراین ، افزایش میل به کاهش وزن با یافتن ضعف شروع می شود. بنابراین ما ضعف (ها) را پیدا کردیم ، حالا چه کنیم؟

کاهش وزن فقط یک تصمیم ساده نیست.

راههای تقویت میل به کاهش وزن

همانطور که در بالا ذکر شد ، شروع و پایبندی به یک برنامه کاهش وزن سالم کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای تقویت میل به کاهش وزن وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به وزن ایده آل خود کمک کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

دلیل اینکه می خواهید وزن کم کنید را بیان کنید

دلایل خود را برای کاهش وزن به طور واضح و دقیق بیان کنید. چرا شما این کار را انجام میدهید؟ زیرا نوشتن باعث می شود در ذهن خود وزن کم کنید. این چیز به ظاهر ساده انگیزه بخش است. شما باید این دلایل را روزانه بخوانید تا بتوانید در هنگام وسوسه شدن و کاهش میل به کاهش وزن از آنها به عنوان یادآوری استفاده کنید. این دلایل می تواند از جلوگیری از دیابت گرفته تا اعتماد به نفس شما در مورد آنچه برای شما اهمیت دارد و چرا می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باشد.

توقعات واقعی دارید

گاهی اوقات تنها داشتن اراده قوی برای کاهش وزن مطرح نیست. در نتیجه ، آنچه از کاهش وزن انتظار داریم یک انتظار غیرواقعی است. به عنوان مثال ، اگر وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید به 70 کیلوگرم برسید ، آیا این کار در یک ماه امکان پذیر است؟ اهداف دست نیافتنی باعث سرخوردگی می شوند. و احساس درماندگی باعث می شود بگوییم چرا نمی خواهم وزن کم کنم! و در نتیجه ، واضح است که رژیم لاغری را کنار گذاشته اید.

خواهان کاهش وزن خواهد بود

یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید و قدر آن را بدانید

صدها مطالعه نشان می دهد افرادی که بدن خود را دوست ندارند وزن کمتری از دست می دهند. بنابراین ، علاوه بر هر کاری که باید برای تقویت میل به کاهش وزن انجام دهید ، باید عشق به بدن را نیز بیاموزید. فردی که بدن خود را دوست دارد هرگز کاری نخواهد کرد که سلامت او را به خطر بیندازد. بدن ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه با ماست. پس چرا او را دوست ندارید و از او به خوبی مراقبت می کنید! اما چگونه بدن خود را دوست داریم؟

کارشناسان راههای زیر را پیشنهاد کردند:

  • جهت تمرین
  • بیشتر با افراد خوش بین سفر کنید
  • خود را بخصوص با مدلها مقایسه نکنید
  • لباس های بدن خود را بچرخانید
  • به آینه نگاه کنید و با صدای بلند آنچه را که در ظاهر خود می پسندید ، بیان کنید.

از کسی الگوی خود باشید

داشتن الگو می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. با این حال ، شما باید نوع مناسب انگیزه را انتخاب کنید. داشتن الگو به شما این امکان را می دهد که دقیقاً ببینید چگونه می خواهید ظاهر شود. البته این نیز باید صادق باشد. فردی را انتخاب کنید که از نظر قد و ظاهر بیشتر شبیه شما باشد و الگو باشید. این به شما انگیزه می دهد.

مثبت فکر کنید و مثبت صحبت کنید

هرچه نسبت به خود و توانایی های خود خوشبین باشید ، در رسیدن به اهداف خود قوی تر خواهید بود. بنابراین ، میل شما به کاهش وزن قوی تر می شود. همچنین ، هرچه بیشتر در مورد چیزی صحبت کنید ، ارتباط بیشتری با آن احساس خواهید کرد. بنابراین ، هرچه بیشتر در مورد کاهش وزن صحبت کنید ، تمایل شما برای کاهش وزن قوی تر خواهد بود.

خواهان کاهش وزن خواهد بود

ورزش دلپذیر را فراموش نکنید

ورزش دلپذیر یکی از مهمترین بخش های کاهش وزن است. نه تنها کالری بیشتری می سوزاند ، بلکه به شما احساس خوبی می دهد. بهترین نوع تمرین آن است که از انجام آن لذت ببرید و همیشه مایل به انجام آن هستید. ورزشهای زیادی وجود دارد که می توانید از انجام آنها لذت ببرید ، اما مهم این است که دقیقاً ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با انجام این کار از انجام آنچه دوست دارید لذت می برید و وزن خود را کاهش می دهید بدون اینکه به کاهش وزن فکر کنید یا میل خود را برای کاهش وزن تقویت کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات مهم نیست که چقدر تلاش می کنید یا سعی می کنید بفهمید چرا نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باز هم به نتیجه ای نمی رسید. در چنین مواردی ، بهتر است از یک متخصص کمک بخواهید. شاید مشکل اساساً مربوط به اراده شما نیست و شما از نظر جسمی مشکل دارید. یا ممکن است برنامه یا رژیم اشتباهی را انتخاب کرده باشید که برای شما مناسب نیست. در چنین شرایطی ، کمک گرفتن از متخصصان تغذیه بهترین گزینه است. یک متخصص می تواند به شما کمک کند به درستی و راحت تر وزن کم کنید و به وزن ایده آل خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید