تمرینات معمول برای بزرگسالان مسن تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، حفظ یک شیوه زندگی فعال دارای مزایای زیادی است. مطالعات نشان می دهد که افراد سالمندی که ورزش می کنند از تعادل بهتر و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها ، از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و آلزایمر برخوردارند. نکته اصلی این است که یک نوع ورزش مورد علاقه خود را بیابید تا بیشتر به آن پایبند باشید.

میزان شدت تمرین شما بیشتر به میزان تجربه شما بستگی دارد تا سن شما. اگر نسبتاً بی تحرک بوده اید ، احتمالاً برای کلاسهای آموزشی مرزی آماده نیستید. در عوض ، شما می خواهید فعالیتهای زیر را با تاثیر کم شروع کنید ، که برای سالمندان با ورزش معمول ایده آل است:

راه رفتن

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی پیاده روی باشد و پیاده روی برای سلامتی شما مفید است. یک مطالعه مشهور هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که پیاده روی برای سالمندان مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجایی که هوا اغلب خیلی گرم یا خیلی سرد است تا بتوانیم راحت در بیرون قدم بزنیم ، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می دهند به باشگاه ورزشی بپیوندند تا بتوانند در داخل خانه پیاده روی خود را انجام دهند.

تمرینات تعادل و قدرت

چندین تمرین ساده وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید تا سلامت و تعادل خود را بهبود بخشید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید اکنون انجام دهید:

  • اسفند در جای خود
  • ایستادن روی یک پا در حالی که صندلی را نگه داشته اید
  • فشارهای دیواری
  • غلطک های شانه
  • روی پای خود ایستادن

کلاسهای ورزشی جهت سالمندان

اگرچه پیاده روی و تمرینات ساده تعادل را می توان در هر مکانی انجام داد ، اما پیوستن به یک کلاس ورزشی برای افراد مسن یک راه عالی برای سازگاری با روال ورزشی شما است ، در حالی که هنوز هم چیزها کم تأثیر هستند.

پیشنهادات کلاس بالا معمولاً شامل کلاس های ورزش در آب و همچنین نسخه های “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاسهای قدیمی را حتی می توان در حالت نشسته برگزار کرد ، بنابراین تقریباً برای همه افراد چیزی وجود دارد.

هنگامی که به یک تمرین ورزشی کم عادت عادت کردید ، ممکن است تصمیم بگیرید چیزهایی را اضافه کنید و کلاسهای شدیدتری را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاس های “جمعیت سالخورده” و بسیاری از برنامه های هیجان انگیز دیگر ، ما کلاس های کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کامدن ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاس در هر یک از مکانهای ما در جنوب جرسی ، امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید