تنفس چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند تأکید کند که تنفس مناسب مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام تمرین چقدر اهمیت دارد؟ ما نکاتی را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند نحوه تمرین شما را بهبود بخشد ، به اشتراک می گذاریم و به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام خود کمک می کنیم و مطمئن می شوید که از هر جلسه بدنسازی حداکثر سود را می برید.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز دارید

ما غذا را به عنوان سوخت بدن خود تصور می کنیم – و اینطور است – اما اکسیژن سوختی برای ماهیچه های شما در هنگام تمرین است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین تمرین تنفس خود را به درستی انجام می دهید تا به کاهش برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد ، کمک کرده و انرژی لازم را برای شما فراهم کند.

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش روزافزون عفونت های کووید -19 در سراسر کشور و استفاده از ماسک در تقریباً همه سالن های بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی در مورد نحوه کار با روکش صورت ایجاد کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که پوشیدن ماسک مانع از جریان اکسیژن حتی در هنگام ورزش نمی شود. به تازگی ، تحقیقی توسط دانشگاه ساسکاچوان انجام شده است که نشان می دهد ماسک ها هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن در حین تمرینات سنگین ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به رطوبت هوا و کاهش آلودگی وارد شده به ریه ها از طریق تصفیه گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر به داخل هوا در ریه ها کمک می کند.

تکنیک تنفسی تناسب اندام مناسب کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند قلب خود را تثبیت کنید ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید ، و اجازه دهید تا حرکت های نرم انجام شود. بازدم هوا را بیرون می کشد و به شما امکان می دهد بیشتر وارد عضلات اصلی شوید. بنابراین ، پرتاب هنگام بلند کردن و استنشاق در حالی که به آرامی رها می شوید ، قدرت بیشتری را در طول خود بلند کردن ، مهمترین قسمت به شما می دهد.

همچنین ، نفس کشیدن هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و سرعتی را که برخی از افراد تجربه می کنند ، کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و صمیمی نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را با قدم هایی متوقف کنند ، به عنوان یک سرعت خاص برای حفظ اندازه گیری تنفس حتی. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید که وارد بدن شما می شود ، رگ های خونی شما را حل کرده و میزان خون غنی از اکسیژن که ماهیچه ها دریافت می کنند را افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی ماهیچه ها را کاهش می دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی اهمیت ویژه ای دارد.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند پیلاتس ، به تنفس متکی هستند تا به جریان روانی کمک کند و دامنه حرکتی بهتری را به تمرین کنندگان ارائه دهد. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق بینی استفاده می کنند. اگر با ذهن خود تنفس نمی کنید ، بدن شما ممکن است سفت شود و در آن قفل شود ، این هدف مخالف یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع ، با هر دو تجهیزات ورزشی فردی و کلاسهای متقابل ، برای تجربه بیشتر تمرین اجتماعی هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه آنچه را که ما ارائه می دهیم کشف کنید و ارزیابی شخصی و تور بدنسازی را دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید