راه های مقابله با عشق با مهربانی رفتار کنید


اختلالات عشق ورزی فرد را با آسیب های روحی و روانی زیادی مواجه می کند، بنابراین لازم است در جهت تغییر شخصیت عزیز قدم برداشت.

راه های مقابله با عشق

در واقع مهر تبلی یک بیماری روانی است که در دسته اختلالات روان رنجور قرار می گیرد و نیاز به درمان دارد. در این مقاله از مجله دلتا عنوان کردن راه های مقابله با عشق ما پرداخت می کنیم

راه های مقابله با عشق

بسیاری از افراد ممکن است نتوانند وابستگی خود را به دیگران کنترل کنند و توانایی تغییر باورهای خود را نداشته باشند. در این زمینه مراجعه به مشاوره روانشناسی به شما کمک می کند گره های ذهنی را باز کنید و اعتماد به نفس را افزایش دهید.

بلافاصله به تمام خواسته های خود از دیگران پاسخ مثبت ندهید

برای خود وقت بخرید و در این بین در نظر بگیرید که آیا خواسته های طرف مقابل با خواسته ها، نیازها و علایق شما سازگار است یا خیر. آیا برای انجام آن وقت دارید؟ یا باید خیلی خودتو اذیت کنی؟ آیا می خواهید این کار را انجام دهید یا نه؟ وقتی مطمئن شدید که گزینه ها و ترجیحات خود را در نظر گرفته اید، می توانید به درخواست طرف مقابل پاسخ دهید. برای اینکه خودتان را بهتر بشناسید، این علائم را که نشان می دهد شما فردی مغرور هستید، بررسی کنید.

راه های مقابله با عشق

همیشه افکار اشتباه خود را اصلاح کنید

شما از کودکی خصیصه عشق را با خود حمل کرده اید و این اختلال سال ها با شما بوده است، پس انتظار نداشته باشید به این زودی ها از بین برود. باید مدام مچ دست و افکار اشتباهی که هر روز دارید را اصلاح کنید. به عنوان مثال، اگر مدام فکر می کنید که باید به خانواده خود خدمت کنید، با خود تکرار کنید که برای خدمت به دیگران به دنیا نیامده اید و همچنین نیاز به استراحت و تفریح ​​و … دارید.

یاد بگیرید که از دیگران بگیرید

مطمئن شوید که با این کار استرس جسمی و روحی کمتری را متحمل خواهید شد و محبت و محبت دیگران را از دست نمی دهید. سعی کنید تعادل مناسبی بین آنچه انجام می دهید و آنچه به دیگران واگذار می کنید ایجاد کنید.

یاد بگیرید که از خودتان مراقبت کنید

به بدن خود توجه کنید، به خودتان برسید و مراقب جسم و روح خود باشید. به این فکر کنید که آخرین باری که برای خود وقت گذاشتید چه زمانی بود، چه زمانی برای خودتان پول خرج کردید و چه زمانی به خود افراط کردید؟

سطح اعتماد به نفس خود را بهبود بخشید

راه هایی برای افزایش اعتماد به نفس خود بیابید. از هر چیز کوچکی که می تواند این احساس را در شما تقویت کند استقبال کنید. از بین بردن و از بین بردن حس حقارت و حقارت. گاهی اوقات ورزش می تواند به این امر کمک کند.

عزت نفس خود را افزایش دهید

با انجام صحیح و کامل کارهای روزانه و همچنین کارهایی که مدت زیادی در لیست انتظار شما بوده اند، عزت نفس خود را تقویت کنید. این، همراه با افزایش اعتماد به نفس، می تواند کمک زیادی به شما در مسیر بهبودی کند.

با ترس خود روبرو شوید

اگر مهر دیگران از شما بریده شد و شما را ترک کردند، یک بار برای همیشه با این افکار روبرو شوید. به خود یادآوری کنید که تنها نیستید و همیشه خدایی را دارید که با شما خواهد بود و از شما حمایت می کند.

به حس مدارا پایان دهید

مدام به خود یادآوری کنید که از این به بعد فشار را تحمل نمی کنم، اما با دیگران سازش خواهم کرد. دیگران را همانگونه که هستند بپذیرید و اگر مشکلی دارید ادامه دهید.

راه های مقابله با عشق

مطالعات پیشنهادی: مواد چگونه به دیگران اعتماد کنیم؟ خواندن به

برنامه را دانلود کنید