روبه رو شدن با خورشید و با انگیزه بمانید


در این ماه ما بر آنچه که در اعضای ما بهتر ظاهر می شود ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز می کنیم. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، از تنقلات خوشمزه لذت ببرید و همیشه صورت خود را در معرض نور خورشید قرار دهید.

هوموس به شما چیزی می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین EVER. ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست می گوییم. این غذا بسیار شگفت انگیز است ، همیشه خوشمزه است و می تواند مطابق با ترجیحات غذایی شخصی شما باشد. آیا ما همچنین اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما کمی سالم باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین)
  • کلسترول پایین (به لطف نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه می دهد
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع اصلی آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان را آماده کرده ایم. در اینجا دوباره برای همه کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس Awesomeness قابل سفارشی سازی

عناصر:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به مزه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکات و هشدارها با خیال راحت مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند مورد دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما پرسیدیم میان وعده شما چیست و با توجه به اینکه می توانید تا پایان عمر فقط 3 عدد داشته باشید. پس از غوطه ور شدن بیشتر در مزایای آنها ، مطمئن نیستیم که فقط 3 مورد را انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ما مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و ALL SNACKS را انتخاب کنیم.

هر نوع میان وعده سالم را که انتخاب کرده اید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. همه چیزهایی که جمع آوری کرده ایم دارای فواید و ترکیباتی برای سلامتی است که می تواند به کاهش وزن ، ظاهر خوب و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – مقدار زیادی فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان تست آواستادو – مقدار زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است
  7. بلغور جو دوسر – مقدار زیادی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و کمک به کاهش قند خون
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما تنقلات سالم دیگری را که بیشتر از آن لذت می برید کنار گذاشته ایم؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بکشید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست می دهیم.

اعضای انگیزشی ماه مه

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که یک مادر الهام بخش داشته باشیم که او را به طور کامل در ورزشگاه ورزشکار مجبور کند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام یک سایت #است که وقتی کار سخت خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، ما را با کلمات حکمت انگیزشی مادر الهام می بخشد.

“تمرکز بر پله مقابل خود و نه کل راه پله” ، تنها یکی از آرزوهای زیادی است که #FitcoMom ما را برای خود ساخته است. این به ما اطلاع می دهد که چه اهداف سلامتی دشواری داشته باشیم و چه مشکلات عمده ای در زندگی داشته باشیم ، می توانیم با برداشتن یک قدم در هر مرحله بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات فوق العاده او را ببینید.

@breannalaw15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه برای ما ترسناک بود زیرا از رها کردن کلمه “F” نترسیدیم: شکست. برخی از محتواهای انگیزشی بیشتر از کسانی است که شکست خورده اند و به راه خود ادامه می دهند. مادر برنا می گوید: “همه چیز قابل لمس است ، “و این زمانی است که او خوب کار نمی کند” ، خوب نیست که متوقف شود. “

ما از رانندگی و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام در طول مسیر چاله هایی دارد ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم ، نحوه رسیدن به اهداف ما را تعیین می کند. برانا سقوط او را به آروغ های قاطع تبدیل می کند که او را در حال حرکت به جلو نگه می دارد. ما باید این جانباز ارتش را بخریم که ما را روی زمین نگه می دارد و همیشه ما را به جلو هل می دهد.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و بردهای بسیار ، تمرینات و سگ ناز او را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال مدارهای کوچکی هستید که مناسب سطح سلامتی شخصی شما باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در طول سالها آموخته است گرد هم می آورد و آن را با دیگران به اشتراک می گذارد تا به دیگران در تعمیر آن کمک کند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی یک کار شگفت انگیز در ایجاد تمرینات دینامیت HIIT با مراحل برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

برویدajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های نبرد را از بین می برد در حالی که به بقیه کارها را آسان تر انجام می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه آن موقع از سال است که می توانیم به تمرین برزخ پایان دهیم. قطعنامه های سال به پایان رسیده است و ما خود را متعجب می بینیم که آیا ارزش این همه کار را دارد یا خیر. هووا! رها کردن آن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، دلسرد کردن خوب نیست. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق می کند که به کار خود ادامه دهید در حالی که همه چیز به اندازه معمول فوق العاده نیست. ما قصد نداریم به هر 10 دلیلی که ارسال کردیم بپردازیم ، اما می خواهیم برخی از دلایل عملکرد برخی انگیزه های شما را پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ شادی کلی

هنگام کار ، ذهن شما دسته ای از مواد شیمیایی را از بدن شما منتشر می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که همگی به افزایش احساس شادی کمک می کنند! یک داستان کوتاه ، اگر احساس ناراحتی می کنید و به انگیزه نیاز دارید ، فقط می دانید که ورزش به شما کمک می کند تا مثبت و مثبت بمانید. ناگفته نماند که اعتماد به نفس دارد.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. ذهن شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای بدن و بدن شما از تمرین می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

تنها چیزی که در مورد آنها می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. شیوه زندگی سالم شامل همه جنبه های زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه می شود. جالب است که فکر کنید ورزش برای خود شما نیز تأثیر مفیدی بر سایر چیزهای اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر فیزیکی ، بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. مال تو چیه؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما بگویید تا بتوانید یکی از اعضای برجسته ما باشید.

خورشید پدیدار میشود.

ما به سرعت در تابستان و اواسط سال شتاب می گیریم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی شما را در حرکت نگه می دارد و چه چیزی شما را در مسیر درست نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، استراحت کردن یا زمین خوردن هر از گاهی اشکالی ندارد ، اما متوقف کردن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار ایمان داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید به تقویت نیاز دارید. بیایید دیدار کنیم و مطمئن باشیم که به شما کمک می کند زمان خود را در زیر نور خورشید برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید