روش جدید برای خواب عمیق چگونه در کمتر از ۵ دقیقه به خواب برویم


اگر این تکنیک به طور منظم تمرین شود، می تواند به برخی افراد کمک کند تا در زمان کمتری به خواب بروند.

روشی جدید برای خواب عمیق

دانشمندان روشی ابداع کرده اند که شما را در کمتر از ۵ دقیقه پس از رفتن به رختخواب به خواب عمیق می برد. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید روشی جدید برای خواب عمیق درست کردن

تکنیک های تنفس به گونه ای طراحی شده اند که بدن را در حالت آرامش عمیق قرار دهند. برخی از مدل ها شامل نگه داشتن نفس برای مدتی است که به بدن اجازه می دهد سطح اکسیژن را دوباره پر کند.

تمرینات تمدد اعصاب نیز به تعادل مجدد بدن کمک می کند. این به ویژه اگر از بی خوابی رنج می برید مفید است زیرا نگران اتفاقات روز یا فردا هستید و افکار و نگرانی ها می توانند همه ما را از استراحت شبانه خوب باز دارند.

تکنیک ۴-۷-۸ ذهن و بدن را مجبور می کند که به جای ابراز ترس در هنگام خواب شبانه، روی تنظیم تنفس تمرکز کنند. پزشکان ادعا می‌کنند که این تکنیک می‌تواند ضربان قلب و اعصاب را آرام کند.

چگونه این تمرین را انجام دهیم؟

بهترین راه برای تمرین تنفس ۴-۷-۸ هنگام تلاش برای خوابیدن، دراز کشیدن است. اگر می خواهید این تکنیک را در طول روز تمرین کنید، مکانی آرام و راحت برای نشستن پیدا کنید.

با قرار دادن نوک زبان روی سقف دهان خود را برای این تمرین آماده کنید.

تمام مراحل زیر باید در یک چرخه تنفسی انجام شود:

  • ابتدا اجازه دهید لب هایتان از هم جدا شوند. کاملاً بازدم کنید.
  • در مرحله بعد، لب های خود را ببندید و در حالی که به صورت ذهنی تا چهار می شمردید، بی صدا از طریق بینی نفس بکشید.
  • سپس نفس خود را به مدت هفت ثانیه حبس کنید.
  • به مدت هشت ثانیه از طریق دهان نفس بکشید.
  • وقتی دوباره نفس می کشید، چرخه جدیدی از تنفس شروع می شود. این الگو را چهار بار تمرین کنید تا به شما کمک کند سریعتر بخوابید.

با گذشت زمان، این روش جدید برای داشتن خواب عمیق به سیستم ایمنی شما کمک می کند و سایر مشکلات سلامتی از جمله فشار خون بالا، افسردگی و اضطراب را سرکوب می کند.

مطالعات پیشنهادی: مقاله را بو کنید و وزن کم کنید! خواندن به

برنامه را دانلود کنید

منبعباشگاه خبرنگاران جوان