رژیم پانزده روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی شدید نمی کنید. در همه رژیم ها ، نکته مهم این است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم کانادایی با ضخامت 15 روزه

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و مشاوره در مورد آن ، می تواند تأثیر زیادی بر رژیم غذایی برای کاهش وزن داشته باشد ، همچنین باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم چربی کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن را از 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه را 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند می خورید. در این رژیم مراقب باشید لازم است صبحانه بخورید.

برای غذا ، توصیه می شود مقداری اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا کمی کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و همچنین باعث چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در وعده غذایی پیشنهادی ، ابتدا 1 فنجان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورقه سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و کدو بورانی برای شام مشابه روز اول استفاده کنید.

اندکی افزایش یافت

در روز سوم ، صبحانه خود را با یک لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

در طول غذا ، ابتدا کمی کاهو به تنهایی بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

در وعده صبحانه نیز همانند روز اول عمل کنید ، به جز یک تکه نان تست اضافه کنید.

در طول وعده های غذایی ، ابتدا باید از ماست کم چرب ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

هنگام شام ، ابتدا بوران اسفناج بخورید. توصیه می شود در ابتدای شب غذا بخورید و بعد از یک ساعت خوردن شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای غذا از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

صبحانه این روز را مانند سومین روز رژیم لاغری تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

یک وعده غذایی مشابه را برای روز دوم انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را همانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم چربی کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بریزید.

هنگام غذا خوردن ، به ترتیب در فواصل زمانی از کاهو ، ورق سوسیس و اسفناج استفاده کنید.

برای شام ، فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بسازد یا استراحت کند.

برای روز سوم یک وعده غذایی مشابه بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذا ، می توانید از تعدادی میوه استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک فنجان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا کمی سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه روشن کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در وعده صبحانه نیز همانند روز اول عمل کنید ، به جز یک تکه نان تست اضافه کنید.

در طول وعده های غذایی ، ابتدا باید از ماست کم چرب ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، چند هویج پخته رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای غذا از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام استفاده می شود و در پایان کدو بورانی مطلوب است.

روز دوازدهم

12 روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 فنجان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

یک وعده عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم چربی کانادایی

این رژیم لاغری دارای 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز از آن به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن تنها 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، باید فقط 3 روز رژیم نگهدارنده را دوباره انجام دهید.

رژیم نگهدارنده برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس کمی بوران اسفناج استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از دو ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

شما فقط یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل برای صبحانه دریافت می کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی برای غذا آماده کنید.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو را با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از میوه بخورید.

دو هفته

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بسازد یا استراحت کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از دو ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید