شکلات کیلت روزانه برای هفته 1 و اینجا اتفاق افتاد


سلام ، من دومینیک هستم و شکلات هستم. خوب ، شاید نه به طور جدی، اما من عاشق شکلات کمی هستم – در هر تکرار! برخی از غذاهای مورد علاقه من با کاکائو تزریق می شوند ، چه مایع باشند ، چه جامد ، چه غذاهای کامل و چه به شکل پخته خوب.

با وجود این ، من تمایل دارم که بسیار سالم غذا بخورم – من به طور منظم ورزش می کنم و از تغذیه بدن و ذهن خود برای داشتن یک شیوه زندگی سالم لذت می برم. اما وقتی FitOn از من پرسید که آیا می خواهم به مدت یک هفته هر روز شکلات بخورم ، چه کاری باید انجام دهم ، نه آیا سعی کرده ای

هدف من: ثابت کنید که شکلات می تواند (و باید!) بخشی از شیوه زندگی سالم شما باشد و اینکه هر روز رفتار با خودتان مانعی برای اهداف شما نیست. آیا به وظیفه خود عمل کردید؟ آخر را پاک نمی کنم! دوستان شکلات دوست شما را بخوانید.

خواص شگفت انگیز شکلات برای سلامتی

اگر برای تأیید روندهای شکلات خود نیاز به تأیید دارید ، دیگر به دنبال آن نباشید.

برای شروع ، شکلات – به ویژه شکلات تلخ – است پر شد با منیزیم معدنی شگفت انگیز من سالها با یک متخصص تغذیه ، لیزا ماستلا ، RD ، MPH ، کار کرده ام (در سطح شخصی و حرفه ای) ، دلیل اینکه چرا بسیاری از زنان دست به شکلات بزن به عنوان یک غذای راحت در دوران قاعدگی: غلظت بالای منیزیم می تواند به تسکین گرفتگی ، رفع تنش و بهبود خلق و خو ، و همچنین به خواب کمک کند.

این نیز (از جمله دلایل دیگر) این است که دیدن آن متداول است شیر کاکائو بعنوان یک گزینه سوخت گیری نهایی در پایان مسابقات استقامتی مانند نیمه ماراتن. و علاوه بر منیزیم ، شکلات تلخ نیز وجود دارد سرشار از آهن، منگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بنابراین بله ، دوستان … شکلات است فوق العاده ، ممنون که پرسیدید

مطالعه بعد از مطالعه نشان میدهد که شکلات همچنین مشخص شده است که به پشتیبانی کمک می کند سلامت قلب تو فشار خونبه

شکلات می تواند به شما بدهد پوست براق تو از شما در برابر آفتاب محافظت می کند (!!)، و ترکیبات فعال میتوانست تقویت عملکرد شناختی تو سلامت مغز را بهبود می بخشدبه آیا کاری هست که شکلات نتواند انجام دهد؟

به خاطر داشته باشید – این تحقیق در حال بررسی آن است شکلات تلخ (یعنی کاکائو) انجام کارهای سنگین ؛ شکر اثرات معکوس دارد همه این مزایای خوب از آن گیاه زیبا و فراوان کاکائو ناشی می شود ، که می تواند به راحتی در پردازش غذاهای بسته بندی شده و ارزان قیمت که متأسفانه از قفسه های فروشگاه های مواد غذایی آمریکایی پخش می شود ، از بین برود. در اینجا آموزش بهداشتی شما آمده است: در خرید شکلات خود هوشمند باشید! اگر قصد دارید از مزایای فیزیولوژیکی کاکائو و خواص جادویی آن استفاده کنید ، درصد بالایی از شکلات تلخ را از تولیدکنندگان با کیفیت خوب نگهداری کنید.

شکلات کیلت به مدت 7 روز مستقیم و آنچه اتفاق افتاده است

آیا همیشه به درصد بالا و شکلات تلخ سالم اشاره کرده اید؟ نه اما این در مورد baaaalance است ، دوست! در اینجا نگاهی به هفته من دارم.

روز 1: دیگر (برای تولد!)

من این هفته شکلات را به جشنی ترین شکل آغاز کردم: تولد smmores. من چند دوست داشتم و ما با تکه های شکلاتی کلاسیک هرشی در آتش نشانی کمی بیشتر ساختیم. آیا این یک انتخاب سالم است؟ از نظر فیزیولوژیکی ، نه … نه واقعا. اما از نظر ذهنی و احساسی ، کاملاً. این یکی از آن لحظاتی است که غذا وسیله ارتباط ، حافظه و شادی است – ما در این لحظه بودیم ، غذای سوخته کوچک خود را ایجاد می کردیم ، آن لحظه (و شکلات) را مزه می کردیم.

روز دوم: اسموتی کاکائو

به تازگی به لطف بهترین دوست من که وسواس فیتنس داشت ، غذاهای کامل Ka’Chava را کشف کردم و من وسواس داشتم. این که آیا پودر پروتئین کاکائو را انتخاب می کنید ، این غذای خاص تکان می دهد یا خودتان آن را تهیه می کنید اسموتی کاکائویی که حال و هوای شما را افزایش می دهد، این یک راه طراوت (و سالم!) است که شکلات خوشمزه را در برنامه غذایی سالم خود قرار دهید.

روز سوم: شکلات تلخ

قبل از اینکه بخوابم ، چند مربع شکلات تلخ از Trader Joe به عنوان یک کلاه شب کوچک داشتم. برای من ، طعم شکلات تلخ آنقدر شدید است که من نیازی به احساس یا خوردن تنهایی از آن احساس نمی کنم. ممکن است فقط چند لقمه داشته باشم و احساس کنم هوس هایم کاملاً اشباع شده است. همچنین من را از خوردن بادام در یک دسر سنگین و پر کالری منصرف می کند در حالی که تنها چیزی که به آن نیاز دارم یک لقمه شیرین است.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که قبلاً گفتم … دلیلی وجود دارد که می توانید شیر شکلات را در بسیاری از خطوط مسابقه پیدا کنید! این است ترکیبی عالی از کربوهیدرات و پروتئین سریعبه من شخصاً شیر شکلات را به عنوان یک نوشیدنی بعد از ورزش دوست دارم ، بنابراین بعد از این که این کار را انجام دادم ، از آن استفاده کردم 44 دقیقه 20/20 HIIT با دانیلبه اگر به لاکتوز حساسیت ندارید ، این را به شدت توصیه می کنم! سعی کنید شیر شکلات خود را با کاکائو خام و شربت افرا ارگانیک تهیه کنید تا ترکیبی کمتر پردازش شده و سلامت بیشتری داشته باشد.

مربوط: آیا واقعاً شیر شکلاتی آخرین نوشیدنی یک پست تمرین است؟

روز 5: کاسه Açaí با کاکائو و شکلات تلخ

یکی از صبحانه های مورد علاقه من کاسه اسموتی است و من * عاشق * آسا هستم. من هرگز همراه با شکلات وارد açaí نشدم ، بنابراین فکر کردم این هفته برای آزمایش است … و من بسیار خوشحالم که این کار را کردم. من کمی کاکائو به مخلوط اضافه کردم و روی کاسه ام را با تمشک و تکه های شکلات تلخ قرار دادم و واقعاً مانند دسر برای صبحانه بود – اما این یک تقویت کننده روحیه دیوانه کننده بود.

روز ششم: شکلات داغ ضدعفونی شده

از آنجا که هوا سرد می شود ، من سراغ این طعم ، FitOn داغ رفتم نوشیدنی کاکائویی فوق العادهبه چیزی در مورد یک نوشیدنی گرم و شیرین در یک روز پاییزی وجود دارد ، می دانید؟ مخلوط شکلات و ادویه مرا به یاد شکلات داغ مکزیکی (یکی دیگر از موارد مورد علاقه من) اما به شیوه ای سبک تر و مغذی تر می اندازد.

روز 7: براونی

فینال شنبه؟ قهوه ای و شکلات از فروشگاه محلی مورد علاقه من پر شده است. براونی شاید غذای مورد علاقه من در تمام دوران باشد (و تنها غذایی که به نظر نمی رسد نشانه سیری باشد!) و بنابراین محدود کردن آن به یک تمرین کوچک دوست داشتنی برای کنترل خود بود.

نتایج: احساس هیجان می کنم! هفته بسیار خوبی بود ، و این بسیار لذت بخش بود که بتوانم هر روز روی تهیه شکلات خوشمزه (یا خرید) خودم تمرکز کنم. شکلات آب پز یا گرم از فر فرانسوی یا مخلوط اسموتی فوق العاده کاکائو و کلم پیچ ، شکلات می تواند کمی شادی را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

زمینه: بقیه رژیم غذایی من

فکر می کنم ذکر این نکته ضروری است که غذای شکلاتی من با بقیه رژیم غذایی من متعادل شده است. من خودم را محدود نمی کنم و بصورت شهودی غذا می خورم (این بخشی از تمرین تغذیه شخصی من است) ، اما من سبزیجات را دوست دارم و تمایلم به غذاهای سالم تر است و از مقادیر کمتری از غذاهای شیرین تر و غنی تر احساس رضایت می کنم (مگر اینکه ، البته ، قهوه ای است). بنابراین به خاطر داشته باشید که این عکس در پنالتی های من در هفته ، قطعه بسیار کوچکی از چیزی است که من در طول هفت روز مصرف کردم. به عنوان مثال ، یک وعده غذایی میگو ، مارچوبه ، اسفناج پوست کنده و یک تکه کوچک از ماکارونی موی فرشته (پروتئین ، سبزیجات زیاد ، مقداری کربوهیدرات … دریافت کنید) بود.

شکلات سالم مورد علاقه من

راه مورد علاقه من؟ تمام مسیر! من حتی این را می نویسم و ​​فقط یک دقیقه پیش به آن شکلات اشاره می کنم ، من می خواهم به آن مکان فرانسوی بروم و یک کروسان کره ای با شکلات سیاه ذوب شده در مرکز ببرم.

این زیبایی شکلات است ، IMO. بسیار متنوع است و می تواند به طرق مختلف در منوی شما گنجانده شود. چه به صورت انفرادی ، میوه ای ، مخلوط با سبزیجات ، پخته ، منجمد ، پودر شده … دیدن (و مصرف) فوق العاده است.

اگر مجبور بودم انتخاب کنم ، باید بگویم که کاسه اسموتی این هفته واقعاً مرا برد. از نظر یک روش “سالم” برای خوردن شکلات ، من بسیار خوشحال شدم که چقدر از مخلوط اسموتی شکلات توت فرنگی و کاسه ای خوشم آمد. من دوباره آن را دوباره انجام خواهم داد!

غذای آماده

بنابراین همانطور که اشاره کردم ، این آزمایش شادی زیادی را در زندگی روزمره و روال عادی من به ارمغان آورد. شکلات واقعاً تقویت کننده روحیه است ، مردم! از نظر وزن ، عملکرد و سایر معیارهای سلامتی – صادقانه بگویم ، من دقیقاً همان چیزی هستم که هفت روز پیش بودم. بدون نوسان وزن ، بدون کندی ، بدون سطح بالای قند یا تصادف. خنده دار است که من چقدر طبیعی (و البته سالم!) احساس می کنم.

برای من ، این به سادگی نشان می دهد که یک رویکرد متعادل برای سلامتی بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بدن و ذهن شما است. من یک دانشمند نیستم ، اما “نتیجه” این “مطالعه” می گوید: کاکائو = هموستاز.

در حالی که من دکترا نیستم محقق ، من * من * یک مربی تغذیه معتبر هستم ، بنابراین ناهار هفته من و این آزمایش است: غذاهایی را بیابید که شادی شما را به همراه دارد و در مورد آنها بیشتر بیاموزید. اضافه کردن به زمان غذا خوردن خود توجه کنید؛ دان یک عمل ساده دانش به خودی خود قوی است (مطالعات حتی نشان می دهد می تواند به کاهش وزن کمک کند اگر این هدفی است که در نظر دارید). هیچ کس نباید از شادی محروم شود و هرچه بیشتر بتوانید تمرین خوردن را به یک تجربه شاد و آگاهانه تبدیل کنید ، می توانید عادات سالم و مثبت خود را در سایر زمینه های زندگی خود تقویت کنید.

خوردن غذا و تغذیه سالم ایده های متقابل نیستند. آنها می توانند دست به دست هم ، هماهنگ زندگی کنند ، اگر شما با ذهن خود و عمداً به این موضوع ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید