شیر شکلات: یک میان وعده پس از تمرین کامل؟


سالهاست که می شنویم مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی مناسب برای بهبودی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

اغلب ، شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، و در اینجا چند مورد از آنها وجود دارد:

نوشیدنی اصلی بازیابی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین نیاز دارد تا حداکثر بازیابی و افزایش کارایی را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. تحقیقات نشان می دهد که به مدت 30 دقیقه ورزش ، شیر شکلات به تجدید ذخایر کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین باکیفیتی است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بدنسازی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، اگرچه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. اشتباه!

بیایید لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را امروز بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شیر ​​شکلات که از وب سایت سازنده دریافت کردم) است:

فقط برای یک مرور کلی باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین در روز (کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه این فقط قند است اگر یک لیوان شیر شکلات بخورید و بیشتر از آن بخورید ، مقدار آن بسیار بیشتر می شود !!!

در حقیقت ، طبق تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا می خواهم چیزی را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من شکلات یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” بعد از تمرین معرفی می شود. وقتی از این نوشیدنی دیدن می کنید ، از شما می پرسم فکر کنید که این یک غذای خوشمزه است و باید به صورت محدود مصرف شود ، آن را به روزهای خاص بسپارید ، بعد از هر تمرین یا بازی به کودک خود ندهید. به

اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر به عنوان وعده های بعد از تمرین برای خود یا فرزندان خود استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک پیمانه پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی غذا یا میان وعده بعد از تمرین باید کربوهیدرات و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم آنچه را که برای وعده های بعد از تمرین می خورید بشنوم.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید