طعم های پاییزی و سبزیجات سبز در بهترین حالت خود هستند


پاییز فرا رسیده است و برخی از بهترین سبزیجات سبز نیز به دست شما رسیده اند!

تهیه محصولات محلی و در فصل اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را با بهترین طراوت و طعم آنها خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره و برگ مانند فصل های سرد رشد. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرت تغذیه جهان هستند. مملو از ویتامین ها برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به متابولیسم پروتئین. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را به رادیکال های آزاد ، که ذرات ناپایداری هستند که توسط یک متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، گاز می گیرند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند همه سبزیجات بدون نشاسته ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، برای مثال کلم پیچ تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که 133 درصد ویتامین را تامین می کند. A و 134 درصد ویتامین C روزانه نیاز دارد. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، پوست کنده یا برشته کرد. کلم پیچ لمسی روستایی و دلچسب را به سوپ ها و خورش ها می افزاید. اعضای خانواده کاسنی مانند کلم یا فریزر را می توان به سالاد اضافه کرد. اما مراقب باشید ، سبزی قاصدک تلخ است ، بنابراین برای تضاد به فویل شیرین یا خشک مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

هنگام نگهداری سیب و کدو تنبل خود در سال جاری ، حتماً سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی خود را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول خود فراتر بروید.

و در صورتی که سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نباشند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات پاییزی سالمی هستند که نیمی از بشقاب شما را پر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید