علوم ورزشی نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر رشد عضلات پس از تمرین


آنچه در این مقاله می خوانید

15 تا 30 دقیقه پس از ورزش ، شما باید پروتئین سالم و خالص بخورید تا ماهیچه بسازید و مقداری کربوهیدرات برای بازسازی ذخایر انرژی. اگر از این اصل حیاتی پیروی نکنید ، نمی توانید از تجزیه ماهیچه ها جلوگیری کرده یا ذخایر انرژی را دوباره پر کنید. بر خلاف خودرویی که هنگام توقف مصرف گاز را متوقف می کند ، بدن ورزشکار همچنان از سوخت برای عضله سازی و بازسازی ذخایر انرژی پس از تمرین استفاده می کند ، که این امر نیاز ما به تکان های پروتئینی را افزایش می دهد.

باید بخواند:6 تأثیر قابل توجه شیک پروتئینی بر کاهش وزن و چربی شکم اثر تکان دادن پروتئین بیش از حد چیست؟

کربوهیدراتها بهترین ماده برای پر کردن مخزن سوخت بدن هستند. اگر بعد از ورزش گلوکز مصرف می کنید ، بدن در این زمان به کمترین میزان گلوکز نیاز دارد و گلوکز اضافی به عنوان گلیکوژن ذخیره می شود که منبع اصلی انرژی ورزش است. اگر این کار را نکنید ، بدن باید از بافت ماهیچه ای برای پر کردن ذخایر گلیکوژن خود استفاده کند.

برای دستیابی به بهترین نتیجه از ورزش و نظارت بر پیشرفت ، در این مقاله مجله علوم ورزشی 12 پروتئین فوق العاده ویژه را برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین شرح می دهد. با استفاده از این تکنیک ها عضله سازی را به حداکثر برسانید. با ما بمان.

1. پروتئین کره بادام زمینی شکلاتی شیک

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین شکلات – یک لیوان شیر بادام اصلی شیرین نشده یا کم آب – نصف لیوان پنیر ارگانیک 2٪ ارگانیک – 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کاملا طبیعی – یک لیوان یخ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این غذا حاوی 455 کالری ، 40 گرم پروتئین ، 19 گرم کربوهیدرات و 21 گرم چربی است.

2. آب نبات بادام زمینی

پروتئین کره بادام زمینی شکلات شیک

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین شکلات – 1.3 فنجان پنیر ارگانیک 2 درصد – 2 قاشق غذاخوری دانه کتان – یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کاملا طبیعی – یک قاشق غذاخوری ژل پودینگ بدون قند – یک لیوان یخ – 1.4 لیوان از آب که
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را حدود یک دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این پروتئین عالی دارای 375 کالری ، 37 گرم پروتئین ، 21 گرم کربوهیدرات و 19 گرم چربی است.

3. نان زنجبیلی

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر رشد عضلات پس از تمرین

  • مواد لازم: 1 پیمانه پودر پروتئین وانیل – نصف پیمانه پودر شکلات پروگرید – 1 فنجان شیر ارگانیک – نصف قاشق دارچین – نصف قاشق زنجبیل – یک حبه چوب – یک لیوان ماست ارگانیک (ترجیحا یونانی) – 5 تکه یخ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 337 کالری ، 49 گرم پروتئین ، 22 گرم کربوهیدرات و 5 گرم چربی است.

4. چیزکیک با پروتئین بالا

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر رشد عضلات پس از تمرین

  • مواد لازم: 1 پیمانه پودر پروتئین وانیل – 3.4 فنجان 2٪ پنیر ارگانیک محلی – 1 قاشق غذاخوری چیزکیک بدون شیرینی – نصف شیر ارگانیک – 5 تکه یخ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را حدود یک دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 250 کالری ، 37 گرم پروتئین ، 10 گرم کربوهیدرات و 5 گرم چربی است.

5. پروتئین موز شیک

پروتئین موز شیک

  • مواد لازم: 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی – نصف لیوان شیر بادام شیرین نشده – نصف موز – 1.4 فنجان جو ساده پخته نشده – نصف قاشق غذاخوری پودر پروتئین شکلات – 1 قاشق غذاخوری عسل خالص – 1 لیوان یخ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را حدود یک دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 290 کالری ، 15 گرم پروتئین ، 30 گرم کربوهیدرات و 13 گرم چربی است.

6. گردو و بادام

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر رشد عضلات پس از تمرین

  • مواد لازم: 1 پیمانه پودر پروتئین وانیل – 1.3 فنجان پنیر ارگانیک محلی 2٪ – 2 قاشق غذاخوری دانه کتان – 14 گرم بادام بدون نمک خام – 14 گرم گردو – 1 لیوان یخ – 1.4 لیوان آب.
  • طرز تهیه: دانه های کتان ، پنیر ، پودر پروتئین ، یخ و آب را در مخلوط کن بریزید و صاف کنید. سپس بادام و گردو را به مواد اضافه کرده و هم بزنید تا یکدست شود. سپس همه مواد را ترکیب کرده و مصرف کنید.

این مکمل حاوی 400 کالری ، 35 گرم پروتئین ، 11 گرم کربوهیدرات و 28 گرم چربی است.

7. پروتئین بادام و نارگیل براق

پروتئین بادام و نارگیل شیک

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین شکلات – 1 لیوان شیر بادام شیرین نشده – 6 عدد بادام خام بدون نمک خام – 1 قاشق غذاخوری نارگیل رنده نشده بدون شکر – نصف قاشق غذاخوری عصاره بادام طبیعی – یک لیوان یخ.
  • طرز تهیه: همه مواد به جز بادام را در مخلوط کن بریزید و یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس بادام را اضافه کرده و به مدت 15 ثانیه مخلوط کنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند.

این مکمل حاوی 250 کالری ، 35 گرم پروتئین ، 11 گرم کربوهیدرات و 9 گرم چربی است.

8. وانیل و گیلاس

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر رشد عضلات پس از تمرین

  • مواد لازم: نصف قاشق غذاخوری روغن بادام – 3.4 فنجان شیر نارگیل – نصف فنجان کرن بری یخ زده – یک فنجان گیلاس – نصف قاشق غذاخوری پودر پروتئین وانیل – نصف قاشق غذاخوری دانه چیا – یک قاشق غذاخوری شهد آگاو خالص – یک یک قاشق غذاخوری یک لیوان یخ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را حدود یک دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 380 کالری ، 15 گرم پروتئین ، 33 گرم کربوهیدرات و 21 گرم چربی است.

9. کیک سیب

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین وانیل – یک سیب و دانه های پوست کنده – نصف قاشق دارچین – 1.4 فنجان گردو – 1 فنجان شیر بادام و وانیل یا آب شیرین نشده – 4 قسمت یخ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را حدود یک دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 400 کالری ، 29 گرم پروتئین ، 31 گرم کربوهیدرات و 20 گرم چربی است.

10. پای کدو تنبل

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر رشد عضلات پس از تمرین

  • مواد لازم: 1.4 لیوان شیر بادام شیرین نشده – نصف لیوان کدو تنبل – نصف لیوان ماست ارگانیک – نصف لیوان پودر پروتئین وانیل – 1 قاشق غذاخوری عسل خالص و ارگانیک – 1 قاشق غذاخوری پودر بیسکویت گراهام – 3.4 قاشق غذاخوری دارچین – 1.2 قاشق چایخوری آسیاب شده – 1 قاشق غذاخوری پودینگ کدو تنبل.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را حدود یک دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 200 کالری ، 19 گرم پروتئین ، 25 گرم کربوهیدرات و 3 گرم چربی است.

11. اسفناج و گردو

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر رشد عضلات پس از تمرین

  • نصف قاشق غذاخوری پودر پروتئین وانیل – 2 قاشق غذاخوری پسته – 1 قاشق غذاخوری بادام – نصف فنجان اسفناج ارگانیک – نصف فنجان شیر بادام شیرین – نصف قاشق غذاخوری عسل طبیعی خالص – 1 فنجان یخ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را حدود یک دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 320 کالری ، 18 گرم پروتئین ، 40 گرم کربوهیدرات و 10 گرم چربی است.

12. ذات نعناع

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین شکلات – نصف لیوان شیر بادام وانیلی شیرین نشده – 1.8 لیوان اسفناج ارگانیک – 5-6 قطره عصاره نعناع – نصف لیوان آب – 5 قسمت یخ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را حدود یک دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 150 کالری ، 25 گرم پروتئین ، 4 گرم کربوهیدرات و 3 گرم چربی است.

ویرایش و ترجمه توسط Elmavarzesh.com

منبع: muscleandfitness.com/nutrition/gain-mass/12-post- workout-shakes-maximum-muscle


دیدگاهتان را بنویسید