علوم ورزشی 17 بهترین کربوهیدرات برای شکم لاغر


تصور کنید که بتوانید به دوستان خود بگویید که رژیم بسیار خوبی دارید که به شما امکان می دهد سریع وزن خود را کاهش دهید. رژیم کربوهیدرات! بله ، اگر انواع مناسب را انتخاب کنید ، می توانید با خوردن برخی منابع کربوهیدرات وزن خود را کاهش دهید. در این شماره مجله علوم ورزشی ، چند نمونه از بهترین منابع کربوهیدرات را برای کمک به کاهش وزن و سوزاندن چربی شکم ارائه می دهیم.

جو

این نه تنها برای سلامتی شما مفید است ، بلکه یک اشتهاآور نیز است که به شما کمک می کند تا در طول روز از رژیم هم جنسی استفاده کنید. جو حاوی فیبر محلول است که باعث کاهش کلسترول ، کاهش قند خون و احساس سیری در معده می شود. علاوه بر این ، مزایای دیگری نیز دارد ، مانند کاهش التهاب و متعادل نگه داشتن سطح قند خون.

ماکارونی گندم خالص

می دانید رنگ قهوه ای همیشه بهتر است. اما آیا می دانید چرا؟ این به این دلیل است که گندم خالص سرشار از مواد مغذی و فیبر است. دیگر انواع دیگر غلات مانند عدس ، نخود فرنگی ، لوبیا سیاه یا کینوا.

کدو تنبل

طبق مطالعه ای از دانشگاه های آمریکایی: علاوه بر مصرف روزانه یک سوم وعده فیبر ، توصیه می شود یک فنجان از این ماده مغذی را مصرف کنید ، که یک سبزی شیرین طبیعی است و 30 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را برآورده می کند. بدن از این مواد مغذی برای ساختن ماهیچه ها و عروق خونی استفاده می کند و حتی می تواند اثر سوزاندن چربی را در حین ورزش افزایش دهد.

نیمکت (حبوبات)

عدس ، نخود ، نخود ، لوبیا ، همه اینها در کاهش چربی شکم مثر است. مطالعات نشان داده است افرادی که کالری دریافتی خود را محدود می کنند و چهار بار در هفته حبوبات می خورند ، نسبت به افرادی که رژیم متعادل دارند و از این گروه غذایی استفاده نمی کنند ، وزن بیشتری کاهش می دهند. علاوه بر این ، افرادی که رژیم غذایی غنی از حبوبات داشتند ، متوجه بهبود فشار خون بالا و همچنین چربی های بد خون شدند.

لوبیا سیاه

منبع دیگر کربوهیدرات ها لوبیا است که در واقع یک چربی سوز عالی است. لوبیا بهترین منبع پروتئین است که فیبر نیز دارد. مطمئن شوید که با قند خون خود مشکلی ندارید و انرژی مورد نیاز برای عضله سازی را دریافت کنید.

یک فنجان لوبیا سیاه حاوی 12 گرم پروتئین و 9 گرم فیبر است و همچنین سرشار از آهن و ویتامین هایی است که به عضله سازی کمک می کند. از همه مهمتر ، یک مطالعه اسپانیایی نشان داد که خوردن لوبیا یا حبوبات چهار بار در هفته روند کاهش وزن را سرعت می بخشد.

جو دو سر نورد شده

17 بهترین منابع کربوهیدرات برای شکم لاغر

بلغور جو دو سر حاوی کربوهیدرات است ، اما میزان قند آزاد شده به لطف فیبر کاهش می یابد ، علاوه بر این ، هر فنجان بلغور جو دوسر حاوی 10 گرم پروتئین است که انرژی لازم را برای ماهیچه ها تأمین می کند ، همچنین دارای فیبر محلول است که خطر ابتلا به قلب را کاهش می دهد. بیماری. به می آورد.

چاقی یا نفخ اغلب باعث می شود شکم شما بزرگ و متورم به نظر برسد. این نفخ و احتباس آب را با منبع دیگری از کربوهیدرات ها ، موز ، از بین ببرید. مطالعات نشان داده است زنانی که روزانه دوبار موز به مدت 60 روز می خورند ، نفخ خود را تا 50 درصد کاهش می دهند.

این میوه نه تنها باکتری های مفید ضد نفخ را افزایش می دهد ، بلکه منبع عالی پتاسیم است که به کاهش احتباس آب در معده کمک می کند. موز سرشار از گلوکز است که به سرعت انرژی مورد نیاز شما را تامین می کند و پتاسیم بالای آن از گرفتگی عضلات در حین ورزش جلوگیری می کند. هر موز متوسط ​​حاوی 36 گرم کربوهیدرات است که به آرامی در بدن آزاد می شود.

سیب

یکی دیگر از منابع کربوهیدرات ها ، یکی از بهترین منابع فیبر ، سیب است. شما باید از هر فرصتی برای خوردن سیب استفاده کنید. تحقیقات اخیر نشان داده است که مصرف روزانه 10 گرم فیبر محلول در سیب به مدت 5 سال ، چربی شکم را تا 7.3 درصد کاهش می دهد. سیب همچنین حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است و چربی سوز است.

بهترین منابع کربوهیدرات برای بدنسازی – سیب زمینی شیرین

یکی دیگر از کربوهیدراتهای دیر هضم که حاوی فیبر و مواد مغذی است و به سوزاندن چربی کمک می کند ، سیب زمینی شیرین است. برخی ترکیبات عالی در سیب زمینی شیرین وجود دارد ، از جمله کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها که سطح خون را متعادل نگه می دارد و مقاومت به انسولین را کاهش می دهد. همچنین دارای بسیاری از ویتامین ها مانند A ، C و B6 است که به شما انرژی بیشتری برای سوزاندن چربی در باشگاه می دهد.

کلم بروکلی

17 بهترین منابع کربوهیدرات برای شکم لاغر

علاوه بر تخریب و خنثی سازی سرطان پروستات ، سینه ، ریه و پوست ، به کوچک شدن بدن شما نیز کمک می کند. به گفته کارشناسان ، کلم بروکلی حاوی یک ماده مغذی به نام سولفورافان است که سطح تستوسترون را افزایش داده و با ذخیره چربی در بدن مبارزه می کند.

همچنین حاوی ویتامین C است ، یک ماده مغذی که سطح کورتیزول را در شرایط استرس زا کاهش می دهد و به سفت شدن شکم شما کمک می کند. کلم بروکلی و سبزیجات منبع خوبی از کربوهیدرات برای شکم شما هستند ، کلم ، کاهو و گل کلم نیز مفید هستند.

زغال اخته یا قره قاط

زغال اخته منبع دیگری از کربوهیدرات ها است. یک فنجان زغال اخته حاوی 21 گرم کربوهیدرات است ، اما بیشتر از این مقدار برای شما مناسب نیست. همچنین حاوی ترکیبات پلی فنول است که مانع از تشکیل چربی می شود و عامل موثری در سوزاندن چربی شکم است و حتی لکه ها و آکنه را کاهش می دهد.

مطالعات دانشگاهی نشان داده است که حتی موش هایی که از رژیم غذایی پرچرب استفاده می کنند ، وقتی پودر زغال اخته بخشی از رژیم غذایی آنها است ، چربی شکم کمتری دارند و سطح کلسترول پایین تری دارند. نظریه ها نشان می دهند که کاتچین موجود در زغال اخته ژن چربی سوز موجود در چربی شکم را فعال می کند.

تحقیقات دیگر نشان داده است افرادی که به طور مرتب کاتچین مصرف می کنند ، 77 درصد چربی سوزی شکم را افزایش می دهند. همچنین ، بلوبری می تواند ماهیچه بسازد. پوست بلوبری سرشار از اسید اوریک است. محققان در آزمایشگاه حیوانات دریافته اند که این ماده از تحلیل عضلات جلوگیری می کند.

گندم سیاه

گندم سیاه یکی دیگر از منابع کربوهیدرات بدون گلوتن و منبع عالی پروتئین است. به گفته یک متخصص تغذیه ، گندم سیاه تمام نه اسید آمینه ضروری را که بدن نمی تواند آنها را تولید کند ، تامین می کند.

اما چیزی که این منبع کربوهیدرات را منحصر به فرد می کند وجود منیزیم و فیبر در آن است. فیبر اشتها را کاهش می دهد ، قند خون و گرسنگی را خنثی می کند و همچنین در کنترل قند خون نیز مثر است. می توان گفت که شامل تمام نکات مهم برای کاهش وزن است. مطالعات همچنین نشان داده است که گندم سیاه باعث بهبود گردش خون و کاهش چربی خون می شود.

سالاد سیب زمینی سرد

به طور کلی ، اگر هوس سیب زمینی می کنید ، قدرت فوق العاده ای در از بین بردن چربی شکم از دست می دهید. هنگامی که سیب زمینی را در یخچال قرار می دهید و می جوشانید ، طی یک فرآیند تدریجی و هضم سریع ، آن را به نشاسته قابل هضم تبدیل می کنید. همانطور که از نامش پیداست ، نشاسته پایدار به آرامی هضم می شود و باعث اکسیداسیون چربی و کاهش چربی شکم می شود. هنگام تهیه سالاد سیب زمینی از آن استفاده کنید ، زیرا خوردن سیب زمینی پخته در یخچال چندان اشتهاآور به نظر نمی رسد.

ماست یونانی

17 بهترین منابع کربوهیدرات برای شکمی لاغر

حاوی پروتئین است و حاوی کلسیم و پروبیوتیک است. ماست دارای تمام علائم مناسب برای یک رژیم غذایی رژیمی است. آیا می خواهید نتایج را بدانید؟ مطالعات نشان داده است کسانی که ماست یونانی را فقط به مدت 4 هفته در 12 مورد مصرف کرده اند ، دو برابر دیگر گروه ها چربی سوزانده اند.

اسفناج

یکی دیگر از منابع کربوهیدرات ها که بی تکلف به نظر می رسد و به سوزاندن چربی کمک می کند ، اسفناج است. برگ سبز اسفناج سرشار از پروتئین است که به بهبود و رشد ماهیچه ها کمک می کند. به یاد داشته باشید که هرچه ماهیچه بیشتری بسازید ، کالری بیشتری در حالت استراحت می سوزانید. برگ سبز اسفناج همچنین حاوی ترکیبات مهمی است که اشتهای شما را کاهش می دهد و در روند کاهش وزن موثر است.

سبوس گندم

حاوی فیبر ضد نفخ کم کالری و غنی از پروتئین برای عضله سازی است. بدون شک سبوس گندم برای اهداف تغذیه ای شما مناسب است. اگر می خواهید میزان فیبر را در رژیم غذایی خود افزایش دهید ، سبوس گندم یک پیشنهاد خوب است.

درجه سوم

تریتیکال منبع دیگری از کربوهیدرات است که به شما کمک می کند یک بسته جنسی کامل تهیه کنید. پروتئین موجود در رسیتال (گیاهی که از واکسن گندم و زیره گرفته شده است) دو برابر نصف فنجان تخم مرغ است. همچنین آهن را افزایش می دهد ، دارای پتاسیم و منیزیم است که برای بهبود و تقویت استخوان ها مورد نیاز است و حاوی فیبر کافی برای محافظت از قلب است.

ویرایش و ترجمه ellevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید