علوم ورزشی 6 اشتباه رایج مردان در ایجاد عضله


همه مردان دوست دارند بدن و ماهیچه های عضلانی قوی داشته باشند ، اما درصد کمی از آنها به این هدف می رسند و بقیه تحت تغذیه نامناسب هستند. در دنیای امروز ، تنها زنان نیستند که جستجوی بدن زیبا را با تأثیر رسانه ها و تبلیغات مد در اولویت قرار می دهند.

اما مردان قطعا می خواهند ظاهر خوبی داشته باشند ، احساس خوبی داشته باشند و لباس های زیر عضلانی خود را به نمایش بگذارند. اما چه اتفاقی می افتد وقتی برخی از مردان علیرغم ورزش و فعالیت زیاد به نتایج مطلوب نمی رسند؟ در این مقاله ، مجله علوم ورزشی 6 اشتباه رایج در رژیم غذایی مردان را توضیح می دهد.

مصرف بیش از حد مشروبات الکلی

شکل بازوهای ماهیچه ای ، اما شکم بزرگ ، نتیجه الکل و ورزش مداوم ، نوشیدن الکل راحت تر از آنچه فکر می کنید از رسیدن به هدف ورزشی شما جلوگیری می کند. پیامد اصلی الکل کاهش قدرت اراده است. چه در حال لذت بردن از بردن تیم مورد علاقه خود باشید و چه استراحت در آخر هفته ، مغز شما به شما توصیه می کند که الکل بیشتری بنوشید. در نتیجه نوشیدن مداوم الکل و خوردن غذاهای مختلف ، قند چاق می شود و اغلب در شکم و کناره ها تجمع می یابد.

الکل رشد ماهیچه ها را متوقف می کند ، چربی سوزی را متوقف می کند و چون به فرد احساس لذت می دهد ، الکل بیشتری باید به بدن برسد تا احساس رضایت ادامه یابد. اگر می خواهید شکمی شش تکه داشته باشید ، خود را با ورزش و وزنه های سنگین گول نزنید ، با این حال ، مصرف الکل را کاهش دهید و تا حد امکان آن را حذف کنید.

مقاله مرتبط: مصرف الکل چه تاثیری بر فعالیت های ورزشی دارد؟

پرخوری!

مرد باید بیشتر از این بخورد! احتمالاً اکثر ورزشکاران حداقل یکبار این عبارت را شنیده اند! ماهیچه ها برای رشد به پروتئین و رژیم غذایی سالم و متعادل نیاز دارند. داشتن رژیم غذایی مناسب در حین ورزش حتی مهمتر از خود ورزش است.

بزرگترین و رایج ترین تصور غلط مردم این است که به دلیل ورزش زیاد ، می توانند همه چیز را بخورند و سپس بسوزانند. اگر این روش را دنبال کنید ، همه کسانی که شما را می بینند متوجه می شوند که در حال تمرین هستید ، اما فرم عضلانی ورزشکار را نخواهید داشت و همیشه چند کیلو اضافه وزن خواهید داشت.

تنبلی در آشپزی

بسیاری از مردان مجرد تنهایی را بهانه خوبی برای کسالت و دلیلی برای آشپزی نمی دانند و همین دلیل کوچک باعث می شود که تلفن را برداشته و پیتزا سفارش دهند. غذاهای آماده در طولانی مدت تأثیر بسیار خطرناکی بر بدن دارند و باعث تجمع چربی انباشته و بافت چربی متراکم می شوند. اگر آنقدر سن دارید که مراقب سلامتی خود باشید ، غذاهای سالم بخرید و اصول اولیه آشپزی را برای طبخ آنها بیاموزید!

پذیرش چاقی به عنوان یک مشکل عادی

به طور کلی ، سخت کوشی ، استرس و عدم نتیجه رژیم ها باعث می شود مردان از این بهانه استفاده کنند تا به ظاهر خود اهمیت ندهند و افزایش لایه های چربی را نشانه پیری می دانند. داشتن ایده کاهش وزن یا دانستن اینکه چقدر می خواهید وزن خود را کاهش دهید شما را به هدف خود نزدیک نمی کند. تنها راه دستیابی به اندامی عضلانی این است که نگرش خود را نسبت به سبک زندگی تغییر دهید.

چقدر برای بدن خود ارزش قائل هستید و چقدر می توانید آن را مدیریت کنید. خواه مجرد باشید یا متاهل ، خود را با افراد مثبت اندیش و سالم احاطه کنید و به خاطر داشته باشید: نگرش خود را تغییر دهید تا بتوانید بدن خود را تغییر دهید.

کاهش کالری دریافتی

فرض کنید شما مقداری چربی در بدن خود دارید ، برای اینکه چربی سوزی کنید تا عضلات خوب نشان داده شود باید رژیم بگیرید ، یا غذاهای کم کالری می خورید ، سپس کالری دریافتی خود را کاهش می دهید.

اگر این روال را ادامه دهید و بدن خود را خوب تغذیه نکنید ، سخت تمرین کنید ، بدن شما فقط یک منبع انرژی دارد و آن ماهیچه است! کالری خود را کاهش ندهید ، به اندازه نیاز بدن خود غذا بخورید ، اما مهم این است که هرگز بسته به آنچه می خورید ، خود را از 3 ماده مغذی ، کربوهیدرات ، پروتئین و چربی محروم نکنید.

برنامه غذایی خود را داشته باشید

علاوه بر نیاز به تخصص و کار در زمینه تغذیه برای تنظیم رژیم غذایی ، عادات تغذیه ورزشکار ، نوع بدن ، شدت متابولیسم بدن ، میزان فعالیت بدنی در طول روز و ..

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید انجام دهید رعایت رژیم غذایی توصیه شده توسط بستگان ، وب سایت ها و مجلات مانند رژیم آرنولد است.این رژیم ها برای متابولیسم بدن شما طراحی نشده اند و کلی هستند. مطمئن باشید که پیروی از رژیم غذایی چنین قهرمانانی نمی تواند دلیل محکمی برای راه درست کاهش وزن و بدن شما باشد.

ترجمه و ویرایش توسط ellevarzesh.com

منبع: بسیار خوب


دیدگاهتان را بنویسید