علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی بودن سخت است. آیا ژنتیک یک ابرانسان در شما وجود دارد؟ شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند تمام وقت تمرین می کنند زیرا در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و این امکان وجود دارد که تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای برسد که بتوانند مدال طلا را کسب کنند. کاملاً) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم تا مردم عادی بتوانند از استراتژی های ورزشکاران المپیکی استفاده کنند. شما مشاور یک تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور دوره های رنسانس هستید و حتی اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرینات معمول و غیره را انجام دهید. کاهش

از تکنیک هایی مانند متعهد ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، این نکات آسان است که باعث پیشرفت شما تا رسیدن به اهداف آمادگی جسمانی می شود. بازیهای المپیک بعدی را مقایسه کنید.

درگیر رژیم غذایی و ورزش شوید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: پیش بروید. اما چند بار واقعاً به رژیم غذایی سختگیرانه یا روال عادی ورزش خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام عموماً تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، تمرین بد مهم نیست. Isratil می گوید ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به بالاترین اهداف عملکرد ورزشی خود باید تعداد زیادی از این جلسات خوب را داشته باشند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، ممکن است برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “یک تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد و به عنوان مثال ، اگر سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته در کل بسیار ضعیف تر است ، و سپس یک هفته تمرین بد به یک ماه و غیره تبدیل می شود. ” چیزهای درجه یک واقعا مهم هستند.

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی سختی ، آنها باید مطمئن شوند که از رژیم غذایی مناسب برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، پیروی می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً متوجه این موضوع خواهید شد.

رژیم غذایی خود و تمرینات خود را دنبال کنید و نقشه ای برای مزایای تمرین و تغذیه خود بیابید. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز ، شما باید کالری زیادی بخورید و با چند وعده غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز سخت تمرین کنید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای تمرکز و پایبندی به برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به خصوص زمانی که نوبت به المپیک زمستانی می رسد ، بسیاری دائماً در اروپا رقابت می کنند ، جایی که فضای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب درست است – و باز هم – قوام کلیدی است و حتی ورزشکاران المپیکی باید از راه خود خارج شوند تا این انتخاب های درست را انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و در آن ساعت می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک عدد سیب بخرید و مطمئن باشید غذای مورد نیاز خود را تهیه کنید. اما همه افراد این اراده را ندارند و شما لزوماً نمی دانید که مجبورید این کار را انجام دهید مگر اینکه متخصص تغذیه داشته باشید ، یا مجبورید کمی از مسیر خارج شوید.

و وقتی صحبت از غذا خوردن بیرون می شود ، مطمئن شوید که انتخاب های درستی را انجام داده اید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی اغلب بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی است که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! شاید المپیکی نباشید ، اما قطعاً گزینه مرغ و سبزیجات کبابی را به جای ماچیکن و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود در اختیار دارید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید.

آماده سازی وعده غذایی هفتگی برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین نیستند و مجبور به نظارت بر وعده های غذایی خود هستند مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند این یک ایده خوب است که غذاها را به تنهایی تهیه کنند ، مردم اغلب تمایل دارند کوهی از نی را با سخت تر کردن غذا از آنچه لازم است تهیه کنند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپزهای خوبی باشند برای تهیه غذاهای خود می ترسند و غرق می شوند. ” همچنین درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها نوع مواد مغذی و مواد اولیه باشد. اگر سخت کار می کنید ، غذا آماده می کنید ، شروع می کنید و اهداف واقع بینانه ای دارید ، باید قبول کنید که شروع یک برنامه جدید دشوار است ، اما مطمئن شوید که این کار امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید برای نگهداری مواد غذایی که تمام روز خود را برای تهیه آن صرف می کنید ، به یخچال نیاز ندارید. غذاها را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً به رژیم غذایی علاقه دارید و با آن راحت هستید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم عالی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذا نخورید. غذاهای کم ارزش و نگویید: رژیم غذایی مجازات است شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر گیاه خوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های شهوت پرهیز می کنند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: این تصمیم کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب منجر به یک رژیم غذایی دیوانه وار می شود که در طولانی مدت هیچ شانسی برای رفتن و پرداختن ندارد. این ممکن است در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند هیچ میانبر صافی وجود ندارد ، بالاخره نصف کاسه است!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، ممکن است همیشه غذای ناخواسته بخورید یا بیش از حد غذا بخورید و به کالری دریافتی خود فکر نکنید. شما با گرسنگی ترکیبی متفاوت یا محدودیت کامل یک ماده مغذی که باعث ایجاد آن می شود مواجه می شوید. برای پرخوری بعدا

تشخیص دهید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری داشته باشید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده و بازیگوش نباشد ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجوی زیاد ندارند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورشان در بازی های المپیک بین المللی و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی چه بخواهیم چه نپذیریم با خودمان درگیر هستیم. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رسیدن به باشگاه هستید ، ممکن است به دنبال مقصد اشتباه باشید.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس فیت یا تیم سازی ، شما را به مسیر اصلی سبک زندگی که مناسب شما یا بیشتر است می رساند و شما را در مسیر ثابت نگه می دارد.

“اگر [هدف شما] این به شما انگیزه می دهد فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس این کار را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بمیر.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. برای آنها ، اهداف اغلب با دقت برنامه ریزی شده و مهمتر از همه قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما گفت: “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود نصب کنید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، “خوب ، چه اهمیتی دارد که چگونه من حیاط من را آبیاری می کنم؟” تو فکر می کنی. من دارم و مهم نیست که من آن را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی بگوید ، “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “من در حال حاضر به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش از یوتیوب.”

مطمئناً نوشتن هشتگ با وضوح جدید ، بدنه جدید ، در آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد تفاوت بزرگ همیشه هدف نهایی نیست. بنابراین هنگامی که قصد ایجاد تغییر دارید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که این یا آن هدف در واقع امکان پذیر است.

کمی محکم باش

در دوره ای که تصمیمات جدید رو به کاهش است ؛ این روند می تواند دلسرد کننده باشد. اما این ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی مورد علاقه شما باید همان را دنبال کند و ثابت باشد زیرا اهداف ارزشمند به راحتی به دست نمی آیند.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. “ما عمدا کارها را سخت نمی کنیم ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

ویرایش و ترجمه ellevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید