علوم ورزشی 7 غذای بدنساز موفق نمی توانند بخورند


ماهیت بدن بدنسازان حرفه ای یک اثر هنری است. فداکاری ، زمان و مراقبت هایی که برای شکل دادن و ساختن اندام خود انجام می دهند را می توان در ماهیچه های بی شماری که می سازند مشاهده کرد. هیکل لاغر و عضلانی آنها دلیل خوبی برای تلاش آنهاست و همه چیز به ساعت های تمرین با وزنه در باشگاه مربوط نمی شود ، اما رژیم های سخت نیز در این کار نقش دارند.

به همین دلیل ما از گروهی از بدنسازان با انگیزه در مورد غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف کرده اند سوال کردیم. آنها با حذف این مواد از رژیم غذایی خود چیزی از دست ندادند و در عوض ، تغییراتی که در حذف این غذاها ایجاد کردند به بهبود سلامت آنها نیز کمک کرد. حذف این موارد برای مردان و زنانی که قصد دارند عضلات را حفظ کنند بسیار مهم است.

آرد گندم

توصیه و استفاده از غذاهای با مصرف زیاد در روند کاهش وزن بسیار مهم است. به ویژه کربوهیدرات ها ، و یکی از آنها گندم است ، به ویژه بدون سبوس. من دریافتم که با حذف این غذا ، من سریعتر وزن کم می کنم ، انرژی خود را افزایش می دهم ، تمرکزم را بهبود می بخشم و در کل احساس بهتری دارم. 80 درصد افراد به گلوتن حساسیت دارند. گلوتن خانواده ای از پروتئین است که در غلات مانند گندم و جو یافت می شود. گندم پرمصرف ترین غلات بدون گلوتن است.

دو پروتئین اصلی گلوتن گلوتنین و گلیادین هستند. گلیادین عامل اصلی بسیاری از عوارض جانبی نامطلوب بر سلامتی است. هنگامی که آرد با آب مخلوط می شود ، پروتئین های گلوتن یک شبکه چسبناک با استحکام چسب مانند ایجاد می کنند. چسبندگی گلوتن آن خمیر را کشسان می کند و به نان این قابلیت را می دهد که هنگام پخت بالا بیاید. گلوتن به نان بافتی جویدنی و خوب می بخشد. اکثر غذاهای فرآوری شده حاوی گندم هستند ، بنابراین حذف خودکار گندم از رژیم غذایی شما به معنای استفاده از غذاهای فرآوری شده کمتر است.

روغن سبزیجات

من تمام روغن های گیاهی را از رژیم غذایی خود حذف کردم. روغنهای گیاهی ضعیف و فرآوری شده حاوی بیش از حد اسیدهای چرب امگا 6 هستند. این روغن ها می توانند التهاب زیادی در بدن شما ایجاد کرده و باعث تحریک سیستم ها یا مکانیسم های مختلف در بدن شوند. پس از برداشتن آن و جایگزینی آن با روغن نارگیل و روغن زیتون خالص ، متوجه شدم که احساس بهتری دارم و بیشتر دردهای بدنم شروع به التیام می کند.

قندهای صنعتی یا فرآوری شده

یکی از مواردی که من در مورد تناسب اندام و سلامتی خود جدی تر گرفتم و آن را حذف کردم ، شکر صنعتی بود. حتی بدون تلاش ، وقتی مصرف شکر را متوقف کردم ، وزنم کاهش یافت. اکثر غذاهای بسته بندی شده و فرآوری شده حاوی مقادیر زیادی فروکتوز یا انواع دیگر شکر فرآوری شده هستند. حتی شکر را از قهوه ام بیرون آوردم. وقتی قندهای صنعتی را حذف می کنید ، تمایلی به آن نخواهید داشت و زندگی سالم تری خواهید داشت.

شیر نر

خوردن یک بیسکویت بزرگ شکلاتی ، یک لیوان شیر بسیار سرد ، یا حتی شب ها که به تنقلات عادت دارید ، یک کاسه غلات با شیر راه حل خوبی است. اما اگر شیر شما فرآوری شده است ، توصیه می کنم آن را مصرف نکنید زیرا بهتر است آن را مصرف نکنید.

می توانید از شیر سنتی که مطمئن هستید سالم است استفاده کنید. برای بدنساز دیگر ، پروتئین ، کربوهیدراتهای پیچیده و چربیهای سالم بسیار مهمتر هستند زیرا هدف و راه اصلی رسیدن به تناسب اندام ، خوردن غذاهای فرآوری نشده است.

نوشیدنی بدون الکل

یکی از غذاهایی که خوشحال می شوم از رژیم غذایی خود حذف کنم نوشابه است. این تصمیم به تنهایی میزان کالری دریافتی روزانه من را بین 10 تا 20 درصد کاهش داد و میزان مصرف قند را به میزان قابل توجهی کاهش داد. مردم اغلب میزان نوشابه های مصرفی خود را در طول هفته نادیده می گیرند ، زیرا واضح است که این نوشیدنی در همه جا وجود دارد.

نکته جالب دیگر در مورد حذف نوشابه این است که به شما امکان می دهد از وعده های غذایی سالم لذت ببرید. هیچ کس به میزان قند موجود در نوشیدنی توجه نمی کند. یک شیرین کننده مضر که بر طعم غذاهای سالم تأثیر می گذارد. اولین توصیه ای که می توانم به هرکسی که به دنبال بهبود عملکرد خود در باشگاه است انجام دهم این است که نوشیدنی ها و غذاهای مشابه را حذف کنید.

میان وعده های کم کالری

من میان وعده های پر قند و کم کالری را از رژیم غذایی خود حذف کردم زیرا باعث معده درد و قند زیاد می شود. من فکر می کردم آنها سالم هستند زیرا کالری کمی دارند ، اما اینطور نبود. من از خوردن میان وعده های شیرین کم کالری ناراحت نیستم زیرا بعد از خوردن آنها احساس بدتری خواهم داشت. احساس می کنم اکنون انرژی بیشتری دارم و می توانم وزن بیشتری را کاهش دهم ، که به من کمک می کند عضله سازی کنم.

غذاهای فراوری شده

من غذاهای فرآوری شده ای که حاوی کربوهیدراتهای قابل هضم هستند نمی خورم ، زیرا اینها نه تنها مانع از دست دادن چربی می شوند بلکه می توانند به راحتی چربی را افزایش دهند! سعی کنید از غذاهای فرآوری شده یا بسته بندی شده استفاده نکنید ، غذاهای تازه همیشه اولین انتخاب شما هستند. به یاد داشته باشید ، راه تناسب اندام با انتخاب غذا از آشپزخانه آغاز می شود.

پیشنهاد شما

پیشنهاد شما چیست؟ به نظر شما چه غذاهایی ممکن است برای بدنساز مضر باشد؟

ویرایش و ترجمه ellevarzesh.com

eatthis.com/ غذاهای بد برای سازندگان بدن


دیدگاهتان را بنویسید