غذاهای پر انرژی غذاهای انرژی زا شما را خسته می کنند


با خوردن برخی مواد غذایی مانند اسفناج و موز می توانید احساس خستگی را کنترل کنید.

غذاهای پر انرژی

بعد از یک روز پرمشغله در خانه یا محل کار، احساس خستگی می کنید و در پایان روز فقط می خواهید با آرامش بخوابید، اما نباید احساس خستگی کنید، مگر اینکه کارهای بدنی انجام داده باشید. اگر چنین است، به این معنی است که رژیم غذایی شما به خوبی برنامه ریزی نشده است. مجله دلتا به کاری ادامه می دهد غذاهای پر انرژی این نشان می دهد که چه چیزهایی را می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا انرژی و تجدید قوا کنید.

والدین

اسفناج سرشار از مواد معدنی و ویتامین هایی است که بدن برای انجام بسیاری از وظایف به آنها نیاز دارد. مهمتر از همه، حاوی آهن است، یک ماده معدنی که در صورت مصرف ناکافی می تواند باعث خستگی شود. سایر خواص اسفناج عبارتند از:

  • نوشیدن روزانه ۱ لیوان آب اسفناج می تواند به پوست شما کمک کند جوان تر و شاداب تر از برخی کرم های پوستی به نظر برسد.
  • مصرف اسفناج خام و پخته می تواند به کاهش وزن کمک کند.
  • مواد مغذی موجود در اسفناج از ضخیم شدن دیواره سرخرگ ها جلوگیری می کند. از این رو، خطر حمله قلبی را کاهش می دهد.
  • اسفناج منبع غنی ویتامین K است که به تولید پروتئینی به نام استئوکلک کمک می کند. این پروتئین کلسیم را در استخوان ها تثبیت می کند.

موز

این میوه حاوی سه قند طبیعی ساکارز، فروکتوز و گلوکز است که می تواند انرژی فوری را تامین کند. همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات است که می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد.

ضرب و شتم

چغندر حاوی ترکیبی است که می تواند عملکرد سلول های تولید کننده انرژی بدن را بهبود بخشد.

تاریخ

شما فقط به دو تا سه خرما نیاز دارید تا خود را پرانرژی و فعال کنید. این میوه خشک شیرین سرشار از فیبر است که می تواند انرژی شما را افزایش دهد.

تخم مرغ

تخم مرغ منبع پروتئین با کیفیت بالا و چربی های سالم است. ترکیبی از هر دو می تواند شما را در طول روز راضی و پرانرژی نگه دارد.

غذاهای پر انرژی را بشناسید

مطالعات پیشنهادی: برای دانستن خواص شگفت انگیز سیر سیاه مقاله را بخوانید.

برنامه را دانلود کنید