مکمل های ضروری برای مردان آیا مردان هم به مکمل نیاز دارند؟


لازم به ذکر است که اگر نیاز روزانه آقایان به مواد مغذی تامین نشد، باید از مکمل های مخصوص آقایان استفاده کنند. این زمانی است که مردان می توانند نسبت به این موضوع بی تفاوت شوند.

مکمل های ضروری برای آقایان

غذا باید اولین منبع مواد مغذی برای همه باشد. از جمله میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، پروتئین های بدون چربی، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی، آجیل، دانه ها، لوبیاها و چربی های سالم. باید بدانیم که پیروی از یک رژیم غذایی متعادل بهترین راه برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز بدن از جمله پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی است. با مکمل های ضروری برای آقایان در مجله دلتا بدانید.

نیاز به مصرف مکمل

اگر از الگوی غذایی متعادل پیروی نکنید، به اندازه کافی نخوابید یا به طور منظم ورزش نکنید، ممکن است سطح انرژی خوبی نداشته باشید. زمانی که تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت نکنید یا در مقادیر توصیه شده دریافت نکنید، بدن شما در مبارزه با بیماری دچار مشکل می شود و در نتیجه ممکن است به مکمل های غذایی نیاز باشد. اما قبل از مصرف مکمل ها، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و پزشک خود صحبت کنید. همچنین مهم است که قبل از تصمیم به مصرف مکمل ها درباره ایمنی و اثربخشی آنها بیشتر بدانید.

همه افراد از جمله آقایان باید در انتخاب مکمل ها دقت کنند. مکمل ها را فقط از داروخانه ها خریداری کنید و مطمئن شوید که نشان FDA را دارند.

مکمل های ضروری برای آقایان

دلایل متعددی وجود دارد که چرا مکمل ها برای مردان توصیه می شود. برخی از این دلایل عبارتند از:

سلامت استخوان

کلسیم و ویتامین D از مواد مغذی کلیدی برای سلامت استخوان هستند. اگر کمبود این مواد مغذی دارید، ممکن است به مکملی غیر از یک مولتی ویتامین معمولی نیاز داشته باشید. زیرا مولتی ویتامین ها معمولاً حاوی کلسیم کافی برای انجام توصیه ها نیستند.

لازم به ذکر است که مردان به ۱۰۰۰ میلی گرم کلسیم در روز نیاز دارند. مردان بالای ۷۰ سال به ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم در روز و نوجوانان به ۱۳۰۰ میلی گرم کلسیم در روز نیاز دارند. مردان نیز به ۶۰۰ واحد بین المللی ویتامین D در روز نیاز دارند. بعد از ۷۰ سالگی این مقدار به ۸۰۰ واحد ویتامین D افزایش می یابد.

سلامت استخوان، ویتامین D

سلامت چشم

کاروتنوئیدها مانند لوتئین و زآگزانتین ممکن است در سلامت چشم نقش داشته باشند. روی افزودن میوه ها و سبزیجاتی مانند موز، اسفناج، هویج، طالبی، سیب زمینی شیرین و کلم بروکلی به رژیم غذایی خود تمرکز کنید.

آقایان باید در مصرف مکمل های فاقد آهن احتیاط کنند. زیرا این عنصر در صورتی که مردان مشکلی نداشته باشند می تواند برای مردان مشکل ایجاد کند.

ویتامین A، سلامت چشم

مطالعات پیشنهادی: این عادت ها کم کم دارند می کشند! خواندن به