نوشیدنی های چربی سوز (طرز تهیه 7 محصول بسیار م )ثر)


نوشیدنی های چربی سوز بسیار متنوع هستند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در زیر ، بهترین این نوشیدنی ها را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و دائمی ترین آنها رعایت کردن است. رژیم اولیه و ورزش NS این امر گاهی اوقات نیاز به محرک هایی دارد تا روند کاهش وزن را تسریع کند.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کم کالری ترین گزینه هایی که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیازهای بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز هستند. در زیر ، ما به شما نحوه تهیه بهترین انواع را آموزش می دهیم.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است. میان وعده و روزه داری تحت تأثیر قرار دادن است برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به میزان دلخواه و مطابق سلیقه
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر چیلی قرمز: مقدار دلخواه
  • نعناع تازه: 2 شاخه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

لیموها را آب کنید و با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل رنده شده و پودر زنجبیل را با آنها ترکیب کرده و روی آب و گاز بگذارید تا کاملا بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا برش های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بدست آورید. چربی سوز کسب کردن.

2. چربی سوزی قوی شکم

چربی سوز شکم

یکی از راه حل هایی که می توان برای سوزاندن چربی حتی در هنگام خواب استفاده کرد ، نوشیدن این نوشیدنی با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: مقدار دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

مواد غیر از یخ را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و چای اضافه کرده یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و با افزودن خواص گلابی نیاز بدن به ویتامین تامین شود.

4. با زیره چربی بسوزانید

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از گذشته تا به امروز ، این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر ضروری است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی هم بزنید و بگذارید کمی با آب جوش دم بکشد. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره دم کرده را به آن اضافه کنید و هر روز بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوزهای قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م shouldثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است یک ساعت قبل از غذای اصلی برای اثر بهتر استفاده کنید. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کنید و هر روز قبل از غذای اصلی یک لیوان میل کنید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. نوشیدنی کرفس چربی سوز

کرفس یکی از بهترین ها برای استفاده در نوشیدنی های چربی سوز است. برای درمان یبوست استفاده می شود ، مشکلات دفع کننده و گوارشیمی توان از آن به عنوان منبع ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کرد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه ، بهتر است قبل از صبحانه از آن در لیوان استفاده کنید.

  • آناناس خرد شده: ½ پیمانه
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا پخته: فنجان
  • سرکه (ترجیحا سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد مشخص شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

ورزش چربی سوزی

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از معروف ترین ترکیباتی است که در افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی که در مورد نوشیدنی های چربی سوز به ذهن می رسد چای سبز است. با این حال ، برای تأثیر بیشتر ، می توان آن را تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: مقدار دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی: الف
  • آب جوش: دو لیوان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را با آب جوش دم کرده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. با مقداری شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

راه حل

گزینه های مختلفی برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. برای دستیابی به نتیجه مثبت ، بهتر است از آن در رژیم غذایی روزانه در حد اعتدال استفاده کنید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید