وزن کم کنید. * فوت کردن، دمیدن

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و اگرچه ما می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – این فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن برای همه وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای کاهش این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پاها را از بین ببرید.
  • فشار پشت را کاهش دهید.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد محکم به سلامت بهتر شروع کنید ؛ و سپس ، احساس می کنید قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل هستید.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه به شرح مسیر خود اختصاص دهید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن باشید که زود موفق می شوید – به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و برای خودتان راحت پیش بروید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • به تغذیه خود توجه داشته باشید.کاهش وزن بیشتر از تمرین کردن است. آنچه مصرف می کنید همراه با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب در حالی که در یک مغازه خواربار فروشی هستید را عادت کنید و از شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بیشتر غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان شده اند. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر تهیه کنید. مقدار زیادی آب بنوشید – و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و غذا را از دست ندهید! مهم است که بدن خود را از پروتئین ها و کربوهیدرات های پیچیده مانند کینوا ، جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا تغذیه کنید.
  • راه رفتن را شروع کنید.با فعالیت هایی که از آنها لذت می برید ، آهسته شروع کنید و روال عادی ایجاد کنید که بتوانید به آن پایبند باشید. نیازی به گذراندن ساعت ها بر روی تردمیل نیست ، به خصوص اگر به آن نوع تمرینات عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند نوبت شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری تجدید نظر کنید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. متوجه خواهید شد که استقامت شما همزمان با کارکرد عضلات افزایش می یابد.

Freedom Fitness با داشتن 4 صندلی در Corpus Christi بزرگتر به شما ملحق می شود. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و کمپ بوت ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.