نکات آبرسانی تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، آنجاست. گرما.

ما خورشید تگزاس خود را دوست داریم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان ها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان که عرق کردن زیاد طول نمی کشد. بنابراین ، بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما در اهمیت هیدراته ماندن ، چه تابستان باشد و چه نباشیم ، کاملاً آگاه هستیم ، اما این اصل باید تکرار شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما ضروری است.

آب رسانی به معنای فراتر از رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را شامل می شود. همانطور که یک رودخانه از یک منظره خشک حمایت کننده حیات است ، آب برای تأمین مواد مغذی اصلی بدن ، حفظ حرکت اجسام در سیستم ما و محافظت از اندام های حیاتی ما عمل می کند.

حالا در نظر بگیرید که هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که به روز خود بروید و حتی به آن فکر نکنید؟ آب و هوای گرم و مرطوب ما می تواند باعث کم آبی بدن شما شود حتی اگر ورزش نمی کنید. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به تدریج بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. ممکن است طعم آن نوشیدنی ها عالی باشد ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کند. در واقع شکر و نمک موجود در هر نوشیدنی مایعات را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب معمولی

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ به آن می رسیم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، آهک ، انواع توت ها یا خیار پاک کنید – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهای سرشار از آب لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای کمک به هیدراته نگه داشتن بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های سالم هستند.
  3. وقتی عرق می کنید مایع را دوباره پر کنید.
    چه در حال تمرین یا ورزش هستید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت نوشیدن را شروع کنید – و قبل و بعد نیز ادامه دهید. حتی اگر در مدارس Corpus Christi ما تحت کنترل آب و هوا کار می کنید ، گرما و رطوبت می تواند بدن شما را از مایعات و الکترولیت ها قبل از اینکه متوجه شوید ، قطع کند.

علائم کم آبی بدن

هنگام تمرین یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در تهویه مطبوع هستید. و نه فقط محصول جانبی گرمای تابستان ؛ کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن شما به اندازه کافی مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • سریع نفس بکشید
  • ادرار نکردن

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را تامین کنید. اگر آنها جدی هستند ، لطفا با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – و شما را در سالن های ورزشی ما در Corpus Christi ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید