ورزش های مردانه که می توان در خانه انجام داد


فعالیت روزانه مزایای زیادی دارد. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، تراکم استخوان را افزایش می دهد و تهدیدات سلامتی مانند بیماری قلبی، دیابت و انواع دیگر بیماری های تهدید کننده زندگی را کاهش می دهد. در نتیجه افزایش تعهدات خانوادگی و مشاغل پر استرس، ورزش در لیست اولویت‌ها قرار دارد.

برای مردانی که از عوارض جانبی داروها خوششان نمی آید، جایگزین های طبیعی خاصی وجود دارد که ممکن است به آنها کمک کند ظاهری جذاب تر داشته باشند و در عین حال سلامت کلی خود را بهبود بخشند.

تمرین عمومی:

اکثر پزشکان بر این باورند که ورزش نقش مهمی در کمک به مردان برای دستیابی و حفظ نعوظ دارد. این الگو تحت تأثیر دلایل مختلفی قرار دارد. فعالیت منظم می تواند به تمیز و باز نگه داشتن رگ های شما کمک کند.

ورزش روزانه بدون شک موثرترین راه برای حفظ یک سبک زندگی ایمن و پایدار است. برای شروع ورزش حتی نیازی به رفتن به باشگاه ندارید! شما باید از خانه شروع کنید! شروع بدون مربی ممکن است در ابتدا کمی سخت به نظر برسد. با یک جلسه سریع تمرینات ساده شروع کنید. در اینجا چند تمرین برای مبتدیان وجود دارد که هر مردی می تواند در خانه انجام دهد.

خوشبختانه، گزینه های مختلفی برای مردانی که قادر به دستیابی و حفظ چوب صبحگاهی نیستند، وجود دارد. اول از همه، قرص های اختلال نعوظ مانند سیلدالیس و فیلدنا ۱۵۰ وجود دارند که همگی بسیار قوی هستند.

هنگامی که شما در فرم بدنی مناسبی هستید، به احتمال زیاد استقامت بیشتری خواهید داشت، که همچنین به عنوان یک عامل کلیدی در سلامت جسمانی ذکر می شود. موفقیت بهتر و میل به خشنود کردن تقریباً به هر مردی تقویت روانی می دهد.

ورزش هایی که مردان باید در خانه انجام دهند

پرش:

این تمرین برای تمرین کل بدن طراحی شده است. تمرینات پرش یکی از موثرترین تمرینات هوازی است.

تخته:

برای مبتدیان، یک ورزش آسان برای بهبود شکم و همچنین شانه، دنده ها و پشت شما. از چند طریق می توان به آن دست یافت.

کرانچ روی صلیب:

این یک تمرین قوی تر و ساده تر برای عضلات شکم و مایل است. به تقویت عضلات قلب و شکم کمک می کند.

تخته در کنار:

از انحراف حمایت می کند و به رشد عضلات قوی تر کمک می کند.

لانگز:

یک تمرین اصلی عالی که به شما کمک می کند پایین تنه خود را بهبود بخشید و تطبیق پذیری باسن را افزایش دهید.

فشار به بالا:

Pushup یک حرکت ساده است که به شما کمک می کند قفسه سینه و بازوهای خود را بهبود بخشید.

چمباتمه زدن:

هنگامی که در یک برنامه ورزشی منظم استفاده می شود، به کاهش وزن کمک می کند. عضلات پایین تنه در مردان تقویت می شود.

حشرات مرده:

این یک تمرین عالی برای دیواره شکم است که ثبات و هماهنگی بدن را تقویت می کند و در عین حال عضلات را بهبود می بخشد.

تمرینات خاص

چگونه با اختلال نعوظ کنار بیایید تا زمانی که به آن مبتلا نشوید؟ برای تقویت عملکرد قلبی عروقی ناحیه تناسلی به طور خاص چه باید کرد؟ تمرینات کگل جواب می دهد.

نگران نباشید، این تمرین آسان را می توان در منزل بدون هیچ وسیله خاصی در مدت زمان کوتاهی انجام داد.

سفت کردن و شل کردن عضلات لگن از جمله حرکاتی است که یک مرد باید برای کمک به تمرینات کگل انجام دهد. این ماهیچه ها اغلب برای جلوگیری از ادرار در وسط رودخانه استفاده می شوند. بنابراین، تصور کنید که در حال تلاش برای جلوگیری از سیل ادرار هستید. این جامعه عضلانی است که باید روی آن کار کرد. تمرینات تکراری و تقویتی مشابه با سایر نوع عضلات است. اعتقاد بر این است که با بهبود این عضلات، برخی از مردان می توانند تناسب اندام خود را بهبود بخشند.

نحوه شروع مراقبت در منزل:

درمان ممکن است در خانه با تغییر در رفتارهای سبک زندگی آغاز شود. اگر در دوره توانبخشی هستید، باید این کارها را انجام دهید تا روند بهبودی تسریع شود.

هر روز ورزش را شروع کنید.

این به شما کمک می کند تا در تناسب اندام بمانید و در عین حال سطح استرس و اضطراب خود را کاهش دهید. علاوه بر این، سطح تستوسترون را در بدن افزایش می دهد.

یک رژیم غذایی مغذی و متعادل را حفظ کنید.

مصرف سبزیجات و میوه های سبز را افزایش دهید. خوردن غذاهای مناسب بر تعادل هورمون های بدن تاثیر می گذارد و در عین حال سطح استرس را نیز کاهش می دهد.

خواب بیشتری لازم است.

خواب آرام حداقل ۶ ساعت در روز توصیه می شود. زود به رختخواب بروید و سعی کنید شب ها تا دیروقت بیدار نمانید زیرا قلب شما را آزار می دهد. خواب می تواند به درمان عدم تعادل هورمونی و کاهش استرس کمک کند.

می توان از سیگار کشیدن اجتناب کرد.

نیکوتین در اثر استعمال دخانیات در رگ های خونی رسوب می کند که جریان خون را محدود می کند. ترک سیگار برای قلب ما نیز مفید است. درمان ED فیلاگرا و تادالیستا ۶۰ میلی گرم است.

مصرف الکل را کاهش دهید.

مصرف بیش از حد الکل می تواند منجر به افسردگی شود و در نتیجه ممکن است افسردگی عاطفی را تجربه کنید. مصرف الکل خود را کاهش دهید و قلب و کبد خود را سالم نگه دارید.

طب سوزنی

طب سوزنی درمانی است که به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید. طب سوزنی در کاهش ناراحتی و متعادل کردن هورمون ها بسیار خوب است.

در طی سه ماه پس از ورزش، ۴۰ درصد از مردان در یک مطالعه تحقیقاتی گفتند که زندگی آنها به حالت عادی بازگشته است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر