ویتامین های لاغری سریع لاغر می شوند ویتامین های ضد اشتها


باید بدانیم که برخی ویتامین ها در کاهش وزن و پیشگیری از چاقی موثر هستند. این ویتامین ها در جلوگیری از پرخوری و کاهش اشتها بسیار موثر هستند.

ویتامین های لاغری

به گفته دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، می توانید با مصرف برخی ویتامین ها به روند کاهش وزن خود سرعت ببخشید. محبوب ترین ویتامین های لاغری کاهش مصرف اینها می تواند اشتها و پرخوری شما را کاهش دهد، از جمله موارد زیر. با مجله دلتا همراه باشید.

Amga3

کمبود این اسید چرب ضروری امگا ۳ باعث میل به غذا می شود. انواع EPA و DHA امگا ۳ که بهترین انواع به حساب می آیند. امگا ۳ در ماهی های روغنی مانند سالمون، ساردین و کنسرو ماهی تن یافت می شود. تخم‌مرغ، گردو و دانه‌های کتان نیز حاوی مقادیر زیادی امگا ۳ هستند.

نظر

سطح روی، این ماده معدنی، در افراد مسن و افراد تحت استرس کم است. کمبود روی نقش مهمی در هوس ندارد. اما بر حس چشایی تاثیر می گذارد و باعث می شود قند و نمک بیشتری در غذا مصرف کنید. برای تامین این ماده معدنی از غذاهایی مانند جگر، گوشت مرغ، تخم مرغ، لوبیا سبز و غلات کامل استفاده کنید.

ویتامین های لاغری چیست؟

ویتامین B

ویتامین B نقش مهمی در مدیریت استرس و افسردگی دارد. به طور خلاصه، مصرف این ویتامین خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و حس خوشبختی شما را افزایش می دهد. هنگامی که ویتامین B کافی دریافت نمی کنید، بیشتر احتمال دارد که استرس داشته باشید و در نتیجه احتمال بیشتری برای میان وعده و پرخوری خواهید داشت.

باید بدانید که ویتامین B در زرده تخم مرغ، سیب زمینی، آووکادو، گوشت، سبزیجات سبز تیره و سالمون به وفور یافت می شود.

منیزیم

کمبود منیزیم منجر به میل شدید به شکلات می شود. توجه داشته باشید که مصرف قند و افزایش استرس می تواند سطح منیزیم را در بدن کاهش دهد. سیب زمینی، دانه ها، لبنیات، کلم بروکلی و غیره منابع خوبی از منیزیم هستند.

منیزیم

کلسیم

کمبود کلسیم معمولا باعث میل به شکر و نمک می شود. علاوه بر لبنیات، می‌توانید کلسیم را از کلم، سالمون، ساردین، دانه چیا و دانه‌های کنجد دریافت کنید.

هستند

کمبود آهن در زنان به خصوص قبل از یائسگی شایع است. گیاهخواران نیز از این کمبود رنج می برند. کمبود آهن میل به خوردن گوشت را افزایش می دهد. خوردن گوشت، مرغ و ماهی، مقدار کافی آهن را برای بدن تامین می کند.

منابع گیاهی آهن به خوبی جذب بدن نمی شوند، اما اگر می خواهید از آنها استفاده کنید، بهتر است میوه های خشک، تخم کدو، حبوبات و غذاهای غنی شده را در برنامه غذایی خود قرار دهید. بهتر است ویتامین C را همراه با آهن مصرف کنید تا جذب آن سریعتر و بهتر انجام شود. اگر به خواص این غذا علاقه دارید، بخوانید که رزماری چگونه بدن شما را تنظیم می کند! خواندن به

ویتامین های لاغری چیست؟

مطالعات پیشنهادی: آیا میوه های خشک مضر هستند؟ خواندن به

اپلیکیشن مجله دلتا