چالش روزانه به شما در تسکین کامل کمک می کند


“ما وقتی همه چیز آسان می شود رشد نمی کنیم ، وقتی با چالش ها روبرو می شویم رشد می کنیم.” “اسد میا”

اکتبر مبارک! بالاخره ما در حال احساس پاییز هستیم که هوا سرد می شود و ادویه کدو تنبل عبور می کند. همچنین در آن زمان از سال است که کمی شلوغ تر از حد معمول می شویم و می توانیم تمرکز خود را بر روی اهدافمان از دست بدهیم. این فرصتی عالی برای گنجاندن چالش های سلامتی در زندگی شما است تا بدن خود را در شرایط خوب و عادات سالم نگه دارید.

تناسب اندام خود را به چالش بکشید

چالش های تمرین آنلاین بیش از یک روند گذرا است. آنها با وضع قوانین و شروع در مسیر درست برای هر روال عادی مفید هستند. چه به دنبال مخلوط کردن چیزها ، شروع کار جدید یا بازگشت به اهداف خود باشید ، چالش های تناسب اندام بهترین مکان برای شروع است.

مزایای چالش های سلامت:

  1. این به شما کمک می کند تا خود را مسئول بدانید
  2. انگیزه رهبری با شروع و پایان روشن
  3. هنگام اتمام اعتماد به نفس ایجاد کنید (فقط یک هدف را خرد کنید!)
  4. درب مناسب برای فعالیت بیشتر
  5. ساختاری ارائه دهید که همیشه بدانید در حال انجام چه کاری هستید
  6. عادات خوبی مانند دنبال کردن پیشرفت ، پشتکار و بیشتر ایجاد کنید!

به چالش های ما بپیوندید

در این ماه ما چالش های شرایط خود را برای آماده سازی شما برای موفقیت آماده کرده ایم. این مجموعه ها را هر روز به مدت یک ماه امتحان کنید تا گرم شوند و تغییرات مثبتی را که در برنامه شما ایجاد می کنند مشاهده کنید!

چالش SQUAT

نکات: اجازه ندهید زانوها روی پای شما قرار بگیرند!

اسکوات گسترده –

پشت پا بنشینید و آن غنیمت را کار کنید! موسیقی را شروع کنید و در حالی که اسکوات را گسترده نگه می دارید یک قدم به هر طرف بردارید. این کار را یک بار در هر طرف انجام دهید.

اسکوات منظم

در وسط بنشینید و پاها را در فاصله لگن قرار دهید. دوباره آن را در پاشنه خود قرار دهید و گروه را صدا کنید.

2 منظم

اسکوات پرش

از حالت چمباتمه زدن معمولی ، از بازوهای خود برای حرکت سریع استفاده کرده و از روی زمین بپرید. سعی کنید به آرامی روی پای خود قرار بگیرید. 4 بار پرش کنید.

3 JumpSquat

چالش PLANK

تخته

از حالت تخته شروع کنید. قلب خود را به مچ ، آرنج و شانه ها متصل کرده و پوتین های خود را پایین و در راستای کمرتان نگه دارید.

4 تخته

اسکوات خرس

به آرامی روی دستان خود پای خود را فشار دهید. تا جایی که ممکن است زانوها را بدون لمس کردن به زمین نزدیک کنید.

اسکوات 5 خرس

تخته زانو به آرنج

از حرکت خرس اسکوات به جلو به داخل دستان خود فشار آورده و زانوی چپ را به آرنج چپ خود بیاورید. این حرکت را با فشار دادن به داخل حرکت اسکات خرس و برگشتن پاها با آوردن زانوی دیگر به آرنج دیگر ، تکرار کنید. این کار را دوبار انجام دهید و هر پا را یکبار در هر طرف با آرنج لمس کنید.

6 KneeToElbow

پیچ های شانه ای پلانک

به موقعیت تخته خود بازگردید. یک بازو را از روی زمین بردارید و روی شانه مقابل ضربه بزنید. این کار را 4 بار ، دو بار در هر طرف انجام دهید.

7 PlankShoulderTap

چالش کامل است

اکنون که مزایای چالش های تناسب اندام را می دانید و کمی در جیب پشت خود دارید تا با آن کار کنید ، به آنجا بروید و دستیابی به برخی اهداف را شروع کنید. اگر س everالی دارید یا برای چالش خود به شریکی نیاز دارید ، با خیال راحت به ما اطلاع دهید. ما دوست داریم به شما کمک کنیم و موفقیت شما را ببینیم. چالش را از اینجا شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید