چگونه حرکت بدن می تواند بیماری مزمن شما را بهبود بخشد؟

ورزش شهرت بدی دارد! آیا می دانید چرا بسیاری از مردم برای شرکت در چنین فعالیت مهم سلامتی بی انگیزه هستند؟ متأسفانه، ما از طریق رسانه ها آموخته ایم که تمرین باید شدید و طولانی باشد، یا اینکه عضویت در باشگاه برای تمرین “واقعاً مهم” ضروری است. وقتی به حرکت فکر می کنیم، ممکن است فقط فعالیت های چالش برانگیز مانند دویدن را تصور کنیم، یا ممکن است با شنیدن جملاتی مانند “بدون درد، بدون سود” تصاویر منفی در ذهنمان ایجاد شود. چرا باید برای به دست آوردن چیزی بخواهیم درد داشته باشیم؟ من شخصا این کار را نمی کنم. تمام تأثیر رسانه‌ای همراه با تصورات از پیش تعیین‌شده ما، ما را از انجام کاری که آنقدرها هم که تصور می‌کنیم دشوار نیست، باز می‌دارد. مردم، ما فقط باید بدنمان را به حرکت در آوریم. ماراتن ها و ساعت ها تمرین برای استفاده از مزایا مورد نیاز یا ضروری نیستند.

اگر مدت زیادی است که به ورزش منظم، که به آن ورزش نیز می گویند، پرداخته اید، مهم است که به آرامی شروع کنید و برای ایجاد استقامت مورد نظر خود صبور باشید. من همیشه توصیه می کنم حداقل سی دقیقه در روز تمرین کنید. در اینجا یک برنامه استقامتی ساده و کاربردی برای شما وجود دارد: با ده یا پانزده دقیقه ورزش در روز شروع کنید و این روال را حداقل برای یک ماه ادامه دهید. سپس به مدت یک ماه به بیست دقیقه در روز افزایش دهید. آنقدر ادامه دهید تا سی دقیقه در روز بتوانید خودتان را بسازید. در اینجا یک پیشنهاد خلاقانه برای افرادی که سرشان شلوغ است وجود دارد: زمان را به دو جلسه تقسیم کنید. پانزده دقیقه صبح و پانزده دقیقه عصر انجام دهید. در نهایت، اما شاید مهمتر از همه، چیزی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید. برای من این یوگا از طریق و از طریق. من هر آنچه را که نیاز دارم از یوگا دریافت می کنم. قدرت، انعطاف پذیری، عضله سازی، هماهنگی، استقامت، آرامش، وضوح ذهنی و این لیست ادامه دارد. اما گزینه‌ها بی‌پایان هستند، ویدیوهای تمرینی یوگا، رقص قلبی، پیلاتس را امتحان کنید، پیاده‌روی کنید، دویدن را امتحان کنید یا در کلاس رقص لاتین شرکت کنید. اگر ورزشگاه مورد علاقه شماست، برای عضویت در باشگاه ثبت نام کنید و زمان خود را بین تمرینات کاردیو و وزنه برداری تقسیم کنید. یک فعالیت ورزشی را انتخاب کنید که برای شما مفید باشد. همه ما متفاوت هستیم و بنابراین به چیزهای متفاوتی نیاز داریم.

بدن شما برای تکمیل فرآیندهای ضروری که در غیر این صورت کارآمد نیستند، به حرکت نیاز دارد. این امر به ویژه برای افرادی که بیماری های مزمن دارند بسیار مهم است. ورزش به بدن شما کمک می کند تا با فعال کردن سیستم لنفاوی ارزشمند شما، ایمنی قوی خود را حفظ کند. این شبکه ای از عروق است که مایعی به نام لنف را در اطراف بدن شما حمل می کند. این مایع مسئول حذف و فیلتر کردن مواد و همچنین انتقال لنفوسیت ها به محل مورد نیاز است. لنفوسیت ها با عفونت مبارزه می کنند و بنابراین می توانند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنند. آنها ارتش شما هستند. از شما دفاع می کنند. با حرکت دادن بدن، سیستم لنفاوی خود را راه اندازی می کنید، که به آن نیاز دارد، زیرا برخلاف قلب، پمپی برای تصفیه سموم ندارد. اگر بدن خود را حرکت ندهید، این سیستم نمی تواند شما را فعال و محافظت کند. پس متعهد شوید که با ورزش از خود مراقبت کنید. به بدنت کمک کن، کمکت کن.

https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر