چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو دوباره به رژیم کتو بازگشت؟


بعد از شکستن رژیم کتو چگونه برمی گردیم؟

متأسفانه بسیاری از مردم می گویند نمی توانند ترفندهای خود را رها کرده و از آن عبور کنند !!! برگردیم به رژیم کتو

در نتیجه تحقیقات و گفتگوها مشخص می شود که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شد که بعد از روز شما ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. به همین دلیل نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن را از بدن خود حذف کنید.

پاسخ این است که این استدلال 100٪ نادرست است. و دلیل اینکه نمی توانید از آن خارج شوید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم غذایی متناوب در مقابل رژیم غذایی کتو 01 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به عقب برگشت؟

چرا استدلال چاق شدن کامل در روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن شما در بدن شما زیاد است و شما چربی مصرف می کنید ، این امکان وجود ندارد که بدن ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند.

2. در حالی که شما برای این کار برنامه ریزی می کردید به این افراد گفته شد. بنابراین شما بیش از آنچه برنامه ریزی کرده اید کالری مصرف نمی کنید. و در هر صورت ، هنگام انجام یوزپلنگ از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با غذای یوزپلنگ خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. برای اینکه چربی ها به صورت چربی ذخیره نشوند ، باید میزان مصرف چربی خود را کاهش داده و میزان کربوهیدرات خود را افزایش دهید.

از طرف دیگر ، اگر مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات را در روز بعد مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین که به دلیل ناشتایی (خواب) کاهش می یابد ، رژیم کتو را دوباره تقویت می کند ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلات قبل از رژیم کتوژنیک را برمی گرداند. و این چرخه می تواند چند روز طول بکشد و ممکن است نتوانید از آن رهایی یابید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به این حالت بازگشت؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نرسیده است. در واقع بدن شما گرسنه می شود و باعث گرسنگی کاذب و طنین انداز می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری بخورید و فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید. وقتی بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در کبد ، خون و ماهیچه ها می کند ، چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

در اینجا روش توصیه شده برای جایگزینی تصور غلط رایج برای روز بعد از Chit (حذف کامل چربی) آمده است:

1. تمرینات قدرتی برای تمام بدن (روز بعد بهترین کار تقلب است. این باعث می شود که ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود ، به ویژه در افرادی که ورزش می کنند. و شما همزمان تقلب می کنید ، هر دو زمان مناسب. از آن برای عضله سازی استفاده کنید.)

این روش همچنین در رژیم چرخه ای کربوهیدرات ها استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در طی آن دو روز عضله سازی می کنند و در پنج روز آینده شروع به سوزاندن چربی می کنند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد ، یک جشن مهمونی داشته باشید. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه برعکس افرادی است که مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر می رسانند ، روزه داری سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون خود را افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به عقب برگشت؟

راههای تسریع در تقلب

– mct مصرف روغن و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

هنگامی که بدن شما کاملاً با کتو سازگار شد ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به میزان کمی کاهش دهید. زیرا دسترسی خوبی به چربی بدن شما دارد و می تواند به جای چربی مصرفی ، از مقداری چربی بدن شما استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین باعث می شود دسترسی بدن به ذخایر چربی به طور کامل بسته شود و سطح بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را پایین بیاورید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی استفاده کرده و کتون بسازد.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی دارد و وقتی فردای چیت می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ به پروتئین و کربوهیدراتهای محرک انسولین وابسته هستید و وقتی سطح انسولین خون شما بالا باشد ، بدن شما اجازه نمی دهد که از رژیم کتو به چربی دسترسی پیدا کند ، و در عین حال بدن شما برنده می شود. اجازه نده شما به غذا دسترسی دارید و کالری کمی دارید ، مصرف می کنید و سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و همچنین اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری باز می گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما را کاهش دهد. این عملیات تنها است رژیم متعادل کتوژنیک یا جشنواره می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است ، رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید