چگونه می توان در تعطیلات خوش فرم بود


همه ما می دانیم که اختصاص دادن به یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ باعث می شود که بتوانید به راحتی کار کنید. اما ، نکاتی وجود دارد که می توانید تا آنجا که می توانید در طول تعطیلات سالم بمانید ، و همه به نظم و انصاف بر می گردند. با این حال نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه داشته اید و در مورد غذا یا نوشیدنی با احتیاط تصمیم گیری کرده اید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های قندی خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “مجلسی” خود را به مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید ، و نوشیدنی خود را بدون الکل میل خواهید کرد! همچنین جایگزین های آشامیدنی سالم مانند تخم مرغ های مخلوط شده وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

زود بیدار شوید تا تمرین کنید

وقتی کار می کنید وقتی خانواده و دوستان دارید تا بتوانید در طول تعطیلات با آنها همگام باشید ، راحت گیر می افتید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرینات خود را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز خود لذت ببرید. اگر تا روز بعد منتظر بمانید ، به احتمال زیاد بهانه هایی برای کنار گذاشتن تمرین خود پیدا خواهید کرد.

شریک مسئول پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در تعطیلات خوش فرم باشد؟ از آنها بخواهید شریک مسئولیت شما باشند! این یک نکته عالی است زیرا می توانید تمرینات را با هم انجام دهید ، در مورد غذا خوردن و نوشیدن سالم همدیگر را مسئول بدانید و راهی عالی برای ترکیب در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر نحوه عملکرد شریک حسابداری شما در تمرینات خود وجود دارد و آنها همچنین می توانند فعالیت شما را نیز پیگیری کنند!

ظرف خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات جمع می شوند ، یک تن غذا در میان است. اگر از شما خواسته شد ظرفی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به کاوش در پای کنند ، شما احساس نخواهید کرد و می توانید از گزینه سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد یک غذای شام بیاورید ، می توانید به دستور العمل های کلاسیک مانند یک ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، سیب زمینی پوره شده یا سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

حفظ سلامت ذهن در طول تعطیلات ضروری است ، اما نترسید که اجازه دهید در این مواقع استراحت کرده و از آن لذت ببرید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، این روال را رعایت کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید