چگونه هنگام تناسب اندام بهتر از خود مراقبت کنیم


هنگامی که سلامت عاطفی ما ضربه می خورد ، احساس قدرت زیاد می تواند به سرعت ظاهر شود. این احساسات می توانند غیرقابل پیش بینی ، ناتوان کننده و حتی ترسناک باشند. شاید قلب شما شروع به تپش کند ، قفسه سینه شما احساس کند ، یا احساس عصبانیت یا سرخوردگی داشته باشید. در حالی که این احساسات کمتر از ایده آل هستند ، شما تنها نیستید – در حقیقت ، از دانستن اینکه چقدر در مبارزه شما سهیم هستند شگفت زده خواهید شد. مطالعه اخیر توسط انجمن روانشناسی آمریکا مشخص شد 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر احساس سرکوب دارند و بیش از 80 درصد علائم استرس طولانی مدت را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید یا نمی دانید در مواقع ناراحتی چه باید بکنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در پیش رو ، نکاتی کاربردی در مورد نحوه مراقبت از خود ، صرف نظر از آنچه که تجربه می کنید ، خواهید یافت.

نکات سریع بازیگری که می تواند سلامت روانی را برای احساس شما افزایش دهد

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما محرک هایی داریم و همه ما موقعیت های بسیار بزرگی را تجربه کرده ایم که فقط ما را می فرستد (و اگر سرتان را تکان نمی دهید ، لطفاً اسرار خود را به ما بگویید). در حالی که می توانیم از اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از سلامت روان خود استفاده کنیم (فکر کنید: الف رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، ما تمرین مدیتیشن را شروع می کنیم ، یا به اندازه کافی می خوابیم) ، نمی توانیم از موقعیت های پرتنش جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما به شما راهکارهای مقابله و نکات کاربردی را ارائه می دهیم تا هر زمان که نیاز به پشتیبانی دارید ، آنها را اجرا کنید!

بنابراین دفعه بعد که احساس می کنید گیر کرده اید ، تنها هستید ، استرس دارید یا هر چیزی که از خود متعادل نیست ، این نکات بهداشت روانی سریع را امتحان کنید. این ابزارها می توانند به تنظیم سیستم عصبی شما در آن زمان کمک کنند تا احساس آرامش ایجاد کند.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه باید بکنید

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، به تنفس خود بازگردید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. برای 1-2-3-4 شمارش را از طریق بینی خود انجام دهید ، توقف کنید ، سپس دهان خود را به آرامی با همان تعداد بکشید. تکرار!

استنشاق عمیق اسانس اسطوخودوس را انجام دهید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک را روی دست بگیرید. وقتی احساس اضطراب یا استرس می کنید ، یک یا دو قطره به مچ دست خود بیفزایید و یک نفس عمیق بکشید تا خود را پایین بیاورید و ذهن خود را جوان کنید.

به پیاده روی بی وقفه بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و بدون حواس پرتی به پیاده روی بروید. به سادگی حرکت دادن بدن می تواند با تغییر ذهن شما از حالت کشمکش یا فرار به استراحت و هضم ، افکار مضطرب را کاهش دهد.

فوری

وقتی احساس غرق شدن می کنید و نمی دانید چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، با یک مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای ذهن خود را آرام کنید. این پنج دقیقه را امتحان کنید همین الان مدیتیشن آرام داشته باشید توسط آماندا گیلبرت برای تسکین فوری!

وقتی احساس می کنید گیر کرده اید چه کار کنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

نمی دانید وقتی تحت فشار هستید و در الگوی تفکر منفی گیر کرده اید چه باید بکنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. شاید ذهنیت خود را تغییر دهید ، غذای سالم تری بخورید یا فقط ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا به یک جنبه آگاهانه از برنامه صبحگاهی برسید. تغییرات کوچک در طول زمان به تغییرات بزرگ می افزایند!

برای طرز فکر مثبت به ذهنیت منفی وارد شوید

تغییر دیدگاه می تواند فواید فوری بر سلامت روان شما داشته باشد. هنگامی که افکار منفی شما تسخیر می شوند ، به چیزی فکر کنید که از آن سپاسگزار هستید و طرز فکر خود را تغییر دهید.

مربوط: 3 هک متخصص برای شکستن چرخه تفکر منفی

دیگر فکر نکنید و به خودتان شک کنید

به راحتی می توانید هر سناریوی “چه می شود اگر” را در ذهن خود تکرار کنید و بدترین را تصور کنید. اما ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، وقت آن رسیده است که احساسات خود را کنترل کنید! به جای تصور بدترین نتیجه ، بهترین را در نظر بگیرید. میخوای چی بشه؟ سپس تصور کنید آن سناریوی مثبت به واقعیت تبدیل می شود. شما فقط ذهن خود را دوباره وصل می کنید! با گذشت زمان ، شما یاد می گیرید که از الگوهای تفکر منفی “جبران” کنید.

تهیه لیستی از اهداف

هم کوتاه مدت و هم بلندمدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد برنامه می تواند به پرورش انگیزه کمک کرده و شما را تشویق به اقدام کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

وقتی در مسیری هستید ، سرگرمی جدیدی را پیدا کنید که علاقه شما را به خود جلب کند. فکر کنید: آموزش یوگا ، کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی جالب!

وقتی احساس خستگی می کنید چه باید بکنید

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

اغلب کم آبی بدن (حتی در کوچکترین) می تواند منجر به احساس خستگی و بی حالی شود. فراتر از انرژی شما ، این می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما تأثیر بگذارد. ابتدا یک لیوان بزرگ آب بنوشید و یک بطری را در طول روز با خود حمل کنید. وقتی احساس خستگی می کنید ، شروع به نوشیدن کنید!

یک میان وعده غنی از انرژی بخورید

یک میان وعده انرژی زا مملو از مواد مغذی برای رفع استرس می تواند به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک کند. سعی کنید میان وعده های غنی از آن بخورید مواد مغذی تقویت کننده انرژی مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر شل شدن عضلات دردناک و تقویت ریکاوری ، پژوهش نشان می دهد دوش آب سرد می تواند خلق و خو را افزایش داده و خستگی را کاهش دهد. در حالی که ایستادن در سرمای سرد همیشه نیست بیشترین خوب است ، نمی توانیم انکار کنیم که چقدر احساس می کنیم بعد از آن به روز شده ایم!

برای پیاده روی به خارج بروید

چه پیاده روی کنید و چه سبک بمانید ، انجام برخی از تمرینات با شدت کم می تواند انرژی شما را افزایش دهد ، استرس را از بین ببرد و حتی شما را مولدتر کند.

مربوط: 10 کاری که باید در صورت خستگی دائمی انجام دهید

وقتی احساس ناراحتی می کنید چه باید بکنید

احساسات خود را ثبت کنید

به جای احساسات خود ، آنها را روی کاغذ بگذارید. ما دوست داریم از این به عنوان “تخلیه مغز” یاد کنیم – فقط هر آنچه را که در ذهن دارید یادداشت کنید و این احساسات را از بین ببرید!

سرش داد زدم

گاهی اوقات یک گریه خوب کاتارتیک دقیقاً همان کاری است که هنگام ناراحتی یا ناراحتی انجام دهید. در واقع ، الف مطالعه هاروارد مشخص شده است که مواد شیمیایی که از نظر اکسی توسین و مواد مخدر درون زا ، که بیشتر به عنوان اندورفین شناخته می شوند ، فریاد می زند. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی تسکین دهد!

اتاق یا منطقه تمیز

آیا می دانید نظافت و سلامت روانی است مربوط؟ یک فضای تمیز می تواند به کاهش احساس اضطراب و ناراحتی کمک کند در حالی که به عنوان یک راه مiveثر برای پاکسازی سر عمل می کنید.

یک مجله قدردانی شروع کنید

حتی در بدترین روزها همواره چیزی برای قدردانی وجود دارد. یک لیست قدردانی شروع کنید و مدام آن را به آن اضافه کنید. وقتی احساس می کنید کم ، گم شده یا غمگین هستید ، مجله خود را دوباره بخوانید و همه چیزهای مثبت زندگی خود را به خود یادآوری کنید!

وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید چه باید بکنید

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

آن تنفسهای آهسته و عمیقی که قبلاً ذکر کردیم؟ برگرد به اینجا وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. آیا هنوز احساس نگرانی می کنید؟ تنفس خود را تا زمانی که تنش شروع به از بین رفتن کند ادامه دهید. شما با یک ذهن شفاف تر و آرام تر به وضعیت باز می گردید.

یک تمرین HIIT انجام دهید

تمام آن قدرت آتش را به قلب تپنده منتقل کنید تمرین HIIT! شما احساسات منفی را با آن هورمونهایی که پس از تعرق احساس خوبی در سیستم شما می کنند ، عوض می کنید.

فعالیت آگاهانه مورد علاقه خود یا تکنیک رفع استرس را تمرین کنید

شاید این یک نفس عمیق باشد ، الف جریان یوگا، یا آرامش بخش حمام نمک اپسومبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس شادابی ، آرامش و جمع آوری می دهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه باید بکنید

شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمان های محلی و البته پزشک یا درمانگر شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، درخواست پشتیبانی کنید! بسیاری از افراد مایل و مایل به ارائه کمک هستند.

اعمال مهربانانه تصادفی

شاد کردن دیگران باعث می شود شما نیز احساس خوشبختی کنید (و کمتر تنها باشید). رایگان ، ساده و مفید برای روح است.

برای رسانه های اجتماعی ثبت نام کنید

گاهی اوقات شبکه های اجتماعی چندان اجتماعی نیستند. در حقیقت ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات باعث می شود احساس انزوا کنید. در رسانه های اجتماعی سم زدایی کنید و در زمان حال زندگی کنید! با یک دوست تماس بگیرید ، به یک غریبه لبخند بزنید یا در یک کافه بنشینید و روابط واقعی را در اولویت قرار دهید.

دوستان خزدار را در آغوش بگیرید

شاید یک سگ را به فرزندی بپذیرید ، در پناهگاه حیوانات داوطلب شوید ، یا زمانی را با یک دوست خزدار بگذرانید! حیوانات خانگی علاوه بر اینکه ما را با عشق بی قید و شرط شوکه کردند نشان داده شده برای افزایش روحیه ، کاهش استرس و ایجاد احساس تنهایی کمتر.

در یک کلاس جدید تمرین شرکت کنید

اگر توانایی دارید ، تعریق در یک کلاس تمرین یا در یک محیط تناسب اندام گروهی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد همفکر جدید باشد!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

به صورت رایگان در FitOn ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با توصیه ها و نکات متخصص ، تمرینات بهترین مربیان و موارد دیگر ، احساس می کنید بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. ثبت نام برای FitOn PRO و به دستور العمل های مورد تایید متخصص تغذیه دسترسی پیدا کنید و دستورالعمل های ما را دنبال کنید اینستاگرام تو صفحه فیس بوک و خود را به سایر اعضای FitOn introduce معرفی کنید

نکاتی برای بهبود سلامت روانی شما در همان لحظه

اجازه ندهید احساسات شما جان شما را بگیرد! این لیست را در دست داشته باشید و دفعه بعد که به کمی پشتیبانی نیاز دارید ، به نکات کاربردی ما مراجعه کنید. اما به یاد داشته باشید ، این راهکارهای مقابله ای جایگزین نیاز به مراقبت یا مشاوره پزشکی نمی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات زندگی روزانه شما را مختل می کند ، با یک پزشک متخصص مانند پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. در حالی که این نکات به عنوان مکانیسم های مقابله م effectiveثر عمل می کنند ، هر کس متفاوت است. در نهایت ، سلامتی و شادی شما هدف اصلی ما است!

برای راهنمایی های بیشتر سلامتی ، تمرینات برای همه سطوح سلامتی ، مدیتیشن های اساسی و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید