کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در واقع ، اصلاً اینطور نیست.

وقتی بدن شما به تعداد کالری مورد نیاز خود در روز برسد ، غذاهای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در مصرف چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی با پرخوری باز نمی گردد. می توانید متوقف شوید ، اما به سادگی بر نمی گردد.

رژیم کتوژنیک ، پس از سوزاندن گلوکز ، به چربی می رسد و ماهیچه های شما را نمی سوزاند ، بنابراین خوردن کمتر را برای شما آسان می کند.

آن بیماری ها و بی حالی که شما را مجبور به خوردن می کند. و ضعف اعصابی که به شما وارد شده است دیگر به شما نمی آید.

بنابراین اساساً ، شما باید کالری دریافتی خود را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. هنگامی که برای اولین بار رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار کالری کمتری را از دست می دهید زیرا اشتهای شما کاهش یافته است ، فقط وزن بیشتری را کاهش می دهید. تا ایستگاه.

وقتی متوقف می شوید ، هورمون میل جنسی وارد بدن می شود و شروع به کار می کند و کاهش وزن به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای جلوگیری از توقف رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقع ، تمام چیزی که برای بیرون آمدن از غرفه لازم است این است ، کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن بالا نیز چندان ابتدایی نیست ، زیرا فیبر و حتی فیبرهای محلول در آب می توانند از نظر تئوری سطح انسولین شما را بالا ببرند.

از این پس مرزها را محاسبه نکنید و منحنی ها را دقیق محاسبه کنید.

همچنین ، بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد هنگام توقف باید کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند تا به 20 گرم کربوهیدرات در روز برسند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به چربی سوزی کند و چربی سوزی را تسریع کند.

البته ، ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین ریزمغذی ها ضروری هستند.

این در واقع راهی است که شما را از غرفه خارج می کند.

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم کالری هایی را که باعث ناراحتی و رنج می شوند ، می شمارند ، ما معتقد نیستیم که شما به خودتان آسیب رسانده اید و خود را برای کاهش وزن خسته کرده اید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود به بدن شوک وارد می کند

ایده های زیادی وجود دارد که بدن شما را برای خروج از غرفه شوکه می کند ، و همه آنها در واقع کمک می کنند.

یک شوک را امتحان کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت ، همه آنها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای وارد کردن شوک استفاده می کنید ، زحمت و درد شمارش کالری را ندارند. راه های زیادی وجود دارد که در مقالات متعدد به آنها اشاره شده است.

راههای شوک دادن

یک نفر می آید روزه بگیرد ، یک نفر می آید که روزه اش را کوتاه کند ، یک نفر می آید که روزه اش را عوض کند.

(البته تغییر ساعت تند به گونه ای است که هر چقدر هم ساعت سریع خود را خاموش کنید ، برای مثال ، اگر ساعت سریع خود را در ساعت 12 پاره کنید و ساعت 1 بخوابید ، آن را خاموش کنید. ساعت. هرچه مدت زمان طولانی تر باشد ، بیشتر روزه می گیرید و این می تواند به شما در سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راههای زیادی وجود دارد ، یکی برای استخراج آجیل ، یکی برای استخراج آجیل بیشتر ، یکی برای استخراج لبنیات می آید.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خوبی این است که آزمایش این شوک ها برای بدن شما مضر نیست. آنقدرها هم سن ندارید که بتوانید به عقب برگردید تا بتوانید سعی کنید از ایستگاه خارج شوید تا بالاخره یکی از آنها در بدن شما پاسخ دهد.

رژیم غذایی کتوژنیک کم کربوهیدرات انتخاب غذا دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد متوقف شده است؟

البته ، برای همه هیچ توقفی وجود ندارد ، اکثر مردم می توانند به راحتی وزن دلخواه خود را به دست آورده و به پایان برسانند.

زیرا این افراد تا رسیدن به وزن و تناسب اندام مورد نظر خود هورمون های خود را تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. اینکه آنها باید توسط شوک شکسته شوند. اکنون که شوکه شده اید و پاسخی دریافت نکرده اید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

البته باز هم می گویم ، همه شوک ها باید سرانجام از بین بروند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری دریافتی را کاهش دهید منجر می شود به

آیا در رژیم کتوژنیک با چربی سوزی می توان به وزن ایده آل رسید؟

برخی در تلاش هستند تا چربی خود را کاهش دهند اما همانطور که گفتیم ما توصیه نمی کنیم که چربی زیاد مصرف کنید زیرا مغز شما باید از قندها یا کتونهای بدن ساخته شده از چربی استفاده کند.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر گیاهی یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قند شما را از کتوز خارج می کند.

آخرین کلمه

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل در چربی سوزی دچار کاهش وزن می شوند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا دیگر برنگردید. و ضربه های ذکر شده در بالا را امتحان کنید تا به همان سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و وزن کم کنید و به وزن دلخواه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید