کلسترول و التهاب

چگونه می توانید التهاب را مهار کنید؟ بیایید در مورد نحوه واکنش سیستم ایمنی بدن به آسیب‌های بدن، که التهاب است، صحبت کنیم. بنابراین، زمانی که کلسترول به دیواره سرخرگ شما حمله می کند، سیستم ایمنی بدن با التهاب پاسخ می دهد. اکنون، اگر کربوهیدرات های غنی از فیبر محلول را در بدن خود بگنجانید، می توانید به سادگی با خلاص شدن از شر مقداری از آن کلسترول، از روند التهابی جلوگیری کنید.

بر اساس تحقیقات من، می توان با پر کردن رژیم غذایی خود با دو نوع فیبر، محلول و نامحلول، التهاب را خنک کرد.

اکنون دانشکده پزشکی دانشگاه ماساچوست گروهی متشکل از پانصد نفر را برای کمی بیش از یک سال ردیابی کرده است. آنها سطح CRP خون این گروه را اندازه گیری کردند. این نشانگر التهابی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردم.

از آزمودنی ها خواسته شد جزئیات رژیم غذایی خود را با توجه ویژه به دریافت فیبر غذایی خود بیان کنند. افرادی که بیشترین فیبر را مصرف کردند، بیش از ۲۰ گرم در روز، ۶۳ درصد کمتر از افرادی که رژیم غذایی کم فیبر مصرف کردند، التهاب داشتند.

توجه داشته باشید که بیست گرم فیبر در روز حداقل توصیه شده توسط اکثر متخصصان است. اگر من به عنوان یک متخصص واجد شرایط هستم و به آن متقاعد شده ام، این نیز توصیه من است.

ممکن است بپرسید چرا می خواهید کلسترول خود را پایین بیاورید، اگرچه امیدوارم اینطور نباشد. اما باید بدانید که قند خون بالا به طور مداوم خطر حمله قلبی را افزایش می دهد. بار دیگر می توانیم رادیکال های آزاد را مقصر بدانیم. این ترکیبات ذرات کلسترول را اکسید کرده و آنها را برای شریان های شما مضرتر می کند. خوب، چگونه می توانیم شریان های خود را با مصرف رژیم غذایی حاوی حداقل بیست گرم فیبر تمیز یا پاک کنیم. این برای شما سخت به نظر نمی رسد. همچنین می توانید مقداری وزن کم کنید

https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر