گرم کردن قبل از تمرین


قبل از تمرین ، گرم کردن کلید اجتناب از مواردی مانند کشیدگی عضلات و آسیب ها و افزایش مزایای تمرین است. اگر تازه شروع به دویدن کرده اید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن خود نیاز دارید ، ادامه مطلب را بخوانید!

آن پاها را دراز کنید

کشش ماهیچه ها قبل از تمرین ضروری است ، صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید. برخی از حرکات شامل حالت کودک ، حرکت نخاعی ، کشیدن ساق پا و ران و برخی از حالت های یوگا برای گرم کردن بدن مفید است. حرکات کششی از فشار آوردن به ماهیچه های شما جلوگیری می کند و ماهیچه ها را مجبور به کار می کند ، بنابراین شما آماده ورزش هستید.

کاردیو گرم کردن

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم شدن نباید به مدت طولانی حرکت کنید. این گرمای قلبی نباید زیاد باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن سر جای خود ، پیاده روی کوتاه یا انجام جک پرش ، قلب شما را به تپش می اندازد و برای دویدن بعدی آماده می شوید. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل بسیار مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلبی ، حرکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما بسیار مهم است. سعی کنید از قبل یک وعده غذایی سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیماری کامل کنید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد خودداری کنید ، آن را برای بعد از تمرین ذخیره کنید ، مفید خواهد بود. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز عالی برای نوشیدن قبل از رفتن به باشگاه ورزشی است. این به شما انرژی زیادی می دهد و به بدن شما می گوید که در طول تمرین چربی بیشتری بسوزاند.

یوگا

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید یا یک کلاس یوگا به عنوان تمرین خود انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست خود به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را جستجو کنید تا چند موقعیت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو بدنسازی صحبت کنید

رسیدن به کسی که مدتهاست کار می کند به شما این مزیت را می دهد که درباره مزایای گرمایش بیشتر بیاموزید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و می تواند در مورد انواع تمرینات و حرکات بدن مفید برای بدن شما مشاوره دهد. پیوستن به یک باشگاه بدنسازی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در سفرهای ورزشی خود پاسخگو می کند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی بوده اید تا بتوانید فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید