۵ نکته کلیدی تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت لزوماً چنین نیست این آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. اغلب با تغییر برخی رفتارهای معمول و اضافات زندگی و حذف برخی از عملکردها ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات مادر:

“وقتی متوجه می شویم که کاری داریم که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و ممکن است شانس بچه دار شدن مان را مختل کند ، ما در حال کشف آن هستیمکردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند بر باروری تأثیر بگذارد یکی از ماموریت های رژیم غذایی باورنکردنی و درمانی ما این است:
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند بسیار مفید باشد.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. این نکات برجسته را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید. برای باروری آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود مشورت کنید. مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم شاید برای بسیاری از شما در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث زوال شود تخمک و اسپرم. این ممکن است باعث ناهنجاری شود. کروموزومی (یکی از مهمترین علل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی و واحد در رژیم غذایی روزانه (فنجان) ، مصرف آنتی اکسیدان را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، توت فرنگی ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین دی نام ویتامین خورشید معروف است و این توانایی ما در تولید ویتامین های کافی است. D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما بدن ویتامین D کافی برای حفظ سطح مورد نیاز خود را ندارد ، بنابراین اغلب وجود دارد گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید. ویتامین ها را بررسی کنید. این نقشه راه برای شما به نظر می رسد نحوه ساخت تمام ویتامین های بدن بهتر است.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ها ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند. آنها ویتامین D دارند (این ماهی ها من ماهی های روغنی آب سرد می نامم) و ما منابع مشابه دیگری داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است. به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

روغن های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند و رژیم مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. حالا قصدلازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید. در عرض 2-3 هفته و ماهی های روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و غیره نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید. خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

متوجه شد. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید یک مشت حواله زیبا را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود داری منو لعنتی میکنی ، اما این به هورمون استرس برمیگرده ، پس کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع مورد نیاز خود کورتیزول بسازد این باعث تولید پروژسترون لازم برای تخمک گذاری می شود (هر دو هورمونهای استروئیدی) بنابراین میزان تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد. بمونه.

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است. بخور و شاد باشید 😀 (برای کاهش استرس می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید. سایتی وجود دارد ، آن را بررسی کنید) اما صادقانه بگویم ، بیشتر آن آرام باشید ، کاری را که دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید برگشتن. یوگا کار کن. جهت تمرین . به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. به خوبی از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل های قبل از تولد مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی است. بارداری و شیردهی. اگر انتظار دارید ابتدا باردار شوید ، شروع کنید شما یک فرصت طلایی برای دریافت این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند. برای مصرف.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان های شما متولد شده اند. ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم. بودن !! خوب این یک اشتباه بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه و در این مدت گزینه ها و روش های تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد. سلولهای کروموزومی وجود دارد. این به ویژه بود شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع در حال تمام شدن هستید. مواد مغذی (استروئید) مورد نیاز شما در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سرگرم کننده. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص ضد بارداری ، یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی از داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون داشته باشد)

زنا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح در مقایسه با دیگران ، خطر مسمومیت بارداری کمتر است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید. انجام دادن. اگر قصد دارید در تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید. فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم :

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. به طور معمول ما یک روز عادی با غذا داریم
تجویز می کنیم در برخی موارد ، این مکمل می تواند اثرات تهوع مانند داشته باشد. مطمئن شوید که با مشورت یک متخصص و مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید به ویژه ، در حضور عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، تحت درمان همیشه قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون به پزشک مراجعه کنید. مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی مقاله ای در مورد مراقبت های تغذیه ای منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش

دیدگاهتان را بنویسید