تست ناگالاز: چیست و چرا مفید است؟


ناگالاز آنزیمی است که توسط سلول های سرطانی و برخی ویروس ها مانند HIV، آنفولانزا و برخی انگل ها تولید می شود. ناگالاز بسیار مضر است به ما و سیستم ایمنی ما این توانایی را دارد که یک پروتئین ضروری به نام Gc-protein را تجزیه کند، که پیش ساز یک محرک قوی ایمنی به نام GcMAF (فاکتور فعال کننده ماکروفاژ مشتق از پروتئین Gc) است. ناگالاز با از بین بردن پروتئین Gc از تشکیل GcMAF جلوگیری می کند که نقش آن فعال کردن ماکروفاژهای گلبول سفید است که سیستم ایمنی را قوی نگه می دارد و سلول های عفونی و سرطانی را از بین می برد.

به طور خلاصه، Nagalase سیستم ایمنی را سرکوب می کند و به سرطان و عفونت های ویروسی اجازه می دهد پیشرفت کنند و بدن را تحت کنترل خود درآورند.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا تماس بگیرید: [email protected]

مزایای بسیاری از آزمایش Nagalase

آزمایش ناگالاز برای هر کسی که بتواند سلامت سیستم ایمنی خود را درک کرده و نظارت کند، ضروری است. فواید زیادی برای تشخیص و نظارت بر سرطان و عفونت های ویروسی دارد:

  • این می تواند سرطان را در مراحلی زودتر از “استاندارد طلایی” کنونی تشخیص و آزمایش سرطان که مزاحم و خطرناک است، مانند بیوپسی و اسکن MRI، تشخیص دهد.
  • می تواند اثربخشی درمان سرطان و عفونت های ویروسی را بررسی کند. از آنجایی که سطح ناگالاز پس از درمان موفقیت‌آمیز، مانند جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی یا ایمونوتراپی به سرعت کاهش می‌یابد، می‌توان گفت که درمان چقدر خوب انجام می‌شود.
  • آزمایش ناگالاز می تواند به تعیین دوز و مدت بهینه درمان GcMAF و همچنین ارزیابی اثربخشی و ایمنی آن کمک کند.

بنابراین آزمایش Nagalase همیشه مهم بوده است، اما همیشه دارای محدودیت‌هایی بوده و تنها 60 درصد دقیق بوده است. با وجود این، تقاضای زیادی دارد، اما افسوس که برای اکثر پزشکان و بیمارستان ها نیز تا حد زیادی در دسترس نیست.

تا به حال…

مزایای این کیت های تست سریع ناگالاس جدید

معرفی آخرین نوآوری در تست ناگالاز و ایمونوتراپی.

کیت‌های جدید تست سریع Nagalase که جدیداً وارد بازار شده‌اند و قبلاً دیده نشده‌اند، روشی بسیار مؤثر برای آزمایش سیستم ایمنی شما هستند. آسان برای استفاده، آنها نتیجه دقیق 98٪ را در کمتر از 10 دقیقه، در خانه و بیمارستان ارائه می دهند.

به لطف تحقیق و توسعه پیشگامانه از BioRemedix و تیم آنها: Bioremedix.com این جدیدترین کیت ها یک تغییر بازی در نبرد ما علیه سرطان و سایر بیماری های سیستم ایمنی هستند.

برای اندازه گیری فعالیت ناگالاز در سرم یا پلاسمای بیماران تنها به یک نمونه خون کوچک نیاز است. بر اساس یک روش اختصاصی که شامل یک سنجش ایمنی دو مرحله ای است. این آزمایش‌های جدید اکنون حتی می‌توانند سطوح بسیار پایین ناگالاز را تشخیص دهند و می‌توانند بین ناگالاز آزاد (آنزیم فعال)، ناگالاز محدود (آنزیم غیرفعال) و ناگالاز کل (آزاد به علاوه محدود) تمایز قائل شوند.

آزمایش خودمان به این روش به معنای بهبود بیشتر کیفیت زندگی و میزان بقای همه بیماران مبتلا به سرطان و عفونت های ویروسی است. با تشخیص زودهنگام سرطان، نظارت بر پاسخ درمانی و هدایت ایمونوتراپی، آزمایش Nagalase می تواند به بیماران کمک کند تا به نتایج بهتری دست یابند و خطر عوارض را کاهش دهند.

از آنجایی که سطوح ناگالاز نشان‌دهنده عود تومور یا متاستاز پس از درمان است، بنابراین بیماران می‌توانند خود را آزمایش کرده و بهبودی خود را نظارت کنند.

این آزمایش‌های جدید و بهبودیافته می‌توانند تا حد زیادی دقت را تا 98 درصد بهبود بخشند و بنابراین استفاده از ایمونوتراپی مؤثر، مانند درمان GcMAF برای سرطان و عفونت‌های ویروسی را مشخص می‌کنند. درمان با GcMAF یک رویکرد جدید برای سرطان است که شامل تجویز GcMAF اگزوژن به بیماران برای بازگرداندن عملکرد ایمنی آنها برای مبارزه با سرطان و عفونت است.

این تست ها برای همه مفید است!

دستورالعمل کیت تست سریع Nagalase
دستورالعمل کیت تست سریع Nagalase

به نفع حتی افراد سالم. آزمایش Nagalse می تواند به نوعی MOT خود نظارتی برای بدن شما تبدیل شود، به عنوان یک بررسی سلامت و نشانگر برای سیستم ایمنی هر فرد. حتی اگر احساس خوبی داشته باشید، این آزمایش‌ها به همه کمک می‌کند تا عملکرد سیستم ایمنی بدنشان را درک کنند و نشانه‌های اولیه وجود سرطان یا سایر بیماری‌ها را به‌عنوان یک آزمایش واقعی برای سیستم ایمنی بدن شما نشان دهند.

در نتیجه

BioRemedix بر چالش‌ها و محدودیت‌های آزمایش Nagalase قبلی غلبه کرده‌اند، به این معنی که این کیت‌ها می‌توانند به زودی به طور گسترده در دسترس باشند و در تمام اقدامات بالینی مورد استفاده قرار گیرند.

تحقیقات آنها به این نتیجه رسیده است که صحت و قابلیت اطمینان این کیت های آزمایشی جدید و بهبود یافته Nagalase و BioRemedix محدوده مرجع استاندارد و مقادیر برش برای انواع مختلف سرطان و عفونت ایجاد کرده اند. آنها آزمایش Nagalase را با سایر نشانگرهای زیستی و روش های تشخیصی مقایسه کرده اند و مقرون به صرفه بودن و امکان سنجی آزمایش Nagalase را در تنظیمات مختلف در سطح جهانی ارزیابی کرده اند و برای اولین بار آنها را مقرون به صرفه و در دسترس همه قرار داده اند.

تولید در حال حاضر محدود به تولید سفارشی است و در حال حاضر تنها در بسته های حداقل 50 کیت Nagalase موجود است. قیمت RRP 165 دلار در هر کیت است.

و به این ترتیب که این کیت های تست به راحتی در دسترس قرار می گیرند، دکتر ذکاء عباس زاده و Bioremedix تیم می تواند به دستاوردهای خود در طول تحقیق و توسعه در غلبه بر محدودیت ها و موانع اشکال قبلی آزمایش Nagalase بسیار افتخار کند. و بنابراین آنها زمان انتظار طولانی و نتایج کلی تست های قبلی را نفی کرده اند. دیگر نیازی به فرستادن کیت، ویزیت بیمارستان برای گرفتن خون، سانتریفیوژ کردن آن و سپس 3 هفته تا 6 ماه صبر برای نتیجه ندارید. از آنجایی که این کیت های آسان برای استفاده در عرض چند دقیقه نتیجه 98٪ دقیق را به شما می دهند!

و بنابراین، برای اولین بار، این آزمایشات را می توان به راحتی به تنهایی، در خانه، در کلینیک ها، آزمایشگاه های خون و بیمارستان های سراسر جهان انجام داد.

از پزشک خود بخواهید این آزمایش ها را در صورتی که قبلاً انجام نداده اند، ذخیره کند.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا تماس بگیرید: [email protected]

ما تحقیقی را که شما تصمیم می گیرید انجام می دهیم،
عشق و نور
تیم اوراکل شفا

لطفا به تعداد در حال افزایش ما بپیوندید MeWe: اوراکل شفابخش
همچنین به ما بپیوندید توییتر | یوتیوب

دادخواست جهانی

لطفا طومار جهانی ما را علیه واکسیناسیون اجباری امضا کنید هدف از این طومار ارائه 5 میلیون امضا به هر رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر بهداشت و سران کشورها در سراسر جهان است.
واکسن ها یک مشکل جهانی هستند و باید در سطح جهانی با آن مقابله شوند.
اگر به عنوان یکی بایستیم، شانس نجات فرزندان آینده را داریم.

ما را در تبلیغات رایگان نگه دارید

شفا اوراکل با حمایت خوانندگان آن امکان پذیر شده است. اگر پست‌ها و منابع را مفید می‌دانید، لطفاً برای حمایت از ما (به هر میزان) کمک کنید تا بتوانیم به اطلاع رسانی و کمک به مردم در سراسر جهان ادامه دهیم. ما احساس می کنیم که صدا دادن به کسانی که سلامت خود یا یکی از عزیزانشان را با درمان جایگزین تغییر داده اند، یک ماموریت مهم است. از شما برای ارزش گذاری برای کار ما و کمک به ادامه آن سپاسگزاریم.

اهدا کنید. اگر می خواهید با مهربانی به زمان و تلاش ما کمک مالی کنید، لطفاً از کادر “کمک مالی” در بالا در سمت راست استفاده کنید. (روی دسکتاپ)، یا جعبه کمک های مالی زیر (در موبایل)