تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی چیست؟


ریزش حدود صد عدد تار مو در روز کاملا طبیعی است. اما تعداد که به بیش از این برسد، شما با یک مشکل جدی به نام ریزش مو مواجه خواهید شد. همه افرادی که حداقل یکبار در طول زندگی خود درگیر ریزش مو شده‌اند، به احتمال زیاد نام کپسول هیرویت را شنیده‌اند. این مکمل تقویت کننده مو کاملا شناخته شده و محبوب است و به اصطلاح امتحان خود را پس داده است. اگر می‌خواهید بدانید که تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی چیست و اطلاعاتی را در مورد قیمت قرص هیرویت خارجی داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید.

فواید قرص هیرویت

تقریبا همه ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای حفظ سلامت مو را در قرص هیرویت می‌توانید بیابید. کلیه افراد بالای ۱۶ سال به منظور تقویت مو و توقف ریزش مو می‌توانند از این محصول استفاده کنند. برعکس تصوری که ممکن است بعضی از افراد داشته باشند،  Hairvit فقط مخصوص خانم‌ها نیست و آقایان نیز می‌‎توانند از خواص این قرص بهره بگیرند. ویتامین های گروه B، آهن، زینک، فسفر، مس و اسیدهای آمینه سیستئین و متیونین از ترکیبات اصلی موجود در این مکمل هستند. مهم‌ترین خواص کپسول هیرویت هلث اید را اینچنین می‌توان برشمرد:

  • بهبود ریزش مو بر اثر تغذیه نادرست، افسردگی، استرس و مصرف داروها
  • تغذیه فولیکول های مو و تقویت رشد موها
  • فاقد نگهدارنده، رنگ مصنوعی و طعم دهنده
  • افزایش ضخامت تارهای مو
  • مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک و عدم تحمل لاکتوز

علاوه بر اینها قرص هیرویت در سلامت پوست و تقویت سیستم ایمنی نیز موثر است. متخصصان توصیه می‌کنند که جهت کسب بهترین نتیجه از مصرف قرص هیرویت حداقل ۳ ماه به طور متوالی آن را مورد استفاده قرار دهید.

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

قرص هیرویت ایرانی و خارجی هر دو یکی است. به زبان ساده‌تر در حال حاضر فقط یک نوع کپسول هیرویت در داروخانه‌ها وجود دارد که در ایران ساخته شده اما تحت لیسانس انگلستان است:

هیرویت خارجی ساخت کدام کشور است؟

کپسول هیرویت هلث اید، ایرانی و خارجی ندارد و در واقع فقط یک نوع است. شاید شنیده باشید که برند هلث اید مربوط به انگلستان است. اما در مورد هیرویتی که هم اکنون در داروخانه‌های سراسر کشور یافت می‌شود باید بگوییم که در ایران بسته بندی می‌شود و تحت لیسانس انگلستان است. بنابراین به دنبال قرص هیرویت خارجی نباشید. زیرا همه قرص‌های هیرویت یکی هستند و در حال حاضر در ایران در بسته بندی ۳۰ تایی به تولید رسیده و عرضه می‌شوند.

 قرصر هیرویت

تحت لیسانس بودن یک محصول به چه معناست؟

در مورد تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی شرح دادیم و گفتیم که این دو در واقع یکی هستند. به ویژه از زمانی که کشور ما تحت تحریم های ناجوانمردانه کشورهای سلطه جو قرار گرفته است، واردات دارو بسیار کمتر از گذشته صورت می‌گیرد. بسیاری از محصولات دارویی در حال حاضر با عنوان “تحت لیسانس” به فروش می‌رسند و احتمالا این نام برایتان آشنا است. محصول تحت لیسانس به محصولی گفته می‌شود که با کسب اجازه از مالک یا صاحب امتیاز اولیه آن توسط کارخانه یا فردی دیگر تولید می‌شود.

فناوری‌های ساخت یک محصول دارویی در واقع یک راز صنعتی است که توسط صاحب اولیه آن بدست آمده است. این راز صنعتی قابلیت فروش دارد و اگر به تولید کننده دیگری فروخته شود، آنگاه محصولی که تولید کننده دوم به تولید می‌رساند، تحت لیسانس است.

در مورد کپسول هیرویت هلث اید نیز قضیه به همین منوال است. امتیاز تولید این محصول از شرکت Health Aid خریداری شده و بنابراین این فرآورده تحت لیسانس انگلستان است اما در کشور خودمان بسته بندی می‌شود‌.

خرید قرص هیرویت

قرص هیرویت روی ریزش مو چقدر تاثیر دارد؟

پس نتیجه گرفتیم که Hair vit دو نوع قرص ندارد که یکی از آنها ایرانی و دیگری خارجی باشد. این قرص در ایران تولید شده و تحت لیسانس انگلستان است. بعضی از افراد می‌پرسند که آیا هیرویت واقعا ریزش مو را کم می‌کند؟ جواب کاملا واضح است، بله. اگر نگاهی به نظرات مصرف کنندگان این قرص نیز بیندازید متوجه می‌شوید که اکثریت قریب به اتفاق آنها از مصرف قرص هیرویت رضایت کامل دارند. مصرف هیرویت حتی به افرادی که تازه کاشت مو انجام داده‌اند نیز پیشنهاد می‌شود. برای اینکه حداکثر نتیجه گیری را از مصرف هیرویت داشته باشید، پیشنهاداتی را به شما ارائه می‌دهیم:

  • مصرف کپسول هیرویت هلث اید را حداقل ۳ ماه به طور مداوم ادامه دهید. نحوه مصرف به این شکل است که هر روز یک عدد قرص همراه با صبحانه باید میل نمایید. پیش از آنکه ۳ ماه تمام نشده، نتیجه گیری نکنید. اجازه دهید این محصول به نحو احسن تاثیر خود را روی بدن شما بگذارد.
  • در بعضی موارد با مشورت پزشک حتی می توانید مصرف هیرویت را بیش از ۳ ماه نیز ادامه دهید.
  • اگر از ریزش موی شدید رنج می برید با مشاوره گرفتن از پزشک می توانید در کنار قرص هیرویت از آمپول بیوتین و بپانتین نیز استفاده کنید.
  • بعضی از پزشکان توصیه می‌کنند که حتی پس از ۳ ماه که ریزش موی شما بهبود یافت، مصرف هیرویت را به یکباره قطع نکنید. مثلا اول یک روز در میان از آن استفاده نمایید و بعد کم کم این مکمل را قطع کنید‌. در نتیجه این اقدام موهای شما با شوک ناشی از قطع مصرف روبرو نخواهد شد.

 درمان ریزش مو با هیرویت

عوارض کپسول هیرویت

خوشبختانه از سوی شرکت سازنده هیچ نوع عارضه ای ذکر نشده است. با این حال باید دقت کنید که نحوه مصرف شما اصولی باشد. استفاده بیش از حد از هیرویت، سبب افزایش بی رویه ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن شده و مسمومیت ایجاد می‌کند. همچنین در موارد بسیار نادر تعداد اندکی از افراد ممکن است به ترکیبات موجود در این قرص حساسیت داشته و دچار واکنش‌های آلرژیک شوند.

تغییر رنگ ادرار با مصرف قرص هیرویت در بعضی از افراد به وجود می آید که اصلا نگران کننده نیست و به دلیل وجود برخی از ویتامین‌های گروه B مثل ۲ است. چاقی نیز از عوارض قرص هیرویت به شمار نمی آید. این قرص چاق کننده نیست اما در افرادی که نسبت به بعضی مواد مغذی مثل ویتامین‌های ب و زینک در بدن خود کمبود دارند، ممکن است سبب افزایش اشتها شود.

کلام پایانی

اگر تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی سوال شما بوده است، با مطالعه این مطلب حتما به پاسخ پرسش خود رسیده‌اید. هیرویت تنها یک نوع دارد و ۲ نوع نیست. این مکمل ضد ریزش مو تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان در ایران تولید می‌شود. اگر به دنبال مصرف یک مکمل تقویت کننده مو با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید، حتما قرص هیرویت را امتحان کنید. این قرص فولیکول تارهای موی شما را تقویت می‌کند، از ریزش مو پیشگیری می‌نماید و حتی سلامت پوست شما را نیز بهبود می‌بخشد.

لطفا به این مقاله امتیاز بدهید

[مجموع: ۲۸ میانگین: ۳.۹]