خرید سرور مجازی هتزنر+✔️20 یورو اعتبار خرید سرور Vps هتزنر ✔️برترینو

تا پیغام سبز رنگ رو مشاهده کنیم، ببینین این نام دیتابیس ما هستش و این هم نام کاربری دیتابیس ما هستش که هرکدومشون توسط آندرلاین از هم جدا شدن، پس نام دیتابیس ما دقیقا این عبارت به صورت کامل هستش به همراه آندرلاین وسطش، پس باز هم تاکید می کنیم که اگه در هنگام نصب سیستم مدیریت محتوا ها لازم شد نام دیتابیس رو وارد کنید باید این عبارت رو به صورت کامل به همراه آندرلاین وسطش وارد کنید و برای نام کاربری دیتابیس هم باید دقیقا به صورت کامل این عبارت رو وارد کنین وگرنه تو مراحل نصب سیستم مدیریت محتوا ها به مشکل برخورد می کنین، هرجا هم که لازم بود رمزعبور دیتابیس رو وارد کنین، دقیقا اون رمزعبوری رو وارد کنین که تو مراحل ساخت نام کاربری دیتابیس ایجادش کردین و ما هم بهتون گفتیم تو یه فایل نوت پد نگهش می داریم چون در آینده نیازمون میشه. روی گزینه ” ” کلیک کنید تا فایلها پاک شوند. سطح دسترسی تمام فایلها باید 644 باشد. تا وارد صفحه بشیم و تو این صفحه باید سطح دسترسی های دیتابیسمون رو کامل کنیم اما اولش دقت می کنیم که از مقابل قسمت و دقیقا کاربر مورد نظر و دیتابیس مورد نظر وارد شده باشه و حالا از اینجا گزینه رو تیک دار می کنیم تا تموم این سطح دسترسی ها انتخاب بشن و حالا برای نهایی سازی این تنظیمات بر روی دکمه آبی رنگ کلیک می کنیم. ​.

تا برگردیم به صفحه اصلی تنظیمات دیتابیس ها. خرید هاست در کنار خرید دامنه دریچه های ورود به دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی خواهد بود که این اجازه را خواهد داد تا اطلاعات مورد نیاز کاربران و مخاطبان وب سایت ها را در اینترنت در دسترس قرار دهد. در نتیجه، ماژول امکاناتی برای تمامی کارهای مرتبط با دامین شامل مدیریت نام دامین ها، تنظیمات افزونه دامین و ایجاد پارک دامین ها ارائه می کند. ⭐مطابق قوانین جدید و کاهش محدودیت ها، ثبت نام در سایت و احراز هویت هتزنر و ارائه خدمات به ایرانیان توسط دیتاسنتر هتزنر بلامانع است و شما می توانید با هویت واقعی خود در سایت هتزنر ثبت نام کنید. در این صفحه در فیلد مربوطه ایمیل جدید را وارد کنید و بعد از ذخیره تغییرات مانند مرحله قبلی یک ایمیل تایید به آدرس شما ارسال می شود و پس از تایید آن، ایمیل تغییر خواهد کرد. پیوندهای یکتا” شوید و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید تا فایل جدید ساخته شود. بعد از تولید نسخه پشتیبان میتوان نحوه ذخیره فایل بایگانی را انتخاب کرد. و تو فیلد های و باید یه رمزعبور مطمئن به صورت دلخواه برای این یوزر از دیتابیسمون وارد کنیم و ما چون رمزعبور خاصی مد نظرمون نیست بر روی دکمه از اینجا کلیک می کنیم تا سی پنل خودش یه رمزعبور قوی برای ما بسازه و حالا تو پنجره از این قسمت رمزعبور تولید شده رو کپی می کنیم و تو یه فایل ذخیرش می کنیم، راستی شما هم، حتما این رمزعبور رو یه جای امن ذخیرش کنین چون بعدا بهش نیاز پیدا می کنین سپس گزینه رو تیک دار می کنیم و بعدش گزینه رو میزنیم تا رمزعبور تولید شده به صورت خودکار داخل فیلد های رمزعبور قرار بگیره.

کنترل پنل دایرکت ادمین چیست؟ و چه ویژگیهایی دارد؟ - وبلاگ برتینا برای این کار در اولین روش میتونید تا با ساخت یک فایل در هاست خودتون اقدام به تغییر رمز وردپرس کنید. آیا روش دیگری میشناسید برای رفع ارور ۵۰۰ تجربیات خود را در این زمینه با ما درمیان بگذارید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سی پنل بدست آورید به سایت خرید هاست اپلیکیشن | Application Host | سرور کلیک ما مراجعه کنید. 3. در این صفحه باید بر روی گزینه کلیک کنید. البته که در این مورد محدودیتهایی هم وجود دارد و باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. این کنترل پنل درست مانند سی پنل است که قبلاً راجع به آن صحبت کردیم. اما برای اطمینان از این که سطح دسترسی تمام پوشهها و فایلها درست است و یا نحوه تغییر آنها میتوانید از طریق دایرکت ادمین و یا با استفاده از پروتکل به وسیله برنامه اقدام کنید. کاربرانی که از هاست دایرکت ادمین استفاده می کنند همواره با 2 چالش اساس مواجه هستند. وب سایت که شما طراحی و آماده بهره برداری کردهاید از این آدرس ایمیل برای یکسری فرآیندهای خاص نظیر ارسال اعلان های ضروری استفاده می کند. همانطور که توضیح دادیم، بهتر است از جیمیل کاری یا شرکتی استفاده کنید. در این مطلب درباره ارور ۵۰۰ توضیح دادیم. این خطا برای اکثر دارندگان سایت دردسر ساز است اما شما با خواندن این مطلب به راحتی میتوانید رفع خطای ۵۰۰ را بیاموزید.

3 روش ساده برای ورود به دایرکت ادمین (DirectAdmin) - گنجه هاست امیدواریم که این مطلب به شما کمک کرده باشد. در صورتی که همچنان در این زمینه سوالی دارید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. آیا مرحله دوم را به یاد دارید؟ لیست تمام مواردی که قصد دارید پاک کنید در این پنجره نمایش داده شده است. CDN یک پلتفرم تحویل محتوا است که از تعدادی سرور تشکیل شده است. دایرکت ادمین یک کنترل پنل وب است که مدیریت سرور و وب سایت را ساده میکند و آن را به یک انتخاب عالی برای میزبانی وب تبدیل میکند. چطور در دایرکت ادمین بسازیم؟ در صفحه اول تنظیمات زبان است. سپس صفحه ارور را رفرش کنید ببینید خطای 500 رفع شده است یا خیر! می تونید کش مرورگر را خالی و مجددا سایتتون را چک کنید. تو مرحله نهایی ما باید دیتابیس ساخته شده رو به یوزر یا همون کاربر دیتابیس ساخته شده که الان ایجادش کردیم متصل کنیم، تا ارتباط بین نام دیتابیس و نام کاربری دیتابیس به خوبی برقرار بشه، برای انجام این کار اسکرول رو به پایین میکشیم تا برسیم به قسمت و از این قسمت یوزر دیتابیسمون رو انتخاب می کنیم و از اینجا هم دیتابیسمون که تو مرحله اول ایجادش کردیم رو انتخاب می کنیم، سپس بر روی دکمه آبی رنگ از اینجا کلیک می کنیم.