زنگ های هشدار واکسن کووید بیشتر ظاهر می شود


برای سال‌ها، ما ثابت کرده‌ایم که ایمن‌سازی باعث حملات قلبی، میوکاردیت، ناتوانی مزمن، تعداد کم پلاکت‌ها، پاسخ‌های آلرژیک شدید، سقط جنین و سایر عوارض می‌شود. با مرگ‌های متعدد و بستری شدن بی‌پایان پس از ایمن‌سازی، این تردید وجود دارد که آیا واکسن از ما در برابر خطر محافظت می‌کند یا ما را آسیب‌پذیرتر می‌کند. چند یافته ترسناک هستند و پایگاه داده از ایالات متحده ظاهر خطرناکی به دست می دهد.

بسیاری به ترکیب نانوذرات زیست سازگار واکسن‌های کووید-19 فکر می‌کنند که حاوی تعداد زیادی نانوذرات غیرکلوئیدی با گردش طولانی است که هر کدام حاوی یک هیدروکسی پلی‌استر-کو-پلی‌اتر و یک داروی درمانی است و چنین ترکیباتی دارای اثری حداقل 12 است. ساعت ها. میزهای فلزی موجود در خون بیماران، به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نانوذرات، افشای دیگری است که تردیدهای غیرقابل شمارش را برمی انگیزد. Docetaxel یک عنصر شیمیایی است، در حالی که PLA-PEG و PLA Poly(lactide) از نفت مشتق شده اند. نانوذرات شامل نشانگرهای زیستی هستند که اندام های خاص انسان مانند تخمدان ها، قلب و پروستات را هدف قرار می دهند. این ممکن است یکی از علل مرگ و میر مربوط به میو/پریکاردیت یا ایست قلبی باشد. این توضیح می دهد که چرا این موارد در جوانان زیر 18 سال یا قبل از نوجوانی رخ می دهد. این یکی از دلایل جوان بودن بسیاری از بیماران مبتلا به اختلالات قلبی است. علاوه بر این، نانوذرات واکسن حاوی محتوای بحث برانگیز مانند آهنربا، آهنرباهای دائمی و ذرات حامل دارو هستند که ممکن است باعث آسیب استخوان شوند.

همانطور که بیان کردیم، با توجه به خطرات ذاتی چنین دارویی عجولانه و آزمایش نشده، جای تعجب نیست که در ماه ها و سال های آینده شاهد چندین اثر نامطلوب باشیم. با استفاده از واکسن های کووید برای نفوذ به بدن شما و تهدید احتمالی ناباروری انبوه[1,2]، مطالعات نشان می دهد که در حال حاضر بر اندام های حافظه تأثیر می گذارد [3]. منبع اصلی نگرانی در حال حاضر این است که پزشکان با هر دوز واکسیناسیون افزایش التهاب را مشخص می کنند. برخی از مطالعات ثابت می کنند که زنان پس از اولین دوز واکسن مدرنا، 11 درصد غدد لنفاوی را در بافت سینه خود بزرگ کرده اند.

Dementors: Spike-Proteins در واکسن‌های COVID-19

یک مطالعه اخیر تأثیر پروتئین‌های اسپایک SARS-CoV-2 را بررسی کرد و کشف کرد که آنها می‌توانند برخی از آسیب‌های COVID-19 را به تنهایی ایجاد کنند. [4]. این نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در درک ما از بیماری است و به استراتژی های درمانی جدید منجر می شود [5].

خانواده ویروس‌های کرونا نام خود را از پروتئین اسپایک گرفته‌اند. میخ های بیرون زده از سطح ویروس کروی شکل، هاله ای تاج مانند به نام “کرونا” ایجاد می کنند. ما همچنین برای مدت طولانی می دانیم که پروتئین اسپایک هدف تجاری ویروس است. این چیزی است که به ویروس اجازه می‌دهد تا سلول‌هایی را که آلوده می‌کند، هدف قرار دهد، بچسبد و وارد شود. تغییرات SARS-CoV-2 به دلیل جهش در پروتئین اسپایک متفاوت است، که می تواند بر ظرفیت ویروس برای آلوده کردن و آسیب تأثیر بگذارد.

از سوی دیگر، مطالعه حاضر اولین مطالعه ای است که نشان می دهد پروتئین های سنبله می توانند باعث آسیب شوند [6, 7]. همچنین ثابت می کند که COVID-19 یک بیماری عروقی است که دیواره رگ های خونی را تحت تأثیر قرار می دهد. محققان یک شبه ویروس، یک پوسته پروتئینی با پروتئین های سنبله اما بدون RNA ویروسی ایجاد کردند. در نتیجه، این ویروس های جعلی نمی توانند سلول ها را آلوده یا تکثیر کنند.

بسیاری از ویژگی های بالینی COVD-19 با این یافته ها توضیح داده می شود. این بیماری عمدتاً بر ریه ها تأثیر می گذارد، اما می تواند به سایر اندام ها نیز آسیب برساند و باعث سکته مغزی و لخته شدن خون شود. در حالی که کروناویروس ها باعث آسیب عروقی می شوند، این کار مکانیسم مشخصی از این آسیب را نشان می دهد. دانستن روند دقیق ممکن است منجر به داروهایی شود که از آسیب عروقی ناشی از عفونت جلوگیری یا محدود می کند.

حقیقت نافذ mRNA COVID 19 که باعث سرطان می شود

مسیر ترمیم DNA نوترکیبی همولوگ یکی از فرآیندهایی است که بدن برای جلوگیری از بدخیم شدن سلول های شما در پاسخ به استرس محیطی استفاده می کند. [8].

پروتئین تومور P53 (p53)، “نگهبان ژنوم”، جزء حیاتی این مسیر است. از سلول های ما در برابر آسیب سلولی محافظت می کند. p53 با تنظیم بیان ژن برای کنترل ترمیم DNA، تقسیم سلولی و مرگ سلولی به استرس سلولی پاسخ می دهد. این ژنی است که معمولاً در سرطان جهش می یابد.

پس از بررسی همتایان، دو دانشمند مشهور گزارشی را در MDPI در اکتبر 2021 منتشر کردند که نشان می‌داد پروتئین اسپایک SARS-Cov-2 فرآیند ترمیم DNA سلولی را از بین می‌برد.

پروتئین اسپایک ویروسی برای این مسیر آنقدر خطرناک بود که در 90 درصد مواقع آن را از بین می برد. اگر کل پروتئین سنبله وارد هسته (در تخمدان ها) شود و مقدار کافی از آن ساخته شود و به اندازه کافی در آنجا بماند تا بدن بتواند از شر همه آن خلاص شود، باعث ایجاد سرطان می شود. خوشبختانه، در صورت بروز یک عفونت خود به خودی، این بعید است. بسیاری از مطالعات دیگر گزارش می دهند که واکسن های کووید باعث ایجاد انواع مختلف سرطان می شوند.

متأسفانه، شات سمی mRNA آزمایشی باعث می شود که پروتئین اسپایک در داخل و اطراف هسته سلول 2 ایجاد شود (کل طول سنبله کاملاً مطابقت دارد – اسید آمینه برای اسید آمینه – طول کامل پروتئین اسپایک ویروسی1) حداقل به مدت 60 روز و کاملاً قطعی است. طولانی تر «بررسی‌کنندگان حقایق» به این نتیجه رسیدند که علیرغم اثبات دانشمندان متخصص، پروتئین اسپایک ویروسی وارد هسته نشده است.

نتیجه

این کاملاً نگران کننده است. با وجود این، ایمن سازی دسته جمعی با همان واکسنی که باعث لخته شدن خون و مرگ شده است، ادامه دارد. کشورهای دیگر مانند فرانسه، ایتالیا و آلمان استفاده از این واکسیناسیون خاص را ممنوع کرده اند. سازمان دارو به بی بی سی فاش کرد که هفت نفر در انگلیس پس از دریافت واکسن کووید-19 بر اثر لخته شدن خون غیرمنتظره جان خود را از دست دادند.

نکته نگران‌کننده‌تر این است که برخی از پزشکان به زنان واکسینه شده برای کووید 19 توصیه می‌کنند که ماموگرافی انجام ندهند – و در مورد آن صحبت نکنند. با درک این موضوع که برای آزمایش های پزشکی با ما به عنوان خوکچه هندی رفتار می شود، این حق را داریم که بدانیم با چه چیزی تحت درمان هستیم. یک دانشمند آزمایشگاه بالینی از کالیفرنیا متخصص در ویروس شناسی و ایمونولوژی اخیراً ادعا کرده است که کووید یک فریب است و صرفاً آنفولانزای A و B است که با نام دیگری پوشانده شده است. به گفته آندریاس کالکر، داده های اولیه از یک کارآزمایی بالینی شامل بیش از 100 بیمار کووید-19 در اکوادور منجر به بهبودی 100 درصدی در عرض چهار روز شد. او نتایج تلاش ها را از نزدیک دنبال می کند.

در اوراکل شفابخش، از خوانندگان خود می‌خواهیم که مراقب واکسیناسیون‌های خود باشند، که اغلب به‌عنوان نجات‌دهنده‌هایی که نقاب‌هایی مانند ابزار آزمایش‌های برهنه در بازار معرفی می‌شوند، تبلیغ می‌شوند. پیشنهاد می کنیم برای تقویت ایمنی و اطمینان از تناسب اندام، از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید. به هر حال، غذا بهترین داروی طبیعی است که می توانیم به بدن خود بدهیم!

مراجع و منابع:

  1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8689912/
  2. https://www.muhealth.org/our-stories/does-covid-19-vaccine-affect-fertility-heres-what-experts-say
  3. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/20455873/
  4. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35348182
  5. https://www.news-medical.net/news/20220725/SARS-CoV-2-spike-protein-can-lead-to-heart-muscle-injury-through-the-inflammatory-process.aspx
  6. https://www.nature.com/articles/s41467-021-25478-7
  7. https://www.templehealth.org/about/news/sars-cov-2-spike-proteins-disrupt-the-blood-brain-barrier-potentially-raising-risk-of-neurological-dage-in-covid- 19-بیماران
  8. https://www.science.org/content/blog-post/coronavirus-vaccines-and-cancer

ما تحقیقی را که شما تصمیم می گیرید انجام می دهیم،
عشق و نور
تیم اوراکل شفا

لطفا به تعداد در حال افزایش ما بپیوندید MeWe: اوراکل شفابخش
همچنین به ما بپیوندید توییتر | یوتیوب

دادخواست جهانی

لطفا طومار جهانی ما را علیه واکسیناسیون اجباری امضا کنید هدف از این طومار ارائه 5 میلیون امضا به هر رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر بهداشت و سران کشورها در سراسر جهان است.
واکسن ها یک مشکل جهانی هستند و باید در سطح جهانی با آن مقابله شوند.
اگر به عنوان یکی بایستیم، شانس نجات فرزندان آینده را داریم.

ما را در تبلیغات رایگان نگه دارید

شفا اوراکل با حمایت خوانندگان آن امکان پذیر شده است. اگر پست‌ها و منابع را مفید می‌دانید، لطفاً برای حمایت از ما (به هر میزانی) کمک کنید تا بتوانیم به اطلاع رسانی و کمک به مردم در سراسر جهان ادامه دهیم. ما احساس می کنیم که صدا دادن به کسانی که سلامت خود یا یکی از عزیزانشان را با درمان جایگزین تغییر داده اند، یک ماموریت مهم است. از شما برای ارزش گذاری برای کار ما و کمک به ادامه آن سپاسگزاریم.

اهدا کنید. اگر می خواهید با مهربانی به زمان و تلاش ما کمک مالی کنید، لطفاً از کادر “کمک مالی” در بالا در سمت راست استفاده کنید. (روی دسکتاپ)، یا جعبه کمک های مالی زیر (در موبایل)