قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن چقدر است؟


چکیده : ایمپلنت تخصصی امروزه با قیمت متفاوتی نسبت به قبل عرضه می شود. بر اساس جنس و نوع و سایر فاکتورهای تعیین کننده قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن مشخص می شود.

مزایای بالایی برای این ایمپلنت تعریف شده است. رضایت بالای ۹۵ درصدی از این نوع کاشت دندان تا به الان ثبت شده است. مدل های متفاوتی از این کاشت دندان امروزه مورد استفاده قرار می گیرند. روند درمان با این نوع دندان ها تسریع پیدا می کند. کیفیت بالا، مراحل بیشتر جراحی و کاشت دندان و سایز و اندازه اصلی آن ها بر قیمت ایمپلنت اشترومن تاثیر دارند. عوامل دیگری مثل جنس مواد بکار رفته در آن قیمت نهایی ایمپلنت را تعیین می کند.بر اساس جنس و نوع و سایر فاکتورهای تعیین کننده قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن مشخص می شود.

نحوه قیمت گذاری ایمپلنت

برای مشخص شدن قیمت ایمپلنت به صورت نهایی بهترین راهکار مراجعه به پزشک متخصص است. حتی درمانگاه تخصصی نیز در قیمت گذاری موثر است. اگر تمایل دارید از محدوده قیمتی این سبک درمانی مطلع شوید می توانید به سایت ما مراجعه کنید. کارشناسان در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

محدوده قیمتی ایمپلنت ها در طی امسال در حدود ۱۶ میلیون و پانصد هزار تومان بوده است. این قیمت کاملا نسبی است. ایمپلنت اشترومن برای تمامی افراد مناسب است و با فک هر گروه سنی تناسب زیادی دارد. بررسی سوابق پزشکی نیز در تعیین قیمت ایمپلنت بسیار مهم است. قیمت ایمپلنت های مادام العمر قطعا بیشتر است. پس در بررسی و قیمت گذاری قیمت نهایی ایمپلنت ها جنس و دوام آن ها اهمیت بسیار بالایی دارند.

جنس ایمپلنت سوئیسی اشترومن

تیتانیوم بیش از آن چه که به نظر می رسد کاربرد دارد. درون دندان شما نیز ممکن است مقداری تیتانیوم قرار داشته باشد. یک پایه تیتانیومی در قسمت فک شما برای ایمپلنت دندان قرار می گیرد. به جهت مرغوبیت این جنس قیمت ایمپلنت نوع سوئیسی اشترومن بالا می رود. کیفیت اتفاقی نیست. سازگاری این نوع فلز بسیار بالا بوده و به سرعت در فک شما جایگذاری می شود. از نظر سلامتی نیز نمره بسیار بالایی به آن اختصاص داده می شود. به سرعت با هر نوع بافتی پیوند خورده و زخم ایجاد شده توسط آن بهبود می یابد.

ساختار محکم این فلز سبب می شود زانوی مصنوعی به راحتی با آن ساخته شود. این زانوها زمانی که با مایعات بدن برخورد کنند، واکنش مناسبی نشان می دهند. حتی قدرت استحکام آن در برابر بزاق دهان و  سایر مراحل گوارش فیزیکی بسیار بالا است.

هیچ نوع خوردگی در تیتانیوم ایجاد نمی شود. همین موضوع به مرور سبب جایگذاری این فلز در بیشتر ایمپلنت های امروزی شد. ریشه دندان نسبت به این جنس فلز حساسیت بالایی نشان نمی دهد. قیمت ایمپلنت به سبب همین ویژگی بالاتر از نمونه های معمولی است.

انواع ایمپلنت سوئیسی اشترومن

قیمت ایمپلنت سوئیسی بر اساس نوع آن نیز می تواند بسیار متفاوت باشد و به نسبت قیمت ایمپلنت کره ای هزینه بیشتری در بر دارد. سه نوع کلی برای این ایمپلنت تعریف شده است. نوع تیتانیومی در بالا معرفی شد. به این نوع باید اکتیو و روکسالید را نیز اضافه کنید.

 ایمپلنت اشترومن

با وجود قدرت بالای استحکام تیتانیوم، این نمونه نسبت به دو نمونه معرفی شده دارای استحکام کلی کمتری است. با این وجود مقدار مناسبی از این ماده فلزی در آن استفاده شده است. اگر به دنبال یک نمونه با قیمت و استحکام نسبتا مناسب هستید از این مدل استفاده کنید. میتوانید در زمینه نوع ایمپلنت با پزشک خود صحبت کنید.

نمونه اکتیو را با عنوان آب دوست نیز می شناسند. مایع بکار رفته در این ایمپلنت به فعال بودن آن کمک زیادی می کند. به نوعی دلیل استحکام بالاتر این جنس از ایمپلنت سوئیسی همین موضوع است.

ایمپلنت اکتیو با استخوان به سادگی پیوند خواهد خورد. روکش نهایی بر روی این ایمپلنت قرار داده می شود. این روکش از بروز هر نوع آسیبی به سطح دندان جلوگیری می کند. قالب گیری سریع تر از مهم ترین مزایای این ایمپلنت است. طی دو هفته با این نوع از ایمپلنت میتوان فرایند قالب گیری را انجام داد. با این وجود دوره بهبودی کامل در این مدل بیشتر است.

 در نوع تیتانیومی بهبودی بسیار سریع اتفاق می افتد. قیمت ایمپلنت اکتیو نیز نسبت به مدل تیتانیومی بیشتر است.

نوع روکسالید از جنس آلیاژ فلزی است. زیرکونیوم و تیتانیوم با هم دیگر ترکیب شده و این جنس از ایمپلنت را می سازند. سطح تیتانیوم بکار رفته در نوع روکسالید بیشتر است. ماده دوم استفاده شده در نمونه روکسالید استحکام این ایمپلنت را بسیار افزایش خواهد داد. این مدل دارای بیشترین درصد استحکام است. با این وجود قیمت ایمپلنت روکسالید بالاتر خواهد بود.

اندازه نهایی آن کوچک تر بوده و زمان بازسازی و بهبود استخوان آن بسیار پایین تر است. پایه این مدل در کوچک ترین حالت استاندارد قرار دارد. مزایا و معایب ویژه ای برای هر کدام یک از انواع ایمپلنت در نظر گرفته می شود. برخی دندان ها و فک بالایی و پایینی ممکن است ایمپلنت های خاصی را نپذیرند. احتمال ایجاد این مشکل در نمونه روکسالید بسیار پایین است.

نحوه کاشت دندان ایمپلنت مدل سوئیسی

ابتدایی ترین مرحله کاشت انجام آزمایشات و سی تی اسکن های لازم است. پس از این بخش لازم است اقدامات اولیه برای کاشت ابتدایی انجام شود. معمولا جلسات اول کاشت انجام نمی شود. یک سری بررسی ها و اقدامات باید قبل از این کاشت انجام شود. قیمت ایمپلنت اصلی نیز بر اساس میزان این اقدامات مشخص می شود.

ایمپلنت مدل سوئیسی

مرحله اول این کاشت با تزریق بی حسی موضعی آغاز خواهد شد. در مرحله دوم پایه تیتانیومی در قسمت فک قرار داده می شود. مراحل پانسمان و بهبودی پس از آن نیز به عنوان مرحله آخر شناخته می شوند.

یک دوره دو تا شش ماهه پس از کاشت اصلی ناخن باید طی شود. در این حالت فرایند بهبودی کامل خواهد شد. ایمپلنت های مرغوب حتی پس از ۱۰ سال هنوز با کیفیت هستند. قرار گیری کامل پایه در دو مرحله انجام شود. در بخش اول ممکن است پایه برنجی به صورت موقت قرار داده شود.

طی این دو مرحله پیوند ایمپلنت کاملا مستحکم خواهد شد. پس از جایگذاری این پایه ها و انجام آزمایشات و معاینات آخر فرایند کاشت به پایان می رسد. کاشت دندان عوارضی نیز به دنبال خواهد شد.

 قیمت ایمپلنت پس از اتمام مراحل کاشت به صورت نهایی به بیمار اطلاع داده می شود. ایجاد درد و تورم زیاد از عوارض رایج این نوع کاشت دندان است. قرمزی ناحیه صورت هم می تواند از عوارض اختصاصی این کاشت باشد. درد و تورم ناشی از این کاشت معمولا زیاد نیست. درصد رضایت افراد از این نوع ایمپلنت بسیار بالا است. به طوری که ۹۵ درصد افراد از کاشت ایمپلنت بسیار رضایت دارند.

لطفا به این مقاله امتیاز بدهید

[مجموع: ۱ میانگین: ۵]