لامینار فلو آریا تهویه خراسان

هیتر گازی کانالی انرژی مدل GH660 - ماکی کالا در واقع این عایق های پشم شیشه ای تا حد زیادی از ویژگی های یک پوشش عایق مناسب و ایده آل فاصله داشتند در حالی که در عایق های الاستومری تلاش شده است تا این ضعف فنی برطرف شود. در حالی که در نسل های پیشین عایق، مانند عایق پشم شیشه، ما شاهد درصدی از نفوذ و تخریب هستیم که به دلیل فضای آزاد و نفوذ پذیرتر بافت عایق رخ میداد. هر چند در هنگام استفاده از لوله های پلاستیکی شاهد مقاومت بالای این محصول در مقابل هدر رفتن انرژی و حرارت هستیم و این محصول از بازده بیشتری نسبت به نسل پیشین یعنی لوله های فلزی تاسیسات برخوردار است، با این حال نیاز به استفاده از لایه های عایق الاستومری رولی کم نشده است و حتی در هنگام استفاده از لوله های پلاستیکی برای انتقال سیالات گرم، شاهد مقداری از هدر رفت انرژی خواهید بود. اگر بخواهیم میزانِ کمیتِ مصرف در انواع لوله فلکسیبل صداگیر را با یکیگر مقایسه کنیم به صراحت می توان گفت پُرمصرف ترین نوعِ لوله فلکسیبل صداگیر ، لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی می باشد. دمپرهای آتش به طور خودکار جریان هوا را از طریق مجرا قطع و عبور شعله را محدود میکنند. ​​​ ​​!

دریچه های بازدید کناف برای تقسیم دبی هوا در مقاطع، Take Off در مسیر کانال، کنترل دستی دبی و قطع اختیاری جریان در یکی از انشعابها از دمپر هوابر یا اسپلیت دمپر استفاده می شود. همینطور کمک میکند تا در زمانهای مورد نیاز برای بررسیهای دورهای یا زمانی که دستگاه نیاز به تعمیر و تعویض دارد از این دریچه استفاده کرد. در صورت استفاده از پریز کثیف از این قسمت استفاده می شود و فیلترها از خروج هوای کثیف دمپر صنعتی با نشتی پایین – شرکت تهویه سازه شار جلوگیری می کنند. در این گونه موارد در دیواره های فضای نصب تجهیزات از دریچه هایی با افت کم و قابلیت هوا رسانی بالا استفاده می شود که علاوه بر انتقال موثر دبی هوای مورد نیاز از ورود باران ،خاشاک و جانوران کوچک نیز جلوگیری به عمل آورد این دریچه ها لوور هوارسان نامیده می شوند. این صفحات سوراخ دار از فرسایش مواد جاذب صوت در سرعتهای بالا جلوگیری میکنند و همزمان به خاطر سوراخهای موجود در سطح، امکان عبور مقدار زیادی انرژی صوتی را فراهم میکنند که به همین خاطر میتوان آنها را از نظر صوتی نامرئی در نظر گرفت. از دمپر کانال دو جداره پره مخالف در سیستم ها ی کانال کشی، بخصوص در موارد وجود رطوبت بالا و نیاز به آب بندی کامل مانند سیستم های ایرواشر و هواساز استفاده می شود.

صداگیر چهارگوش

 ​.

ترمینال حجم متغیر فن دار موازی

از دریچه برگشت پره Z، زمانی استفاده می شود که عرض کانال از ۸۵ سانتیمتر بیشتر شود. از دریچه دوقابه (پادری)، جهت تبادل هوا بین فضاها و در سیستم های تهویه مطبوع بدون کانال کشی برگشت داخلی استفاده می شود. در این راستا گروه صنعتی کیمیا صنعت از جمله مبتکرین و سازندگان برتر این وسیله کاربردی می باشد که محصولات خود را بر اساس چندین سال تجربه و به کمک تخصص و مهارت تکنسین همیشه فعال خود تولید نموده است. از آنجایی که ساختار پشت فن های ماینر چهارگوش و لوله های خرطومی یا صداگیر ماینر دارای ساختار دایره ای شکل می باشند در نتیجه باید مقطع چهارگوش پشت فرمان را به دایره تبدیل کرد. لوله خرطومی صداگیر pu در شاخه های ۶ متری تولید،بسته بندی و ارایه می گردد. این نوع دریچه در پایین ترین قسمت درب نصب می شود و با یک قاب اضافی جهت یکسان شدن نمای دریچه در هر دوطرف در نظر گرفته شده است.. عملکرد دریچه لوور پاردی، مشابه با دریچه لوور هوارسان می باشد و تفاوت آنها در محل نصب می باشد. سطح مفید این نوع دریچه ۵۵%، قاب آن ۳۳ میلیمتر و عمق آن ۵ سانتیمتر می باشد.  ​​​.

سطح مفید این نوع دریچه ۳۵%، قاب آن ۳۳ میلیمتر، عمق آن قابل تنظیم و از ۳٫۵ تا ۵ سانتیمتر می باشد. سطح مفید این نوع دریچه ۵۰%، قاب آن ۳۳ میلیمتر و عمق آن ۵ سانتیمتر می باشد. پوشش نهایی: چربی زدایی از طریق شستشو در وان سود و پرک برای قاب و پره این نوع دمپر امکان پذیر میباشد. موتور دمپر هواساز در دمپرهایی که آیتم حرارت در بدنه تاثیرِ مستقیم ندارد بصورت مستقیم می تواند به بدنه دمپر هواساز گرد متصل گشته و عمل نماید، اما در مواردی که در دمپر در مسیرهایی قرار می گیرد که حرارت بدنه، دمپر را تحت تاثیر قرار می دهد، لزوماً باید از لایه های عایق حرارتی و کاورِ دمپر استفاده نمود و تا حدِ امکان طولِ شفتِ دمپر را از حدِ معمولی بلندتر در نظر گرفت که موتور دمپر بیشترین فاصله را از سطحِ اصلیِ دمپر هواساز پیدا کند تا موتور دمپر از هرگونه آسیب در امان بماند. گزینه : تمام آیتم ها بجز آیتم هایی که کوچکتر از مقدار مورد نظر ما باشند را فیلتر میکند. این نوع دریچه ها امکان ساخت در دو نوع تک جداره و دو جداره را دارا می باشند.