موس کاکائو آووکادو – JSHealth


من کاملاً این موس مخملی را دوست دارم. این ترکیبی لذت بخش از کاکائوی غنی است که سرشار از آنتی اکسیدان ها و منیزیم، به علاوه چربی های سالم موجود در آووکادو است. این یک بافت خامه ای را برای ایجاد یک موس اضافه می کند که فوق العاده مغذی است کامل برای آن زمان از ماه

قسمت مورد علاقه من؟ تمشک تارت و شکلات تلخ بپاشید تا به زیبایی تمام طعم ها را متعادل کنید… الهی!

من کاکائو را نه تنها به خاطر طعم زیبایش دوست دارم، بلکه به این دلیل که منبع فوق العاده ای از آنتی اکسیدان ها و منیزیم است. این ممکن است به کاهش علائم PMS مانند احتباس مایعات کمک کند1. این ابر غذا می تواند به حمایت از سلامت قلب، مبارزه با استرس اکسیداتیو و تقویت آرامش کمک کند2 – چه چیز دیگری می توانید در یک دسر بخواهید؟

در جشن زنانگی و نیازهای منحصربه‌فردمان، منبعی فوق‌العاده برای این ماه مارس قاعدگی گردآوری کرده‌ام: کتاب آشپزی هورمون‌های شادی‌بخش JSHealth. این حاوی 15 دستور العمل دقیق است که هر کدام سرشار از خواص متعادل کننده هورمون است، همراه با نکات مهم من برای هورمون های سالم و راهنمای ساختن یک بشقاب متعادل و مغذی برای حمایت از سلامتی شما در تمام مراحل چرخه شما.

شما می توانید نسخه دیجیتال این کتاب را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید!

عناصر:

  • 1 آووکادو، ما از یک آووکادوی بزرگ استفاده کردیم
  • پودر کاکائو 3 قاشق غذاخوری
  • 2 ½ قاشق غذاخوری شربت افرا
  • 2 قاشق غذاخوری ماست یونانی، از خامه/ماست نارگیل بدون لبنیات استفاده کنید
  • ½ قاشق چایخوری عصاره وانیل

برای خدمت:

  • تمشک
  • شکلات تلخ ما 70% استفاده کردیم

روش:

همه مواد را در کاسه غذاساز ترکیب کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود. ممکن است لازم باشد آن را متوقف کنید و کناره ها را بتراشید و دوباره مخلوط کنید.

به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

قاشق در لیوان ها ریخته و روی آن را با تمشک و مقداری شکلات تلخ رنده شده سرو کنید.

زمان پخت: 35

خدمت: 3

منابع:

  1. ابراهیمی، ه.، مطلق، س.، نعمتی، س. و توکلی، ز. اثرات منیزیم و ویتامین B6 بر شدت علائم سندرم پیش از قاعدگی. مجله علوم مراقبتی، [online] 2012 (4)، pp.183-189. doi:https://doi.org/10.5681/jcs.2012.026.
  2. Jaćimović، S.، Popović-Djordjević، J.، Sarić، B.، Krstić، A.، Mickovski-Stefanović، V.، و Pantelić، N.Đ. (2022). فعالیت آنتی اکسیدانی و تجزیه و تحلیل چند عنصری شکلات تلخ. غذاها، 11(10)، ص1445. doi:https://doi.org/10.3390/foods11101445



Source link