چگونه من و دین عاشقانه را در رابطه خود زنده نگه می داریم


من در خانواده ای بزرگ شده ام، جایی که روابط با کیفیت همیشه در اولویت قرار دارد. مادر من یک مشاور روابط و جنسی بود که اغلب بینش های خود را به اشتراک می گذاشت. همچنین، والدین من همیشه یک رابطه حمایتی و سالم با یکدیگر را در اولویت قرار می دادند. این به من خیلی چیزها یاد داده است و میله را بالا می گذارد!

به جرات می توان گفت که ازدواج من در کنار خانواده احتمالاً مهمترین چیز در زندگی من است. توقف کامل

روابط یک سفر زیبا از ارتباط و درک است. این در مورد شناخت عمیق یکدیگر، سهیم شدن در شادی ها و سختی های زندگی است. صرف نظر از شکل آن، درک شخص دیگری در سطح روح یکی از رضایت بخش ترین تجربه ها در زندگی است.

وقتی وارد یازدهمین سال زندگی مشترکمان می شویم، یک رابطه سالم برای دین و من یک اولویت است.

من 10 روشی را به اشتراک می‌گذارم که همچنان ما را نزدیک و متصل نگه می‌دارد، حتی در حین ایجاد یک کسب‌وکار با هم (که حداقل می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد!). امیدوارم اینها در روابط خودتان نیز الهام بخش شما باشند.

  1. آخر هفته ها با هم: ما سعی می کنیم از همه کارها (در چند سال گذشته) اجتناب کنیم و از اوقات با کیفیت زیادی با هم لذت ببریم. پیاده روی، رفتن به باشگاه و درست کردن غذا با هم. اگر بچه‌هایی داشتیم، فقط از آنها می‌خواستیم که به این زمان با کیفیت بپیوندند، به‌علاوه اطمینان حاصل می‌کردیم که زمان تنهایی را در نظر می‌گیریم!
  2. هر شب ساعت 21:30 فن آوری خاموش می شود: کاملا زندگی ما را تغییر داد!
  3. تلفن در اتاق خواب وجود ندارد: این به اتاق خواب ما اجازه می دهد تا فضایی مغذی باشد که برای ما در کنار هم بودن آرام، آرام و سالم باشد. دین می داند که از طبقه پایین یا بیرون تماس بگیرد.
  4. یک تعطیلات سالانه با هم: در طول کریسمس هر سال، از زمان شروع JSHealth، من و دین دو هفته، فقط ما دو نفر، به پرواز در می آییم و از اوقات ویژه ای با هم لذت می بریم. اینگونه است که ما از یک سال کاری شدید جبران می کنیم. کنار گذاشتن شبکه های اجتماعی در این دوران نیز بسیار مهم است.
  5. اجتناب از مقایسه/آنچه دیگران فکر می کنند: به یاد می‌آورم که در روابطی بودم که در آن خیلی به فکر دیگران اهمیت می‌دادم. من یک مردم طبیعی هستم و به طور کلی خودم را نسبت به این موضوع حساس می دانم. وقتی دین را ملاقات کردم، به یاد می‌آورم که احساس می‌کردم بقیه دنیا اهمیتی ندارند… و حقیقت این است که ما احساس می‌کنیم دنیای ما با هم آنقدر ارزشمند است که نیازی به ورودی، تأیید یا مقایسه خارجی نداریم. به خود یادآوری کنیم که چقدر مهم است که قضاوت دیگران را کنار بگذاریم و بر حقیقت خود تمرکز کنیم، بسیار کلیدی است.
  6. پرهیز از کمال: هر دوی ما شخصیت های نوع A هستیم – فشار زیادی به خودمان وارد می کنیم تا همه این کارها را «بی نقص» انجام دهیم. ما واقعاً سخت کار می کنیم تا اجازه ندهیم این عاملی در رابطه ما باشد. به عنوان مثال، اگر در طول هفته آنقدر که آرزو داشتیم با هم وقت نداشته باشیم، یا در برخی هفته ها به دلیل خستگی کار، صمیمیت ما کمتر از دیگران باشد، اشکالی ندارد. من فکر می کنم در دنیایی که در آن زندگی می کنیم، انتظارات غیر واقعی داریم. وقتی این فشار را رها کنید، به وضوح می بینید که مهم این است که چه اتفاقی بیفتد اکثر از زمان ما همیشه به خود یادآوری می کنیم که «نیازی به این کار نیست همیشه عالی باش”.
  7. کاهش استرس برای رابطه جنسی بهتر: من دوست ندارم زیاد در مورد زندگی جنسی خودم صحبت کنم زیرا می دانم که این نوع چت می تواند منجر به مقایسه شود. با داشتن یک مادر به عنوان یک متخصص جنسی، می دانم که رابطه جنسی چقدر مهم است، اما همچنین می دانم که در حال کاهش است. دین و من هر دو برای صمیمیت در رابطه خود ارزش قائل هستیم و اطمینان حاصل می کنیم که زمانی را با هم می گذرانیم که منجر به میل طبیعی و یک زندگی جنسی سالم می شود. من به شما خواهم گفت، برای بسیاری از افراد، جنسیت با افزایش سن بهتر می شود. الان بدنم رو خیلی خوب میشناسم من همچنین معتقدم که بدن نیاز به احساس آرامش دارد – بنابراین کاهش استرس در زندگی برای زنده نگه داشتن عشق بسیار مهم است.
  8. ما می دانیم چه چیزی مهم است: ازدواج ما مهم نیست، مهم نیست. بقیه اولویت دوم ماست. ما با هم کار می کنیم و بنابراین این ذهنیت حیاتی است و احتمالاً دلیل بزرگی است که چرا با هم خوب کار می کنیم. اگر کار و تجارت در اولویت قرار می گرفت، استرس زیادی را برای ما ایجاد می کرد.
  9. کنار هم بودن از طریق خوبی ها و بدی ها: ما یک زندگی زیبا پر از برکت داریم، اما من در دو سال گذشته پس از یک ضربه شخصی که باعث علائم PTSD در من شد، با یک چالش سلامت روان کاملاً ناتوان کننده روبرو شده ام. اضطرابی که احساس می کردم همه مربوط به از دست دادن عزیزانم شد. بزرگترین ترس های من آشکار شد. برای اینکه 100% شفاف باشم، احساس کردم نزدیکترین افراد از جمله دین را از دست خواهم داد. افکار مزاحم وحشتناکی در مورد از دست دادن داشتم. دین برای من بسیار قوی و فداکار بوده است. البته ممکن است روزی مجبور شوم همین کار را برای او انجام دهم. این زندگی است – زیباست و مواقعی وجود دارد که پر از درد است. شما باید این انتخاب آگاهانه را داشته باشید تا از طریق خوبی ها و بدی ها در کنار یکدیگر باشید. اگرچه دو سال گذشته بسیار سخت بوده است، اما در واقع ما را به هم نزدیکتر کرده است. زمان‌های سخت به شما کمک می‌کند تا عمیق‌تر با زندگی و عزیزانتان ارتباط برقرار کنید.
  10. توجه: اگر آن را برای یکدیگر نداشته باشید، همه چیز آسیب می بیند. احتمالاً دلیل اصلی این است که ما می توانیم هر روز با هم کار کنیم.

با تمام موارد فوق، آنچه که بیش از همه مهم است این است که “ما بهترین کار خود را انجام می دهیم”!

نکته ای برای این که فرهنگ ما از طریق رسانه ها (فیلم، کتاب و غیره) عاشقانه و روابط را تا حدی تجلیل کرده است که دستیابی به آن غیرممکن به نظر می رسد. من آن را در زندگی کاری و شخصی خود بسیار می بینم. هرگز فراموش نمی‌کنم که اخیراً پستی را در اینستاگرام خواندم که در آن نوشته شده بود: یک رابطه عاشقانه سالم، رابطه‌ای است که احساس خوبی داشته باشد یک کاسه گرم بلغور جو دوسر با دارچین و عسل. احساس امنیت، گرما در داخل و درست است. حس خوبی برای روح دارد. این کیکی نیست که درخشش، مایه کیک و روی شکلات بچکد.

و این بسیار درست است!

رابطه جایی است که دو نفر دور هم جمع می‌شوند و سفری را آغاز می‌کنند که ناقص است، اما شاید تجربه‌ای از یک زندگی باشد که در آن خود و شخص دیگری را تا هسته‌شان بشناسید، که معنای، شادی و زیبایی بی‌نظیری را در اطراف به ارمغان می‌آورد.

مقایسه رابطه خود با دیگران واقعاً مضر است زیرا هر رابطه بسیار متفاوت است.

من فقط می توانم هر روز در قلبم نگه دارم که این عشق و شادی بی اندازه در طول زندگی ادامه دارد.

عشق،

جس ایکس



Source link