10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات


معرفی 10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم عضلات به شما کمک می کند تا بهترین غذاها را برای دوره حجیم شدن بشناسید. افزایش حجم عضلات در ورزشکاران با ورزش و تغذیه مناسب رخ می دهد. ورزش و رژیم مداوم 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهد. به این منظور تنورها بهترین مواد مغذی را برای افزایش حجم عضلات برای شما جمع آوری کرده است. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا به دنبال افزایش عملکرد و قدرت عضلانی خود هستید؟ مواد غذایی برای عضله سازی و افزایش حجم این به شما کمک می کند با تمرین کمتر نتایج خوبی بگیرید. وقت خود را از دست ندهید و یک غذای فوق العاده و مقوی تهیه کنید.

10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

1. گوشت گاو بدون چربی

برای جستجو افزایش توده عضلانی آیا خودتان هستید گوشت گاو را فراموش نکنید این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم است. آهن ، روی و ویتامین B تنها تعدادی از آنها هستند. پروتئین های غذایی ارزش یکسانی ندارند. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. سطح بالای اسید آمینه نیز با کمک انسولین از رشد ماهیچه ها پشتیبانی می کند.

ما برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند خبرهای خوبی داریم. خوردن 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین برای شما فراهم می کند. اما نیمی از کالری را دارد. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

NS اخذ شده برنامه رژیم غذایی آنلاین برای افزایش وزن و حجم از طرف مربیان تنورها روی آن کلیک کنید.

۲ مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست مانند گوشت گاو و افزایش توده عضلانی نقش مهمی ایفا می کند. این ماده مغذی منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، حفظ وزن ماهیچه ها و سلامت استخوان ها مهم است. از انواع روش های پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید قطعات مختلف مرغ در فروشگاه ها وجود دارد. مرغ طعم دار نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

3. پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای

پنیر کلوچه تقریبا منبع خالص پروتئین کازئین است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و منبع کامل و غنی از نگهداری ماهیچه ها محسوب می شود. در نتیجه ، برای افرادی که به مدت طولانی از خوردن غذا خودداری می کنند بسیار مفید خواهد بود. پنیر کلوچه (روستیک) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4 عدد تخم مرغ

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین زیاد ، یک گزینه تغذیه ای خوب برای افزایش حجم ماهیچه ها در ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، نوع خوب چربی و ویتامین D است. همچنین برای سلامتی مضر نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید، پروتئین آن این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از این درشت مغذی است. وزنه برداران معمولاً پس از بیدار شدن از خواب پروتئین وی را مصرف می کنند. یک پیمانه از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. فراموش نکنید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین خود به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مکمل ها را جایگزین غذا نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

دروازه رژیم غذایی برای افزایش حجم عضلاتاین غذا را فراموش نکنید. ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر بند ناف

جو دوسر منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • اشباع را افزایش دهید
  • سطح روغن را کاهش دهید
  • دارای خواص ریز مغذی خوب و فیبر بیشتری است
  • کاهش مصرف انرژی ثانویه (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای با شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. آنها همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حفظ ماهیچه ها هستند.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد رژیم غذایی و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل در هضم م effectiveثر هستند و مواد مغذی بیشتری نسبت به غلات تصفیه شده در اختیار بدن قرار می دهند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد شما کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به طور کلی منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی ضروری است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این مواد مغذی تأمین می شود. بدن خود را به خاطر بسپارید فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی لازم است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر می خواهید حجم عضلات را افزایش دهید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی سالم برای رشد ماهیچه های شما ضروری است. در واقع ، این درشت مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد دارد. تولید کافی این هورمون ها به رشد و نگهداری ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع و چربی های غیر اشباع خوب هستند. می توانید آنها را در ماهی قزل آلا ، انواع دیگر ماهی ، آجیل ، سبزیجات ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و انواع غلات پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهایی برای افزایش توده عضلانی و دستیابی به اوج تناسب اندام

  • سه استراتژی تغذیه ای که هر ورزشکار به آن احتیاج دارد

به زبان ساده ، رویکرد شما در مورد تغذیه کلید تغییر مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد شما است.

  • آیا ست ست به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایل طولانی بودن ست های ست این است که بسیار موثر هستند. ست های دراپ میزان افزایش وزن عضلات را افزایش می دهند.

  • آنقدر بخورید که انرژی داشته باشید و قوی باشید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قوی ، لازم نیست برای حفظ زیبایی غذا بخورید. قدرت بدنی حرف اول را می زند.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن هر دو فرایند وابسته به انرژی هستند. افزایش توده عضلانی نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های تغذیه ای ، یعنی افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری کار نمی کند

در دراز مدت ، محدودیت کالری و حذف وعده های غذایی کار نمی کند. رژیم غذایی خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

راه حل

تغذیه نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار ، تنوع غذایی خود را افزایش دهید. همراه با ورزش از منابع غذایی غنی نیز استفاده کنید. هیچ یک از درشت مغذی های حاوی پروتئین ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها را حذف نکنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و ماهی باعث افزایش حجم ماهیچه ها می شود. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (دوم رای)
بارگذاری…


نویسنده:

تنورها (اقتباس از مقاله ای از breakmuscle.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

در کانال تلگرام و اینستاگرام Tenorz مشترک شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید